< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Members List Kyoko's Profile

Notices

Kyoko's Profile Picture
Community Supporter

Kyoko Kyoko is online now

some things are that simple

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 15 of 1981
  1. OuterTsuchinoko
    21 Hours Ago 5:48 PM
    OuterTsuchinoko
    No not at all. The store closes at 12 and you can only use the drive thru until 6am when it opens again. And lol big mac is so good.

    Ugh, but things aren't going so well already. I haven't been able to work going on three days now because my feet swelled up. Everytime I get a new job something from my condition affects me and then I lose it. I hope I don't lose this one too. If I lose it then I don't know what's gonna happen. I might end up homeless since we could lose the house me and my roommates live in. I totally want to leave already but I have no friends or anywhere else to go.
  2. OuterTsuchinoko
    3 Days Ago 4:14 PM
    OuterTsuchinoko
    So my first two days were great so far. The other employees are pretty chill. There's a lot of new people for the overnight shift too. Three of us on overnight are new. Hopefully they stay. Oh and like you were talking about about I already get free food. Lol. Thing I love the most is being able to use big mac sauce on whatever sandwich I want.
  3. maccrash
    1 Week Ago 12:46 PM
    maccrash
    PATTI SMITH. CARRIE BROWNSTEIN. YES. yes. love em both. and totally let me know what you think of house of leaves whenever you get around to it. it's absolutely brilliant / horrifying.
  4. OuterTsuchinoko
    1 Week Ago 7:33 PM
    OuterTsuchinoko
    Once I said night shift the woman who interviewed me got mad hyped. I have orientation in the morning, had to buy non-slip shoes for the job. I've been well, stomach is doing pretty decently. Just glad now I can start saving to live on my own. And buy the millions of dollars in anime muk and games.
  5. maccrash
    1 Week Ago 2:07 PM
    maccrash
    i'll definitely give 1q84 a shot at some point. can hardly put down kafka on the shore the past couple days. as far as my favorite books, tho, i'm a big david foster wallace fan (infinite jest being my favorite novel) (How Unoriginal). house of leaves is probably my #2. i don't read nearly as much as i'd like to, but i love fitzgerald too. whose autobiographies do you have because that sounds neat as hell.
  6. OuterTsuchinoko
    1 Week Ago 1:24 PM
    OuterTsuchinoko
    I start friday. I asked for overnight since I am used to and prefer that sort of shift. Plus probably easier to eat food when hardly anyone is there.
  7. OuterTsuchinoko
    1 Week Ago 12:54 PM
    OuterTsuchinoko
    Hey, got that Mcdonald's job today.
  8. El Héroe Oscuro
    1 Week Ago 12:25 PM
    El Héroe Oscuro
    YOU SHOULD HAVE SAID SOMETHING, YOU NEVER CARE </3
  9. JohnnyMustang
    1 Week Ago 6:30 AM
    JohnnyMustang
    Yeah, I was a little reluctanct when I started Apollo Justice, but after a few minutes I got really caught up with the game. The music and graphics were a clear improvement and made a smoother gameplay. It's hard to concentrate when you hate the music
  10. maccrash
    1 Week Ago 12:57 PM
    maccrash
    that's the impression i'm getting from kafka on the shore, or at least from the first 50 pages of kafka on the shore, w/r/t beautiful blur. it's fantastic. i absolutely adore writing like that. there've already been a few lines that have made me contort my face and just go "oh my psyduck," and that's the sign of a good book. i've been recommended sputnik sweetheart & 1q84 (or at least the first 2/3rds of that one) but i'm pretty sure i'm gonna marathon his novels over the summer. it's gonna be great. and i would start on Operation Get That Book Back if her and i ever still spoke. Alas... i'll just buy it again.

    and i really appreciate this. what kind of things do you listen to? and what are some of your other fav books / authors / &c?
  11. maccrash
    1 Week Ago 12:18 PM
    maccrash
    nope i've read norwegian wood as well, which i hear isn't particularly representative of his style, but i still loved it. (foolishly gave it away to the girl i had a thing with a few months ago. Matt, You Dumb Idiot) i can already tell he's on the fast track to becoming one of my favorite authors, tho. also you're a cool user. i have always thought this
  12. JohnnyMustang
    1 Week Ago 5:13 AM
    JohnnyMustang
    OH I forgot. Klavier is pretty damn cool too
  13. JohnnyMustang
    1 Week Ago 5:09 AM
    JohnnyMustang
    Damn straight! Yeah, my favorite character so far is Godot. He was the first rightful prosecutor introduced, the only one who cared more about the truth than just to win, I kinda hated that of all the prosecutors I reckon that in real life there might be a lot like that, but still. Godot was pretty damn cool and was a fresh take from the other prosecutors. What about you?
  14. Omicron
    2 Weeks Ago 6:12 PM
    Omicron
    Yes! One of my favorite characters as well. Zaheer has such a great personality. And, yes, I found the image and had to use it as my avatar, loved it.
  15. JohnnyMustang
    2 Weeks Ago 4:19 PM
    JohnnyMustang
    I see you're a fan of the ace attorney games. I'm extremely upset that no one forced me to play the games earlier xd I played the first one a month ago and I finished them all two days ago. (Except for the 3DS ones)

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog - The Red Butterfly
General Information
  • Last Activity: 17 Minutes Ago 2:50 PM
  • Join Date: February 11th, 2006
  • Referrals: 2

Emblems

Emblem Showcase - 3 Total
  Emblem
PC Veteran
These old folks have been around for far too long but we love them anyway.
Awarded: February 14th, 2009 12:41 PM
Smilie Overuser
We know you can't live without smilies. That's why we give you this emblem. =) ;D \o/ :< 8D
Awarded: March 28th, 2012 10:05 PM
Screwing with reality
Is it an object... or a Pokémon? Is there even a difference? Thanks for participating in the Pokémobjects Contest!
Awarded: April 16th, 2016 1:59 AM

Blog

View Kyoko's BlogRecent Entries
Latest Blog Entry

Posted February 17th, 2016 at 4:34 PM by Kyoko Comments 4
Posted inUncategorized
Woah, hey there! Didn't realize I had a blog :x So yes, it looks really bare and boring for now, but I'll get around to sprucing it up......eventually.

Hi!

I decided I wanted my first entry to be about my animal crossing designs! I had a lot of fun making outfits for my character, Obara (she's named after the book Obara, not the embarrassment that was show Obara) and wanted to get back into it. I've been sick in bed for a few days and thought now would be a great time...
Recent Comments
Oh you play Animal Crossing??...
Posted February 20th, 2016 at 9:43 AM by Mawa Mawa is offline
Quote:
Originally Posted by Kirby
:OOOOO
...
Posted February 19th, 2016 at 5:07 PM by Kyoko Kyoko is online now
So cool!
...
Posted February 18th, 2016 at 4:57 PM by Achromatic Achromatic is online now
:OOOOO

...
Posted February 18th, 2016 at 12:30 PM by Kirby Kirby is online now

  All times are GMT -8. The time now is 3:08 PM.


Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top