The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > Exiled~Shadow
Reload this Page Conversation Between Exiled~Shadow and SL1MSHADY
Sign Up Rules/FAQ Daily Battle Blogs Mark Forums Read


Conversation Between Exiled~Shadow and SL1MSHADY
Showing Visitor Messages 31 to 45 of 153
  1. Exiled~Shadow
    February 25th, 2009 11:17 PM
    Exiled~Shadow
    Sorry... but no... not realy... POKEM4NlAC was much better
  2. SL1MSHADY
    February 25th, 2009 7:35 AM
    SL1MSHADY
    lol y?
    u don't like it?
  3. Exiled~Shadow
    February 24th, 2009 11:53 PM
    Exiled~Shadow
    Noooo! POKEM4NlAC!! WHY DID YOU CHAGE YOUR NAME!!
  4. SL1MSHADY
    February 24th, 2009 4:16 PM
    SL1MSHADY
    naw it's fine, i was kinda touchy yesterday...
  5. Exiled~Shadow
    February 23rd, 2009 10:59 PM
    Exiled~Shadow
    i wasn't getting mad... sorry
  6. SL1MSHADY
    February 23rd, 2009 4:21 PM
    SL1MSHADY
    srry i clicked on the rong person...

    i was copy pasting to ppl in DA and i guess i clicked on PC

    u don't need to get so mad....
  7. Exiled~Shadow
    February 22nd, 2009 10:58 PM
    Exiled~Shadow
    ...... are you realy asking me that??
  8. SL1MSHADY
    February 22nd, 2009 6:26 PM
    SL1MSHADY
    hey!
    how are the tiles going?
  9. Exiled~Shadow
    February 13th, 2009 6:30 PM
    Exiled~Shadow
    Well i am waiting on some tiles but i dont think i am gonna get them soo.....
    But i posted some more of my story... take a look
  10. SL1MSHADY
    February 13th, 2009 5:44 PM
    SL1MSHADY
    ok...hows that going?
  11. Exiled~Shadow
    February 9th, 2009 10:55 PM
    Exiled~Shadow
    I do want to do tiles just once i have gotten my game off to a start, like atlease the first 2 towns and buildings doen
  12. SL1MSHADY
    February 9th, 2009 3:03 PM
    SL1MSHADY
    hey man, i really hope you have some more tiles for your thread, cuz i don't want it to die! >.<
    it'll be a phenomenon if you stick to it!

    btw, do you still wanna be the tile artist for my game?
  13. SL1MSHADY
    February 9th, 2009 3:01 PM
    SL1MSHADY
    hey man, i really hope you have some more tiles for your thread, cuz i don't want it to die! >.<
    it'll be a phenomenon if you stick to it!

    btw, do you still wanna be the tile artist for my game?
  14. Exiled~Shadow
    February 8th, 2009 11:20 PM
    Exiled~Shadow
    I just got home from school so i am going to post it now, note that it is only part of the story and if i get around to it a screenie or two... not the actual thread
  15. SL1MSHADY
    February 8th, 2009 2:46 PM
    SL1MSHADY
    hows the thread going?

All times are GMT -8. The time now is 12:18 PM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2016 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2016 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.

Acknowledgements
Use of PokéCommunity Assets
vB Optimise by DragonByte Technologies Ltd © 2016.