Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page pidge14's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



pidge14's Profile Picture

pidge14 pidge14 is offline

The Incomplete Pidgey

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 76 to 90 of 766
  1. ßritto
    January 18th, 2016 12:44 PM
    ßritto

    Thanks for the trade, take care!
    I will keep you updated on the Shroomish.

  2. ßritto
    January 18th, 2016 12:23 PM
    ßritto

    Coming online now - Yeah much quicker than solo cloning each one

  3. ßritto
    January 18th, 2016 12:18 PM
    ßritto

    I got them cloned already, I just copied the whole box, wanna trade them back now?

  4. ßritto
    January 18th, 2016 12:08 PM
    ßritto

    Might be a while until I master it! haha!
    I won't forget the egg moves, I've noticed they are super valuable to people on these forums.

  5. ßritto
    January 18th, 2016 12:01 PM
    ßritto

    Okay that's fine with me, I will get them cloned for next time I see you online.
    Are you able to EV Train?

  6. ßritto
    January 18th, 2016 11:52 AM
    ßritto

    Sounds chill dude.
    Yeah i'm kinda new to it, so I'm gonna practice on this Shroomish for you, maybe if you are on for a few hours you will be here when I have it for you :D - I use Powersaves to Clone.

  7. ßritto
    January 18th, 2016 11:47 AM
    ßritto

    Sure thing, I will send the clones back right away thankyou!
    Might take me a while to clone things - Maybe 15 mins. I think I can get the Shroomish by tomorrow using some RNG egg abuse, which i've been reading up on recently.

  8. ßritto
    January 18th, 2016 11:41 AM
    ßritto

    Yeah i'm free, just finished off a breeding request which means that I can get to work on your shroomish

    What we trading?

  9. ßritto
    January 14th, 2016 12:52 PM
    ßritto

    Yeah I think I watched abit of Arkham before if that is one?
    It's been good, just started to snow here in the UK, how's life for you?

  10. theChief
    January 11th, 2016 10:33 AM
    theChief

    Thanks! Haha I'd forgotten about him

  11. ßritto
    January 11th, 2016 9:54 AM
    ßritto

    Can honestly say I haven't watched many of those either! :p

  12. ßritto
    January 11th, 2016 9:24 AM
    ßritto

    Yeah I love those type of films along with horror ones - Never really been into Star Wars, not sure why...

  13. ßritto
    January 10th, 2016 10:58 PM
    ßritto

    I really wanna go and see that film in Cinemas atm - Daddy's Home you seen it advertised?

  14. ßritto
    January 9th, 2016 7:29 PM
    ßritto

    Yeah i've seen that film, nice choice :p

  15. ßritto
    January 9th, 2016 9:10 AM
    ßritto

    I'm much more into the newer films, as I guess i'm only 18 xD

About Me

  • About pidge14
    Quick Self-Introduction
    Ice Safari- Spheal, Bergmite, Cloyster
    Biography
    Name's PJ. Say it fast enough and ya get pidge. I made this account when I was a young lad but had no idea how much time I'd be spending on here getting to know such cool people. The name grew on me and I've come to like it.
    Interests
    Juggling, Unicycling, Sometimes both, Tennis, Video games, Napping
    Location
    NY
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    Ex-college Senior
    Nature
    Relaxed
    Also Known As
    PJ
    Favorite Pokémon
    Dragonair
    X&Y/OR&AS In-Game Name
    PJ
  • Friend Safari Fields
    You know what this is.
    Type
    Ice
  • Signature


    FC: 2165-5516-7685
    IGN: PJ


    My Trade Thread

    css by hhDude | image by MapleRose

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 2 Hours Ago 11:42 PM
  • Join Date: November 11th, 2008
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 11 of 11

All times are GMT -8. The time now is 1:46 AM.