Go Back   The PokéCommunity Forums > ソラ
Reload this Page Conversation Between ソラ and Ash

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between ソラ and Ash
Showing Visitor Messages 46 to 60 of 156
  1. ソラ
    February 9th, 2014 12:01 AM
    ソラ
    Indeed. One day, one day you will get it. :3
  2. Ash
    February 7th, 2014 08:51 PM
    Ash
    IT'S OKAY one daaaay
  3. ソラ
    February 7th, 2014 06:58 PM
    ソラ
    D: I wish I could help you ;-;
  4. Ash
    February 7th, 2014 02:19 PM
    Ash
    yeah i guess but still so disappointing :(
  5. ソラ
    February 6th, 2014 11:19 PM
    ソラ
    ): well the game will always exist when you get the system!
  6. Ash
    February 6th, 2014 06:37 PM
    Ash
    ahhh. yeah i don't have the money or the consoles sooo like i can't get/don't have 'em. which frustrates me because hnnng tales of symphonia chronicles. oh well.
  7. ソラ
    February 6th, 2014 05:05 PM
    ソラ
    Oh nice! I've been trying to clear my backlog of Tales. I'm going to get Tales of Symphonia Chronicles. I have that in Japanese, but Ive played a little bit of it, but Imma finish in Japanese first then play it in English. xD At the moment I'm playing Tales of Hearts R, and Xillia 2.
  8. Ash
    February 6th, 2014 04:59 PM
    Ash
    ty! i've been into KH once again and finally beat it the other week lmao
  9. ソラ
    February 6th, 2014 04:50 PM
    ソラ
    Hey there, long time! I like your theme! Dream Drop Distance :3
  10. ソラ
    November 10th, 2013 07:54 PM
    ソラ
    Tara D: I miss talking to you! Loooong time no talky, how're you?
  11. Ash
    June 1st, 2013 12:49 PM
    Ash
    As a Tales of Fan myself I didn't need that much of an explanation lmao. But I'm doing good these days. Ironically (?) enough I've been quite back into Abyss lately.
  12. ソラ
    June 1st, 2013 12:07 PM
    ソラ
    Ahh, sorry i was just explaining. haha. But yeah I mean good for ToS Fans tho! How're you?
  13. Ash
    June 1st, 2013 11:49 AM
    Ash
    Yeah I remember saying years ago that the only way I'm getting a ps3 was if they port Symphonia onto it. So I guess this was destiny haha. Not gonna respond to much else cause phone + tldr but yah.
  14. ソラ
    June 1st, 2013 11:17 AM
    ソラ
    Yeah, PS3 might have a price cut sometime around PS4's release who know i dont know for sure, im guessing. but some fans are mad that they're not releasing ToV still, some fans wanted to see if it was going to be Tempest R, and some fans (like me)_wanted a new mothership game, BUT im actually glad I never finished ToSPS2 I had other games to get, I may play it again over again cause I dont know where I am at, or wait until i import the game BUT idk for sure im still deciding. But thats unlike Namco to announce a tales game to be released outside of japan so quickly and not far apart either I was surprise and it is true that Baba wanted to bring more titles here so I guess this is a very good start and it will bring them a lot of money cause TOS is damn popular in the west so I say good decision for them to that, and it might be more sales for Sony cause Big fans (like you) doesnt own a PS3, but good luck with getting one, and you may be able to get Tales of Graces F and Xillia while you're at it. :)
  15. Ash
    June 1st, 2013 07:42 AM
    Ash
    Ahhhh, so it's official now. Looks like I need to see about getting a ps3 now. wished it wouldn't come out so soon because what is money but whee.

All times are UTC -8. The time now is 09:21 PM.