Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page GFA's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



GFA's Profile Picture
Community Supporter

GFA GFA is offline

Mega Blastoise is my homeboy

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 16 to 30 of 418
  1. Stormbringer
    October 23rd, 2011 07:01 PM
    Stormbringer
    I approve. (b")b
  2. Stormbringer
    October 23rd, 2011 01:40 PM
    Stormbringer
    Well thank ya! But what did I do? XD
  3. Equinoxe
    September 20th, 2011 12:20 PM
    Equinoxe
    Nah, I am the worst at explaining things :U
    Besides, there's not much to explain; outline, colour, shading, the same old story. The only way to learn is to sprite and sprite like a madman until it starts looking right. P:
  4. Myzou
    September 13th, 2011 12:41 PM
    Myzou
    I pop in from time to time.
  5. Alli
    September 12th, 2011 05:41 PM
    Alli
    I've been Sydian since Feb 2010 and a mod since Sept 2009...I don't think you were gone THAT long, so I'm sure I was mod!Sydian last time you were here. :P
  6. Alli
    September 12th, 2011 05:24 PM
    Alli
    You had an Infernape avatar back then, right? Haha.
  7. Stormbringer
    September 8th, 2011 06:39 AM
    Stormbringer
    That's a pretty awesome Venusaur sprite.

    Just saying. XD
  8. Diablerie
    June 22nd, 2011 01:36 AM
    Diablerie
    Bro, chill - I've been inactive and busy. I'll get around to updating it shortly...
  9. Atomic Reactor
    May 22nd, 2011 08:57 AM
    Atomic Reactor
    yup! my best friend and i will hopefully be rooming together at winona state university :)
  10. Atomic Reactor
    May 21st, 2011 08:16 PM
    Atomic Reactor
    I've got 9 days left of high school. No projects, and if i do get them... I'm not doing them lol
  11. Atomic Reactor
    May 21st, 2011 12:55 PM
    Atomic Reactor
    hey! haha whats up?
  12. = GPR =
    April 10th, 2011 09:55 PM
    = GPR =
    yup... i pop in and out every now and then ^^

    i've been well ^^
  13. Atomic Reactor
    April 5th, 2011 07:36 PM
    Atomic Reactor
    go on...?
  14. Chord
    October 27th, 2010 12:55 PM
    Chord
    Hey I noticed your sig had your challenges. I wanna start a monotype challenge any suggestions?
  15. Manila Luzon
    October 26th, 2010 08:19 AM
    Manila Luzon
    Haha :') I noticed you said to Sammi that genderbending is disgusting. How is it ?

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: February 15th, 2015 09:28 AM
  • Join Date: July 17th, 2008
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 20

Emblems

Emblem Showcase - 2 Total
  Emblem
Community supporter
These helpful members donate their money to help make PC a better place.
Awarded: April 29th, 2011 09:20 AM
PC Veteran
These old folks have been around for far too long but we love them anyway.
Awarded: September 3rd, 2011 11:35 AM

All times are UTC -8. The time now is 11:32 PM.