Go Back   The PokéCommunity Forums > Aurafire
Reload this Page Conversation Between Aurafire and Hiidoran

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Aurafire and Hiidoran
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 843
  1. Aurafire
    March 9th, 2011 03:27 PM
    Aurafire
    What's up stranger?
  2. Aurafire
    December 14th, 2010 12:00 PM
    Aurafire
    Argh I know, I feel bad neglecting my PC roots. Schoolwork really hit me hard this semester :(

    No excuse over winter break though. I'll hit up so many welcome threads you'll think we flashed back to Autumn '08 XD

    Feel free to beat me with a stick if I forget.
  3. Hiidoran
    December 14th, 2010 12:34 AM
    Hiidoran
    Lol I made sure he knew who the real Aura was.

    Bb come back to NU/W...
  4. Aurafire
    December 13th, 2010 06:57 PM
    Aurafire
    I was all like "wtf" when I saw that intro title because...I'm totally already here.
  5. Hiidoran
    September 21st, 2010 05:25 PM
    Hiidoran
    Shhh... they'll never know.
  6. Aurafire
    September 21st, 2010 04:24 PM
    Aurafire
    That sounded just a tad sketchy XD
  7. Hiidoran
    September 21st, 2010 04:07 PM
    Hiidoran
    Haha, yeah.

    So many things to do when everyone else is asleep. :P
  8. Aurafire
    September 21st, 2010 04:04 PM
    Aurafire
    Yeah it's hard to get to bed at a reasonable hour when everyone else around you is up late.
  9. Hiidoran
    September 21st, 2010 03:57 PM
    Hiidoran
    Yeah... but I'd probably be up pretty late anyway. >>
  10. Aurafire
    September 21st, 2010 03:33 PM
    Aurafire
    You must be up very late then :(
  11. Hiidoran
    September 21st, 2010 11:59 AM
    Hiidoran
    But I go REALLY slow 'cause I try reading and understanding as much as possible. XD;

    I'm... not. I start assignments pretty much the night before.

    Still getting a degree in Biology Chemistry (I can't remember, it's some kinda science o___o)?
  12. Aurafire
    September 21st, 2010 11:56 AM
    Aurafire
    I wish I could read Japanese ;o;

    Free time is always good. I can't complain, my workload isn't the worst, plus I'm being a responsible student and staying on top of it :D
  13. Hiidoran
    September 21st, 2010 11:48 AM
    Hiidoran
    It does. I'd be playing my White Version much more if I didn't have homework. >:|

    I can't really complain too much. Work cut back on my hours, so I have a bit more free time.

    How 'bout you?
  14. Aurafire
    September 21st, 2010 04:18 AM
    Aurafire
    Haha, darn homework, always ruins everything :(

    How are you my friend?
  15. Hiidoran
    September 20th, 2010 08:19 PM
    Hiidoran
    Hey, hey, you...

    Procrastinating led me to your profile. Thought I should say hello. o/

All times are UTC -8. The time now is 06:46 AM.