The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Sign Up Rules/FAQ Live Battle Blogs Mark Forums Read

Notices


Advertise here

TIC TAC's Profile Picture

TIC TAC TIC TAC is offline

Xbox Live GamerTag:iDESTRUCTx

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 991 to 1000 of 2948
  1. NoBel_ToKYo ™
    November 23rd, 2008 05:23 AM
    NoBel_ToKYo ™
    i just made a code for a shiny electivire, adamant, with the EV's in the right places, legit IV's and the first moveset off of smogon in about 5 minutes XD it's a little complex though, and do it wrong and your game is SCREWED

    but i also can't remember where i got it from...

  2. NoBel_ToKYo ™
    November 23rd, 2008 05:22 AM
    NoBel_ToKYo ™
    depends. do you need a physical sweeper or a special one? if you want physical, go for houndoom. if special, go fro magmortar. bear in mind that magmortar doesn't have very good speed..whereas houndoom does

  3. NoBel_ToKYo ™
    November 23rd, 2008 05:12 AM
    NoBel_ToKYo ™
    yeah it's stats are cool. when did you get a scizor? you have to trade/trade back, don't you? oh well yeah change that to swords dance ASAP

  4. NoBel_ToKYo ™
    November 23rd, 2008 05:04 AM
    NoBel_ToKYo ™
    lol i can barely remember yours XD do you still use abomamediking??? thast what i call your 3 man team

  5. NoBel_ToKYo ™
    November 23rd, 2008 05:02 AM
    NoBel_ToKYo ™
    lol it's done. completely done, the bad side is my dad has to get someone to fix the wi fi 0.o

  6. NoBel_ToKYo ™
    November 23rd, 2008 04:53 AM
    NoBel_ToKYo ™
    LMFAO. that sounded hilarious XD i know you're not DUM-B-.

    nah just joking with you XD hows you're team going?

  7. NoBel_ToKYo ™
    November 23rd, 2008 04:50 AM
    NoBel_ToKYo ™
    btw, about B7astoise, timezone means that wherever he lives it is a different time to where you or me live. in the east the time is 4 hours ahead of ours..etc etc

  8. NoBel_ToKYo ™
    November 23rd, 2008 04:23 AM
    NoBel_ToKYo ™
    lol good to know peopl'd tell straight away

  9. NoBel_ToKYo ™
    November 23rd, 2008 04:19 AM
    NoBel_ToKYo ™
    lmfao. you're not gonna use it are you??

  10. b7astoise
    November 23rd, 2008 04:18 AM
    b7astoise
    yeah and i have to get off the computer at ten...pretty lame

About Me

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: July 19th, 2013 03:53 AM
  • Join Date: October 5th, 2008
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 63

All times are UTC -8. The time now is 12:50 AM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2014 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2014 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.