< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Members List Mateo's Profile


Mateo Mateo is online now

Johto Region Champion

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 16 to 30 of 512
  1. BettyNewbie
    August 13th, 2015 9:04 AM
    Things have been going good! I've mainly been enjoying summer (hard not to after the horrific winters we've been getting in recent years), as well as doing some more posting around at my site and other places.

    Nice that you've returned to school. Hopefully, it's not costing you an arm and a leg to do it.
  2. BettyNewbie
    August 12th, 2015 8:11 PM
    Just checking in. How are things going?

    I feel bad for kind of ignoring the Red++ thread these past several weeks, but you seem to be getting along just fine without me. The new beta looks great, and I can't wait to check it out!
  3. Cerberus87
    July 2nd, 2015 8:39 AM
    It's probably due to lack of accuracy on VBA-M's part.
  4. Cerberus87
    July 2nd, 2015 3:20 AM
    Yeah, unfortunately VBA is quite old now. VBA-M should be the norm.

    BGB is better but unfortunately doesn't have a RetroArch core.
  5. Cerberus87
    July 2nd, 2015 2:33 AM
    I've noticed the full recolor of Red breaks the original VBA and possibly real hardware. I really wish people would start testing their GB/GBC hacks in Gambatte or BGB, since those emulate the Game Boy perfectly.
  6. GoGoJJTech
    June 10th, 2015 6:48 PM
    Stop stalking me woman
  7. Team Fail
    June 8th, 2015 4:39 PM
    Team Fail
    Yeah, sounds like a fair way of doing it. I hope I can get this FRLG one working, it'd be a really nice addition.
  8. Team Fail
    June 8th, 2015 4:33 PM
    Team Fail
    That's a neat idea of going about it, actually.
  9. Team Fail
    June 8th, 2015 4:16 PM
    Team Fail
    It can work in emulators, quite a few GBA emulators have e-Reader dot code support. VBA-M has it, as well as No$GBA.
  10. Team Fail
    June 8th, 2015 4:12 PM
    Team Fail
    There's actually quite a bit you can do. Right now, custom trainers and berries are possible. I'm also looking at the Eon Ticket stuff, and it seems that we can also play with this and insert custom scripts to the save file to play with and assign them to virtually any NPC in the game.
  11. Team Fail
    June 8th, 2015 3:59 PM
    Team Fail
    Haha. I'm working on getting Mystery Events working for FireRed, and it's coming along well. I also found, after some Googling around, completely disassembled versions of the e-Reader dot codes too so yay.
  12. Team Fail
    June 8th, 2015 3:51 PM
    Team Fail
    eew effort lol
  13. Team Fail
    June 8th, 2015 3:27 PM
    Team Fail
    Well, I did lose it, but I've found it (Or sometimes friends have found it too), so I still have it thank God lol.
  14. Team Fail
    June 8th, 2015 2:51 PM
    Team Fail
    Yeah, I remember when I imported Heart Gold because I wanted to play it so badly. The Pokéwalker was really neat too, although it was so easy to lose :(
  15. Team Fail
    June 8th, 2015 2:32 PM
    Team Fail
    I still remember buying Pokemon Emerald when it was brand new and being all excited for Diamond and Pearl. I miss those times so much lol.

About Me

  • About Mateo
    Hey guys, I'm Mateo. I was the co-founder of the Skeetendo Inc. Hacking Group (before it was a community, when it was just me and Pyro). I'm still a huge fan of Gen II, and so I still enjoy playing and hacking those games. I'm currently working on a "Johto Legacy" series that continues the story of G/S/C that consists of the "Pokémon Christmas" hack, and an upcoming prequel called "Pokémon Spirits and Legends" (that currently has no thread here).
    Rom Hacking, Internetting, Cooking, The Sims 2, Music, Random things, Etc.
    Willow Creek, Sims 4
    Also Known As
    Favorite Pokémon
    Lugia, Mewtwo, Zigzagoon, Eevee, Espeon, Umbreon, Suicune, Charmander
  • Signature

    "I'm gonna, uh, demonstrate the hot moves..." - Flannery


Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 7 Minutes Ago 3:06 PM
  • Join Date: June 8th, 2005
  • Referrals: 7


Showing Friends 1 to 20 of 53

  All times are GMT -8. The time now is 3:13 PM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top