< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Patatas Fritas Conversation Between Patatas Fritas and E.C.


Conversation Between Patatas Fritas and E.C.
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 243
  1. E.C.
    April 3rd, 2012 8:54 AM
    Oh yea, i'll watch them when i get the time.
  2. Patatas Fritas
    March 31st, 2012 12:30 AM
    Patatas Fritas
    It was probably Clannad or Fruits Basket
  3. E.C.
    March 31st, 2012 12:13 AM
    meh, i guess.

    btw, remember you suggested some anime to me a while back? what was it called, i'm too lazy to look around the old vm's >_> and i'm starting to get into anime more. so yea
  4. Patatas Fritas
    March 30th, 2012 12:57 PM
    Patatas Fritas
    xD Well you should know by now I'm never up to anything!
    I don't do stuff!
  5. E.C.
    March 29th, 2012 10:50 PM
    Yea it has, and just logged on to see some old vm's and stuff to reply to, saw the people online and saw your name, so i thought, meh, i'll vm her, see whats up. xD

    seems like your not up to anything. ._.
  6. Patatas Fritas
    March 29th, 2012 10:44 PM
    Patatas Fritas
    It's been AGES.

    Nothing really, yourself?
  7. E.C.
    March 29th, 2012 10:41 PM
    Hey there, haven't talked in a while. What's up?
  8. Patatas Fritas
    January 24th, 2012 11:15 AM
    Patatas Fritas
    Oh okay.

    Bye D:
  9. E.C.
    January 24th, 2012 9:40 AM
    no they only reduce the price.

    yeah your right, alright then, see you,later, peace.
  10. Patatas Fritas
    January 24th, 2012 7:47 AM
    Patatas Fritas
    I'm pretty sure they get free food.

    School is more important though D:
  11. E.C.
    January 23rd, 2012 5:42 PM
    yeah i'd hate it too, well maybe if i did work there, i could steal some food there in case i'm hungry xD

    but if i stop being lazy and go back to school, i'll be less active here than i already am :(
  12. Patatas Fritas
    January 23rd, 2012 10:27 AM
    Patatas Fritas
    xD I'd hate to work at McDonald's :x

  13. E.C.
    January 22nd, 2012 3:58 PM
    yeah, well it was their last year, they didn't care, and after that happened, they made the people who started the fight clean it up, and got kicked out of school, so they graduated somewhere else xD

    yeah your right, because if i don't, i'll be working at mcdonalds or something, and that'd be a waste of time, spent all those years in school just so i can do that, so i think i'd rather get back into school, not sure when, i gotta stop being lazy.
  14. Patatas Fritas
    January 22nd, 2012 1:42 PM
    Patatas Fritas
    ... wtf thats so weird you're school was crazy.

    Well I dunno... Do what you feel is right I guess? o:
  15. E.C.
    January 22nd, 2012 12:28 PM
    Lol yeah, that's what i did, except that we can eat outside the cafeteria, and when that happened, i just got a bunch of food and went back to where i usually eat.funny thing though is that they ran outside the cafeteria, and started throwing food at people outside. lol i was like wtf.

    i mean college as in college, i probably won't go to university, but yeah..still haven't signed up for it, i've got too used to not being in school. xD

  All times are GMT -8. The time now is 12:55 PM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top