Go Back   The PokéCommunity Forums > Fearless Love
Reload this Page Conversation Between Fearless Love and Ink Heart

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Fearless Love and Ink Heart
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 256
  1. Ink Heart
    December 6th, 2012 08:01 AM
    Ink Heart
    ;o
  2. Ink Heart
    June 7th, 2012 04:08 AM
    Ink Heart
    BUHAHA
  3. Ink Heart
    May 26th, 2012 06:27 PM
    Ink Heart
    OMG. That's awesome!!! *.* I have to wait till I'm like 18.. :/

    :P It's not that cool since they dump trash in the sea. Bluejaz is the supposed to be beach hotspot. >.< Now you have an idea. :D
  4. Fearless Love
    May 25th, 2012 07:13 PM
    Fearless Love
    No, I'm still fifteen I get my permit at fifteen & I get my lisence at 16.

    That's cool *has no idea what that is* xD
  5. Ink Heart
    May 25th, 2012 03:24 AM
    Ink Heart
    You're 16... right? Aw. :/ I wanted to learn how to drive already too. ;;

    Nm... work... waiting for tomorrow... We get to go to Bluejaz... <3
  6. Fearless Love
    May 24th, 2012 10:21 AM
    Fearless Love
    Nm. Studying my driver's book, so I can go get my learner's permit.

    You?
  7. Ink Heart
    May 23rd, 2012 01:35 AM
    Ink Heart
    Yeah.. Me too. I rp on another forum. xDD Tomorrow I start tho. :P When I can use my own laptop.. ;;

    So what's up? :D
  8. Fearless Love
    May 22nd, 2012 07:54 AM
    Fearless Love
    I'm gonna try. Gonna see if it's still fun :3 I use a new Rping site for the most part (though it took me a while to get use to it) :
    D
  9. Ink Heart
    May 20th, 2012 01:45 AM
    Ink Heart
    YES, HOPEFULLY. ;; PLEASE USE PC AGAIN. :)

    OMGOMGOMGOMGOMG!!! Lol. xD

    A few more days left till school starts...
  10. Fearless Love
    May 19th, 2012 05:44 PM
    Fearless Love
    Maybe we'll be able to talk more Summer break starts Thursday & I'll be on fb & PC more. I'm gonna try to use PC again, I just don't think I can make anyone understand how incredibly hard it is for me xD 2 AND 1/2 SCHOOL DAYS LEFT!!!!!
  11. Ink Heart
    May 15th, 2012 01:59 AM
    Ink Heart
    8 OK? I'll be counting those days... -readies calendar-

    Yeaaaah... I'm often on Skype/FF.net (betchayouknowme!!) and PC... soon. :P
  12. Fearless Love
    May 14th, 2012 07:54 AM
    Fearless Love
    we're never on at the same time xD On here or on facebook! that will change soon though! 8 more school days :D
  13. Ink Heart
    May 14th, 2012 01:17 AM
    Ink Heart
    Y U NO..

    talk to meh? ;;

    I miss yew. :(
  14. Ink Heart
    April 3rd, 2012 11:38 PM
    Ink Heart
    Boo.
  15. Ink Heart
    March 28th, 2012 06:23 AM
    Ink Heart
    BOO.

All times are UTC -8. The time now is 06:46 AM.