The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > Kura
Reload this Page Conversation Between Kura and Shadowraze
Sign Up Rules/FAQ Daily Battle Blogs Mark Forums Read


Conversation Between Kura and Shadowraze
Showing Visitor Messages 1 to 14 of 14
  1. Shadowraze
    May 3rd, 2013 2:40 PM
    Shadowraze
    I just saw your blog LOL.

    I heard it in the PC Server, 3D Animator? That sounds cool! :3
  2. Kura
    May 3rd, 2013 8:47 AM
    Kura
    Heya Shadowraze! Sorry I didn't reply to your other VM, I completely forgot, sorry!
    Nah I have brown hair with blue highlights (I have a pic in the picture thread if you wanted to see.)

    Oh? Where did you here that? Haha, but yeah, I am a 3D animator there :3
  3. Shadowraze
    May 2nd, 2013 10:07 PM
    Shadowraze
    Sup Kura! :3

    I heard you work for SEGA what do you there? :3
  4. Shadowraze
    April 21st, 2013 12:00 AM
    Shadowraze
    Woo that's awesome! You have pink hair? :3 I wanna see your cosplays. :3

    I'm on Software programming. :3
  5. Kura
    April 20th, 2013 11:50 PM
    Kura
    says in my blog here but it's gonna be:
    http://2.bp.blogspot.com/-ARNHCeaRBw0/UNex9YzRrNI/AAAAAAAADKk/wWD4IcBmXTY/s1600/N.png

    I've done a few cosplays before and I've posted the pics here. You can see them if you want and just ask if you dont wanna go digging for them.

    Ooooh tools programming is so useful :33 Is there a certain type of programming you want to get into?
  6. Shadowraze
    April 20th, 2013 11:44 PM
    Shadowraze
    Yes, there are plenty of people like those. I am planning to become a programmer someday so maybe I can develop some tools for it.

    Cosplay? Wow, so you do Cosplay huh? Who are you gonna cosplay? :3
  7. Kura
    April 20th, 2013 11:37 PM
    Kura
    Oooh are there people who help develop ROM tools too? :3 How did you first decide to try to pick it up?

    :3 And hey! Finally at a computer and laying in bed! Yesterday I was out and about town and found some fabric for my cosplay :3 Yay, exciting!

    How about you? What's new?
  8. Shadowraze
    April 20th, 2013 2:17 PM
    Shadowraze
    Hey, there Kura!

    Wathca doin? :3
  9. Shadowraze
    April 18th, 2013 3:35 PM
    Shadowraze
    Yes, I do see you posting alot around the forums. :3

    No even if you don't know any programming Rom Hacking should be easy. :3 You just modify things around the rom using tools and such.

    I've been doing it for a year now.
  10. Kura
    April 18th, 2013 3:31 PM
    Kura
    Haha! Yes that must be why! And I guess that's true; I do seem to post quite a bit around don't I?
    You know, I've tried to get into Rom Hacking once but trying to get into it just sounded like gibberish to me and I didn't know where to start! It's actually a bit funny because I work in games and there's so many people in Rom Hacking who want to get into game dev. Maybe one day I'll successfully try it out. Do you need to know a lot of programming for it or something? Or do you just shift things around a bit?

    Have you been doing it for long? :3
  11. Shadowraze
    April 18th, 2013 3:22 PM
    Shadowraze
    Yeah, though I've seen you everywhere. :3

    I only go to the Rom Hacking section before so that may explain why. :3
  12. Kura
    April 18th, 2013 2:49 PM
    Kura
    Well derp on me then! My bad, sorry!!! :3 I guess maybe then I can say welcome as a new nameholder! Haha!!
    And sure! I love meeting new people! :3 I have seen you around as your old username a couple of times but I dont think we've ever spoken!
  13. Shadowraze
    April 18th, 2013 2:43 PM
    Shadowraze
    Hey, there Kura! :3

    Actually I'm not really new to the forums I just switched accounts so I can have a change of username. My username is tajaros before.

    Anyways, thanks for welcoming me. :3 And I already did, wanna be one of them?
  14. Kura
    April 18th, 2013 10:00 AM
    Kura
    !! You've been busy! Only joining the other day and already posting frenzy! Hehehe :3 Anyways, I'd like to welcome you to the community and I am sure you will make some awesome friends here!

All times are GMT -8. The time now is 8:33 PM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2016 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2016 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.

Acknowledgements
Use of PokéCommunity Assets
vB Optimise by DragonByte Technologies Ltd © 2016.