< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Members List altariaking's Profile


altariaking's Profile Picture

altariaking altariaking is offline

Needs NO VMs...

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 15 of 1387
  1. unlocked
    March 11th, 2014 12:32 AM
    We specialize in providing iPhone 6 Unlocked: iPhone 6 Unlocked reviews, iPhone 6 Unlocked news , ... with the best quality and very cheap price. Visit iphone 6 unlocked today and looking for the best iphones from our site.
  2. Crimson5M
    January 30th, 2013 2:41 AM
    V No
  3. DrFuji
    January 30th, 2013 2:30 AM
    Got some batter? You better got batter.

    And if that batter is made of butter... >:/
  4. DrFuji
    November 3rd, 2012 6:31 PM
    mmm, delicious
  5. giradialkia
    June 13th, 2012 12:20 PM
    I'm lovin' it
    I'm lovin' it
    I'm lovin' it
    Don't you love it too?

    Hi, I'm not here to waste your time
    You know this ain't a pick up line
    I just think that you're a dime
    Well don't just sit there girl

    Well I know that heart that's in your chest
    It carries pain and so much stress
    But you got to let it go
    (Go, go, girl)
    Just close your eyes I'll grab your waist
    Next think you know you have your pace
    Girl you got to let it go
    (Go, go, girl)

    I know that you wanna get down
    You do deserve to get down
    Been working hard all week
    Just trying to make your money
    Girl go on and shake your booty
    I'm lovin' it, I'm lovin' it

    I'm lovin' it
    I'm lovin' it
  6. DrFuji
    April 20th, 2012 6:10 PM
    u gonna git baned soooooo hard :)
  7. DrFuji
    March 30th, 2012 5:36 AM
    Maybe we got off on the wrong foot... :)

    Hi, I'm the mod round these here parts. FOLLOW THE RULES IF YOU KNOW WHAT'S GOOD FOR YOU.
  8. DrFuji
    March 4th, 2012 1:58 PM
    Look there she goes that girl is so peculiar
    I wonder if she's feeling well
    With a dreamy far-off look
    And her nose stuck in a book
    What a puzzle to the rest of us is Belle

    Oh, isn't this amazing?
    It's my favourite part because you'll see
    Here's where she meets Prince Charming
    But she won't discover that it's him 'til chapter three

    Now it's no wonder that her name means "beauty"
    Her looks have got no parallel
    But behind that fair facade
    I'm afraid she's rather odd
    Very diff'rent from the rest of us
    She's nothing like the rest of us
    Yes, diff'rent from the rest of us is Belle
  9. DrFuji
    February 10th, 2012 12:40 PM
    You know you love me, you know I care
    Just shout whenever and I'll be there
    You are my love, you are my heart
    And we will never, ever, ever be apart

    Are we an item? Girl, quit playin'
    "We're just friends," what are you sayin'?
    Said "there's another," and looked right in my eyes
    My first love broke my heart for the first time

    And I was like baby, baby, baby, ohhh
    Like baby, baby, baby, nooo
    Like baby, baby, baby, ohhh
    I thought you'd always be mine, mine.

    Eoin has no creativity so he stole my way of having fun, along with lyrics I had already used >:/
  10. giradialkia
    February 7th, 2012 4:56 AM

    You are my fire
    The one desire
    Believe when I say
    I want it that way

    But we are two worlds apart
    Can't reach to your heart
    When you say
    That I want it that way

    Tell me why
    Ain't nothin' but a heartache
    Tell me why
    Ain't nothin' but a mistake
    Tell me why
    I never wanna hear you say
    I want it that way

    EDIT: I know Derry did this, but only realised AFTER typing this. I'm leaving it, because it's hilarious. Deal.
  11. DrFuji
    January 28th, 2012 6:48 PM
    (Bye Bye) Don't want to be a fool for you
    Just another player in your game for two.
    You may hate me but it ain't no lie,
    Baby Bye Bye Bye.

    (Bye Bye) Don't want to make it tough.
    I just want to tell you that I've had enough.
    It might sound crazy but it ain't no lie,
    Baby Bye Bye Bye.
  12. DrFuji
    January 3rd, 2012 5:27 AM
    You are my fire. The one desire.
    Believe when I say: I want it that'a way.
    Baby we are two worlds apart.
    Can't reach to your heart.
    When you say that I want it that way.

    Tell me why it ain't nothing but heartache.
    Tell me why it ain't nothing but a mistake.
    Tell me why I never wanna hear you say.
    That I want it that way.
  13. WillPowerPedro
    December 14th, 2011 12:43 PM
    Wanna talk? It has been awhile.
  14. DrFuji
    December 2nd, 2011 3:31 PM
    Everyone has a bad hair day from time to time.

    I dunno why, but you always seem to have a bad face day.
  15. DrFuji
    November 4th, 2011 5:35 PM
    We make a great couple

    But you make a better sammich

About Me

  • About altariaking
    Nothing to tell tbh.
    My life story is I was born, grew up, and died.
    I hack third gen so I'm not as important as second gen hackers. They are better than me. They are superior. Because they prefer to hack a different generation of Pokemon.
    I also like to laugh at them.
    Scotland, Lesmahagow
    Male ♂
    Male stripper
    Favorite Pokémon
  • Signature


Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: August 3rd, 2015 12:27 PM
  • Join Date: December 25th, 2009
  • Referrals: 2


Showing Friends 21 to 32 of 32

  All times are GMT -8. The time now is 12:22 PM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top