< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Members List zapdos926's Profile


zapdos926's Profile Picture

zapdos926 zapdos926 is offline

I'm secretly a typhlosion, shh

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 15 of 664
  1. Vato
    October 9th, 2012 6:35 PM
    Yo, in case you're still interested, Time & Space is now back
  2. Limanya
    October 5th, 2012 7:31 AM
    Yeah, i'm on DA. Still Limanya there, ehehe. Don't use it much anymore though.
  3. Limanya
    October 3rd, 2012 7:24 AM
    you were in the rp i totes abandoned
  4. Karma Police
    September 25th, 2012 10:38 PM
    Karma Police
    Yup, me, and Ray.
  5. Karma Police
    September 25th, 2012 3:50 PM
    Karma Police
    Yup, I'll link it. It's gonna take a bit longer though, I haven't started on it yet :(
  6. Vato
    August 29th, 2012 3:24 PM
    Well, you have a reason for not being active. So I can't kick you out.
    Just tell me when you'll be able to post again, I'll find a way to make your character appear in the next chapter in case you're not able to post by then
  7. Vato
    August 23rd, 2012 3:19 PM
    Hello zapdos, just paing by to tell you to board the S.S. Libra ASAP 'cuz I'm almost done with Chapter III
  8. Karma Police
    August 15th, 2012 2:37 AM
    Karma Police
    Nope, we're still working on it. It'll be posted sometime around September.
  9. <Challenger>
    August 14th, 2012 7:32 PM
    It'll just be us two, cuz Mary(-Sam) is just getting on the boat. I kinda accidentally made Cherrygrove the ruins of what it once was. Should I change it?
  10. <Challenger>
    August 14th, 2012 5:58 PM
    I'm thinking the three of us meet up in Cherrygrove.
  11. Karma Police
    August 14th, 2012 4:50 PM
    Karma Police
    Glad to have to on board, bro. :]
  12. Karma Police
    August 14th, 2012 11:11 AM
    Karma Police
    A new war RP is in the making, will you be interested?
  13. <Challenger>
    August 13th, 2012 8:00 PM
    Hey zapdos.I'm in the Time & Space. I'm one of the trainers from Johto, and I've been talking with -Sam, the other trainer from Johto. I've been thinking we need to interact.
  14. Vato
    August 8th, 2012 7:45 AM
    The IC thread's first chapter has been updated, you can now begin Role-Playing! :D
  15. Nideous
    June 5th, 2012 3:15 AM

About Me

  • About zapdos926
    [O.o] - Your an owl?!
    [¬.¬] - No, I'm a cantaloupe
    [O.O] - NO WAI!

    Hi, I'm Andrew. I'm 18 and Live in Colorado. I'm a nerd of sorts (I've met and seen worse though). I do occasionally meet an ass-hole who picks on me, but for the most part I'm on good terms with everyone.
    need for speed and pokemn video games.
    I enjoy writing and drawing as well. I'm a reader, not a fighter.
    I dunno... Ya know?
    Male ♂
    Drive-thru at Einstein's bagels
    Also Known As
    Favorite Pokémon
    X&Y/OR&AS In-Game Name
  • Signature
    Is it better to live on your feet than die on your knees or to die on your feet than live on your knees?


Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: June 23rd, 2015 7:08 PM
  • Join Date: October 20th, 2009
  • Referrals: 0


Showing Friends 1 to 19 of 19

  All times are GMT -8. The time now is 8:04 AM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top