< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Members List Yrie's Profile

Notices

Yrie's Profile Picture

Yrie Yrie is offline

I'm done here. Ciao~

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 691 to 705 of 998
  1. Dukey
    January 10th, 2009 1:32 PM
    Dukey
    Mmm. I guess so.
    Yeah it's alright, bored as usual.
    U?
  2. Dukey
    January 10th, 2009 1:28 PM
    Dukey
    Mmm. WHy do I doubt that =/
  3. Dukey
    January 10th, 2009 1:22 PM
    Dukey
    Lol it doesn't matter, it's not really that good =/
  4. Dukey
    January 10th, 2009 12:49 PM
    Dukey
    Aww D; I feel sorry for you =/
  5. Dukey
    January 10th, 2009 12:46 PM
    Dukey
    Lol. The sun only just came up. So it's nice atm
    Why?
  6. Sanctuary
    January 10th, 2009 8:05 AM
    Sanctuary
    Yeah, I think I've heard that line before, but maybe it's just me.
    Hehe, well I'm glad someone shares my slight confusion. :D
    OMG, DITTOED! Haha~
    I just prefer to use general terms that kinda make more sense to me.. like scanlines. I just call them 'light lines'. XD
  7. Sanctuary
    January 10th, 2009 7:58 AM
    Sanctuary
    Yours has a wolf on it! <3 (Pretty much why it really attracted me. :D)
    Whoa, professional words there! I kinda suck at using the actual names of different techniques and such. XD
    But thank you, I appreciate it heaps.
    I'd love to see some of your graphics.
  8. Sanctuary
    January 10th, 2009 7:43 AM
    Sanctuary
    Hay~
    Just dropped by to say that I really love your set, it's lovely. :)
  9. Sasuke Hinamori
    January 9th, 2009 9:17 PM
    Sasuke Hinamori
    I love your sig/avatar set! Their so cute!!
  10. Dukey
    January 9th, 2009 4:25 PM
    Dukey
    Maybe. :x
  11. Dukey
    January 9th, 2009 4:16 PM
    Dukey
    Lol I dunno.
    Mmm yeah it annoys me 2, but I can't be bothered to change it.
  12. Dukey
    January 9th, 2009 4:13 PM
    Dukey
    Meh, I'm over it, it's blegh.
  13. Dukey
    January 9th, 2009 4:01 PM
    Dukey
    Mmm. Kool. It's a nice stock, though it was very blurry at first.
  14. Dukey
    January 9th, 2009 3:52 PM
    Dukey
    Why do you want it?
    Mmm. Nothing really, just talking to Umbreon on msn as always
    u?
  15. Dukey
    January 9th, 2009 3:45 PM
    Dukey
    Mmm. It was just a stock I found on Photobucket somewhere.

About Me

  • About Yrie
    Biography
    ...
    Interests
    ...
    Location
    ...
    Gender
    Female ♀
    Occupation
    ...
    Nature
    Mild
    Favorite Pokémon
    ...
  • Signature
    :: For you, I fly //

    Brother // Lusankya Theme Credit // Myself/Elektrisch
    Featuring // Bill Kaulitz of Tokio Hotel

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: October 26th, 2015 1:37 PM
  • Join Date: September 6th, 2008
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 18 of 18

  All times are GMT -8. The time now is 6:57 PM.


Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top