The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Sign Up Rules/FAQ Live Battle Blogs Mark Forums Read

Notices


SoulSilver10112 SoulSilver10112 is offline

George the Poliwag

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 32
  1. Janske
    June 2nd, 2013 04:23 PM
    Janske
    hmm so thats 300 per hr so 1800 SR:O. Wow are you honestly that fast? Insane haha xD. I hope you get it soon though.

    Which starter you would like to have the most?

  2. Janske
    June 2nd, 2013 12:01 PM
    Janske
    Aww, how many SR's you did so far or you don't count them? And it is on HG/SS am I right?

    And I never nickname my pokemon in fact:O. I know I should but for some reason I never want to haha. But if I would pick nicknames, I kinda would name them based on how they look.

  3. Janske
    May 31st, 2013 06:31 AM
    Janske
    Hey long time no see, how are you doing? Anything happened? How is the shiny hunter challenge coming along? Any luck yet?

    Sry for an overflow of questions haha

  4. Janske
    May 21st, 2013 02:57 PM
    Janske
    Aww, why would they be mean to you? Do you have something people can make fun of? Don't worry even if you would have, that is still no reason to be mean to you. I hate such people, like they are so perfect. Don't let them get to you, I am pretty sure you are a great person.

  5. Janske
    May 21st, 2013 02:44 AM
    Janske
    Oh, that you also don't see too often:O. Can I ask you why you are homeschooled:O?

  6. Janske
    May 20th, 2013 02:53 PM
    Janske
    Haha, hey no worries, I remember I had that too a few years ago lol. I forget most of you guys still go to school and are in the middle of exams or tasks and tests lol. At least you have a 2 month holiday awaiting! Unlike me I have to work. What do you need to do for your homework?

  7. Janske
    May 20th, 2013 02:41 PM
    Janske
    You aren't the talkative type huh xD? That is okay though. If you have any questions regarding the challenge or shiny hunting or anything else, just feel free to VM/PM me. I really hope you will find your luck on Soul Silver instead, I have been dying to restart that game as well and get a shiny starter too xD.

    Anyway good luck to you, hopefully you will keep us all up to date even if you aren't lucky:D

  8. Janske
    May 12th, 2013 11:00 PM
    Janske
    Hey hello:D,

    Just wanted to ask how your SR's are coming along? Any luck yet? I hope the multitask is making the SR easier in DPPT for you lol. Just keep it up, you'll get it eventually. How many SR's you did so far?

    And I dunno if it helps but we could always hold some sort of "race" to see who gets it faster:D? Of course I already have shiny charmander, but I could RE for nidoran while you SR lol. Only if you'd like that of course xD. But I find holding some healthy competition always gives you more confidence and determination. Just knowing someone else is trying to get a shiny too is a good enough reason for me:p. Anyway, sry for the long text haha xD.

    Good luck in obtaining your shiny starter

  9. D Dog master of war
    March 9th, 2013 11:11 AM
    D Dog master of war
    how are you doing today?

  10. D Dog master of war
    March 9th, 2013 10:10 AM
    D Dog master of war
    hi

About Me

  • About SoulSilver10112
    Gender
    Female ♀
  • Signature
    Soulsilver FC: 0562 4179 9801
    Black 2 FC: 3526 0102 7313

    Challenges:
    Heartgold Nuzlocke: Completed!
    Pearl Nuzlocke: Completed!
    Heartgold Gender Discrimination Challenge: Completed!

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: June 30th, 2013 09:49 AM
  • Join Date: June 28th, 2012
  • Referrals: 1

Friends

Showing Friends 1 to 4 of 4

All times are UTC -8. The time now is 10:12 AM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2014 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2014 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.