Go Back   The PokéCommunity Forums > Exiled~Shadow
Reload this Page Conversation Between Exiled~Shadow and SL1MSHADY

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Exiled~Shadow and SL1MSHADY
Showing Visitor Messages 61 to 75 of 153
  1. Exiled~Shadow
    January 25th, 2009 07:55 PM
    Exiled~Shadow
    hehe... that i also have taken a break on, sorry... and i realy dont want to tell ANY ONE... and yea, i will delete my post...
  2. SL1MSHADY
    January 25th, 2009 07:51 PM
    SL1MSHADY
    lol u should pm me! i will keep it secret! should i delete ur post? howz the tut going?
  3. Exiled~Shadow
    January 25th, 2009 07:47 PM
    Exiled~Shadow
    i have had a slight break from tileing... and i scraped the master quest idea because it would be nothing new...
  4. SL1MSHADY
    January 25th, 2009 05:21 PM
    SL1MSHADY
    hey how r the tiles going?
  5. Exiled~Shadow
    January 19th, 2009 11:56 PM
    Exiled~Shadow
    its ok... if i can be bother gettin off my but it shoul be done by da end of da week... but prolly wont.
  6. SL1MSHADY
    January 19th, 2009 09:38 PM
    SL1MSHADY
    im really srry! im just excited cuz i wanna learn! >.<
    i gotta sleep now tho, good night!
  7. Exiled~Shadow
    January 19th, 2009 09:28 PM
    Exiled~Shadow
    Sorry i havnt been working on it... ill send it to you wen its done, just b patient ok?
  8. SL1MSHADY
    January 19th, 2009 06:21 PM
    SL1MSHADY
    hey
    how far r u on the tut?
  9. SL1MSHADY
    January 18th, 2009 08:39 PM
    SL1MSHADY
    k that's good
  10. Exiled~Shadow
    January 17th, 2009 08:08 PM
    Exiled~Shadow
    dont worry your not. i just work on it when ever i get time...
  11. SL1MSHADY
    January 17th, 2009 08:06 PM
    SL1MSHADY
    if u wanna share, u can pm me
    also plz dont take too long on the tile making tut cuz i don't wanna take time away from your game! ?>.<
  12. Exiled~Shadow
    January 17th, 2009 07:47 PM
    Exiled~Shadow
    but i have been play alot o d/p for ideas...
  13. Exiled~Shadow
    January 17th, 2009 07:45 PM
    Exiled~Shadow
    meh, i have been pretty slack lately...
  14. SL1MSHADY
    January 17th, 2009 07:34 PM
    SL1MSHADY
    how r the tuts/tiles/maps going?
  15. Exiled~Shadow
    January 17th, 2009 07:18 PM
    Exiled~Shadow
    hey

All times are UTC -8. The time now is 09:19 PM.