Go Back   The PokéCommunity Forums > The Hero Without a Name

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between The Hero Without a Name and .
Showing Visitor Messages 41 to 50 of 211
  1. The Hero Without a Name
    March 15th, 2009 09:25 AM
    The Hero Without a Name
    Ahhh. Alright.
  2. .
    March 15th, 2009 09:25 AM
    .
    no, lunar fang
  3. The Hero Without a Name
    March 15th, 2009 08:36 AM
    The Hero Without a Name
    Alright.
    Who, Magmortified?
  4. .
    March 14th, 2009 08:59 PM
    .
    Well, I mean ResTalk Heatran is pretty bulky, and it still 2HKOs lol. Specs Machamp is a standard =]

    Get on CAP, my friend is there too.
  5. The Hero Without a Name
    March 14th, 2009 08:56 PM
    The Hero Without a Name
    Especially retarded-ass ones.
    You know your SpA sucks when RestTalk Heatran just might survive your Choice Specs, STABed, Super Effective Focus Blast.
  6. .
    March 14th, 2009 07:13 PM
    .
    Gotta love them gimmicks.
  7. The Hero Without a Name
    March 14th, 2009 01:40 PM
    The Hero Without a Name
    Dude, Vance... look what happened to me on Smogon Server right now:
    --------------------------------------
    anson switched in Machamp (lvl 100 Machamp ♂).
    Pointed stones dug into Machamp. Machamp lost 6% of its health.
    Pet Pikachu switched in Heatran (lvl 100 Heatran ♂).
    Pointed stones dug into Heatran.
    Heatran lost 12% of its health.
    Machamp used Focus Blast.
    It's super effective!
    Heatran lost 52% of its health.
    Heatran's leftovers restored its health a little!
    Heatran restored 6% of its health.
    Pet Pikachu: O_O
    Pet Pikachu: WTF?
    Heatran used Lava Plume.
    Machamp lost 43% of its health.
    Machamp used Focus Blast.
    It's super effective!
    Heatran lost 42% of its health.
    Pet Pikachu's Heatran fainted.
    -------------------------------------------
    I'm Pika, btw... Seriously, though, SpecsMachamp? rofl
  8. The Hero Without a Name
    March 13th, 2009 05:07 PM
    The Hero Without a Name
    In a metagame (and arguably world) where decent diesn't cut it. I see what you're getting at now.
  9. .
    March 13th, 2009 04:56 PM
    .
    "Decently"
  10. The Hero Without a Name
    March 13th, 2009 04:38 PM
    The Hero Without a Name
    True... but still... decently powerful for a defensive Pokemon.

All times are UTC -8. The time now is 07:21 PM.