Notices
For all updates, view the main page.

UberChomp's Profile Picture

UberChomp UberChomp is offline

Tyrant Of The Sand

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 76 to 90 of 306
  1. .
    October 19th, 2008 8:54 AM
    .
    That was fun last night. Poor Team E-Vire got haxed T__T We can build the team now, if you'd like.

    I LOVE that TTar theme 8D. Is the battle log up and posted? If so, I'm gonna go read it.
  2. Chaostorm
    October 19th, 2008 5:48 AM
    Chaostorm
    hey if u r free and wants to battle someone. tell me and i will tell to infernape10 to battle with u Wi-Fi battle. he accepts any challenges
  3. Dark Azelf
    October 19th, 2008 5:45 AM
    Dark Azelf

    Kekekekeke

    Yeah, i should be on later although the server doesnt seem to be working >_<
  4. Chaostorm
    October 19th, 2008 4:36 AM
    Chaostorm
    congrats on becoming the co-worker
  5. .
    October 18th, 2008 4:12 PM
    .
    Nah, go on this server:

    Host: battle.shinou.com
    Port: 80

    My team sucks, so if you win, ;_;
  6. .
    October 18th, 2008 2:02 PM
    .
    To respond to this and your PM, I'm open for a battle all night tonight, since it's a weekend. =]
  7. dragonarche
    October 18th, 2008 4:48 AM
    dragonarche
    OMG!!! GARCHOMP RULEZZZZZZZ
    ITS GOT MORE SP AND ATT THAN GARADOSE

    P.S YOUR U TUBE VIDEO ROCKS!!
  8. .
    October 17th, 2008 12:39 PM
    .
    Nah, you never annoy me =] I'm just a little late with the replies because of school and homework (which is killing me T__T)

    I read your battle log. Awesome use of MixMence by the way.
  9. Serrah
    October 17th, 2008 10:03 AM
    Serrah
    Hey...what's up? Were you and DevinRed is some kind of fight?
  10. s p a c e c o w b o y
    October 16th, 2008 7:30 PM
    s p a c e c o w b o y
    hiya! how are you doin?
    fillllllllllllllll
  11. .
    October 16th, 2008 12:38 PM
    .
    I'll be trying, my current one is pretty good though.
  12. .
    October 16th, 2008 12:35 PM
    .
    O.0 I never saw anything like that. See you soon, I'm off to make a new team for our battle.
  13. DevinRed
    October 16th, 2008 12:33 PM
    DevinRed
    Lol... "Shizz on a sammich"
    I crack myself up! Btw, Dukey thought we were serious! xD
  14. devilicious
    October 16th, 2008 12:31 PM
    devilicious
    Yeah, it was entertaining. See you around~
  15. devilicious
    October 16th, 2008 12:26 PM
    devilicious
    English-speaking forums, nope. Well, there's one or two other forums were I can be considered a widely-known entity, but certainly not a big member.

About Me

  • About UberChomp
    Biography
    Here's a little bit about myself; I love gaming, obviously. I love to play all kinds of sports, ironically. I try to have as much fun as possible at all times, wherever I am. I generally have a weird sense of humor and I'm very spontaneous to the extent where its scary. I'm constantly working on being a better pokemon battler, competitively, I am always up for a battle on shoddy and I'm going to get wifi soon to be able to battle on my DS, I love to surf smogon and serebii, I'm pretty much an all-around competitive pokemon freak.
    Interests
    Soccer, hanging out with family and friends, gaming in general, competitive pokemon in general, forumming, etc.
    Location
    Smogon University
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    Pokemon Enthusiast
    Nature
    Jolly
    Favorite Pokémon
    Crawdaunt
    Rampardos
    Garchomp
    Starmie
    Gengar
    Omastar
    Abomasnow
  • Signature
    -UberChomp-
    -always up for a battle on any shoddy server-
    Smogon server username: LimboChomp
    PC server username: UberChomp

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: June 14th, 2010 12:54 PM
  • Join Date: September 22nd, 2008
  • Referrals: 1

Friends

Showing Friends 1 to 14 of 14

All times are GMT -8. The time now is 8:05 PM.