Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page Petie's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



Community Supporter

Petie Petie is offline

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 46 to 60 of 87
  1. Dark Azelf
    January 30th, 2011 01:14 PM
    Dark Azelf
    Sorry Petie, but apparantly the server needs an update as 1.0.11 has been released.
  2. Dark Azelf
    January 28th, 2011 06:51 PM
    Dark Azelf
    Server isnt on front page anymore lol . ):
  3. Dark Azelf
    December 29th, 2010 12:54 PM
    Dark Azelf
    Quote:
    Server went down from front page again. XD;
    ^ sorry lol. x[
  4. Dark Azelf
    December 25th, 2010 12:21 AM
    Dark Azelf
    Server went down from front page again. XD;
  5. wolf
    December 24th, 2010 04:05 PM
    wolf
    Hey, sorry to bother you, but the server isn't showing up on the list. :x Should be fixed by setting it to private then public again which worked last time apparently.
  6. wolf
    December 16th, 2010 09:59 PM
    wolf
    Sorry for giving you another notification...forgot to say that you might have to reset the server after updating the script. ;x
  7. Dark Azelf
    December 16th, 2010 01:50 PM
    Dark Azelf
    Sorry Petie, server seems to be down. XD;
  8. wolf
    December 16th, 2010 12:09 PM
    wolf
    By the way, the server is down, so when you're able to, can you get it back up? Thanks!
  9. Dark Azelf
    December 4th, 2010 09:27 AM
    Dark Azelf
    Hmmm its still not seeming to be there. Could you restart it after putting it private and then public again ? Thanks XD
  10. Dark Azelf
    December 1st, 2010 08:56 AM
    Dark Azelf
    Haha, the server seems to need adding to registry again -shot. XD
  11. Dark Azelf
    November 29th, 2010 08:02 PM
    Dark Azelf
    Oh wow, thankyou so much. I really dont know what we'd do without you man. XD
  12. Dark Azelf
    November 28th, 2010 07:08 PM
    Dark Azelf
    Hey Petie can you update our server ? There has been a new client released and its stopping people getting on. Im not sure how you do it but yeah.

    http://www.pokemon-online.eu/forums/showthread.php?2943-Version-1.0

    Maybe restart it again ? Im not sure.

    I think you may have to re-do it with a new host file which is ugh.. x.x
  13. Dark Azelf
    November 25th, 2010 11:32 AM
    Dark Azelf
    Thanks so much Petie for removing horrid scripting. x_x

    Though we arent on registry lol, could you restart it for us and register it again ? XD
  14. Dark Azelf
    November 15th, 2010 11:05 AM
    Dark Azelf
    Petie for some reason the serve doesnt show on the home screen. Could you do that thing you were gonna do so it runs and appears when your PC is off ? Also, Wolf is gonna PM you his scipt as ive been told the stuff you used doesn't work for alot of people. So yeah maybe we will have a little more luck with commands after lol
  15. wolf
    October 11th, 2010 09:03 AM
    wolf
    Happy birthday Petie, and still, thanks for the Shoddy server!

About Me

  • About Petie
    Location
    New Jersey
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    IT Consultant
    Favorite Pokémon
    Articuno

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 1 Day Ago 09:22 AM
  • Join Date: November 9th, 2008
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 7 of 7

Emblems

Emblem Showcase - 2 Total
  Emblem
Wise One
Experience, knowledge and comprehension are just the basic principles on which these members construct their responses.
Awarded: February 23rd, 2009 05:22 PM
Helping Hand
This member has done some kind of service to PC; Or maybe they help out other members whenever they get the chance.
Awarded: February 16th, 2011 09:23 PM

All times are UTC -8. The time now is 06:11 AM.