Go Back   The PokéCommunity Forums > Guillermo
Reload this Page Conversation Between Guillermo and derozio

Notices
For all updates, view the main page.



Conversation Between Guillermo and derozio
Showing Visitor Messages 1 to 15 of 118
  1. Guillermo
    January 16th, 2014 06:50 AM
    Guillermo
    haha probably, would've been either juicy fruit or guillermo.. wouldn't mind changing back to juicy fruit now that they allow name changes again.
    ahh yeah that'd be wicked, take it you're a brainiac then? haha
    mm it was tough for the first year but it's mellowed out a lot :'p
  2. derozio
    January 16th, 2014 06:34 AM
    derozio
    Oh, yes. You did. Believe me, lol. Btw you were known as Juicy Fruit then, am I right? Or I'm imagining things

    and well, Computer Science. Always loved computers. Being a software developer is a dream. :3 ooh, I didn't know you were in the army! Training must be hard, right? ;___; I'm a lazy guy so I don't think I can put up with that lol
  3. Guillermo
    January 16th, 2014 06:28 AM
    Guillermo
    hahah really? looks like i've missed a lot :ss
    what're you planning to study in college?
    ahh same old, training and army :')
  4. derozio
    January 16th, 2014 06:27 AM
    derozio
    The graphics guy became the mod of the graphics/art section while you were gone and then resigned after life got busy in six months lol

    just...boring. I have to study most of the time. Other times I'm eating, watching anime or sleeping. And even while doing the other three things studies is on my mind. Super important exam in april and may. Then college this year. I'll be truly free and happy then. :3 wbu? How's life for you?
  5. Guillermo
    January 16th, 2014 06:24 AM
    Guillermo
    of course i remember you you're the graphics guy hahah, how's life??
  6. derozio
    January 16th, 2014 06:11 AM
    derozio
    And so here's a random message from a guy you probably don't even remember talking with after 2+ years. Hi, cool guy.
  7. derozio
    October 9th, 2011 10:39 AM
    derozio
    Haha, yeah. And kinda. Maybe a year and a half? Hmm, I think I started taking graphics seriously from April 2010 soo that makes it 1 year and..yeah, nearly a year and a half. XD;
  8. Guillermo
    October 9th, 2011 10:37 AM
    Guillermo
    usually am ;)

    yeah like a year and a bit or something?
  9. derozio
    October 9th, 2011 10:34 AM
    derozio
    I guess you're right. XD; And sure. :)

    Thank you! It has been a while since I started doing graphics, haha.
  10. Guillermo
    October 9th, 2011 10:32 AM
    Guillermo
    looks more like a completely new character than a revamped Dante imo. And ah sometimes, i'll give it a look tomorrow when i'm not on my phone.

    ya graphics have improved heaps btw.
  11. derozio
    October 9th, 2011 10:26 AM
    derozio
    Haha, they really did mess with Dante quite a bit. :x Hope the final product has a much better design, though.

    And do you watch LPs? I'm doing one on DMC3 right now. Thread's here: http://www.pokecommunity.com/showthread.php?t=250282
  12. Guillermo
    October 9th, 2011 10:22 AM
    Guillermo
    yeah i saw that, the new Dante looks absolutely god-awful ahah.
  13. derozio
    October 9th, 2011 10:11 AM
    derozio
    Haha, agreed. But you haven't seen the 'rebirth' DmC's dante, have you?
    Spoiler:

    You should definitely have a look at this thread: http://www.pokecommunity.com/showthread.php?t=263610

    Watch the tgs 2010 announcement trailer. You'll be surprised.
  14. Guillermo
    October 9th, 2011 10:07 AM
    Guillermo
    I've played all four and 3 was by far my favourite of the lot, Dante looks stupid in 4 and Nero is gay as aids..
  15. derozio
    October 9th, 2011 09:59 AM
    derozio
    I do remember that, haha. XD;

    Which one's your fave? I've only played the third and the fourth so I'll have to say I like 3 MUCH better than 4. But I've heard that the first game is the best. I wish I had a ps2. I'd totally purchase one JUST for DMC1 if I had the money. :<

All times are UTC -8. The time now is 04:17 AM.