Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page Beelzebub's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



Beelzebub Beelzebub is offline

under the crimson air

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 46 to 60 of 1013
  1. Hagumi
    March 30th, 2012 11:49 PM
    Hagumi
    I haven't watched Another or Guilty Crown but I've heard some (bad!) things about them!! I was actually sort of looking forward to watching them but now I'm not so sure. ;_;

    BUT OMFG THE PENGUINDRUM ONE... I'm still downloading it but yeah everyone knows Penguindrum >>>>>>>> Naruto. OH MAL

    Also Kemonozume finished downloading so we can watch it together :3c
  2. Hagumi
    March 20th, 2012 10:11 AM
    Hagumi
    lmao I'll try though my parents will probably say no to making that PayPal account.

    Thanks, I still have a few weeks to go before they start but I don't have a large attention span, so I find it pretty hard to study. I get distracted easily, ahaha.
  3. Hagumi
    March 18th, 2012 01:55 PM
    Hagumi
    let's warmly wait together

    I found it! Yeah, the new Cheerful 1/8 figure looks quite nice though I'm not sure about the pose. It sort of looks like she's twisting and breaking her back too much to me lmao. I really like how they've sculpted the hair though.

    And I really need to go on MSN more. I've got exams coming up soon though ;_;
  4. Hagumi
    March 18th, 2012 01:05 PM
    Hagumi
    Probably... ;_; Also Chapter 71 raws are out, but I don't want to spoil myself.

    omfg well you totally put me off from liking that figure now lol. It's actually pretty scary how similar it looks. And thanks for the link, but do you know if the website sells the Cheerful ver.? I'm guessing not since it's a charity product but I really wanted the extra expression that comes with it. And I need to persuade my parents to make a PayPal account sometime. ;_;
  5. Hagumi
    March 17th, 2012 09:13 AM
    Hagumi
    Oz's figure looks a little weird but I like Gilbert's. Now for GSC to make some nendoroids of them...

    Also, I really like this one though I probably wouldn't buy it if I could (I'm not a huge fan of Luka). I just want a resale of the Miku nendoroid. ;_;
  6. Hagumi
    March 14th, 2012 12:26 PM
    Hagumi
    So that's why Mochizuki often drew pictures of Oz with stuffed rabbits...

    but who cares about that, where's Emily
  7. Hagumi
    March 12th, 2012 01:36 PM
    Hagumi
    well i just read chapter 70

    i don't know what to ****ing think anymore

    SO OZ IS ACTUALLY A CHAIN
    JACK IS A BIGGER ******* THAN OZ SOMEHOW
    GILBERT IS IMMORTAL OR SOMETHING

    it's just so crazy but then again, that's why i love it
  8. Hagumi
    March 12th, 2012 12:50 PM
    Hagumi
    i just finished reading chapter 64
    **** YOU RUFUS

    oh god i don't think i can handle any more plot twists
    inb4 break turns out to be a super evil ultra mastermind
  9. Hagumi
    March 12th, 2012 11:35 AM
    Hagumi
    update: elliot dies

    i just
    i just don't know anymore

    ;_;
  10. Hagumi
    March 12th, 2012 11:18 AM
    Hagumi
    Oh yeah, how could I forget about the blue people?
    I KNEW BEATRICE WAS INVOLVED IN THIS maybe she was yomiel's fiance??

    Also I started reading Pandora Hearts from the beginning again. I'm on chapter 57 and holy crap, I forgot how much of a creeper Vincent is. XERXES IS STILL MY FAVOURITE THOUGH and now I am tempted to colour in a manga panel to make a new avatar
  11. Hagumi
    March 12th, 2012 08:22 AM
    Hagumi
    Possibly, though even if he had prosthetics I would imagine it would still be very hard to walk. Then again, this is a game where cats and dogs are intelligent, dead people get resurrected, and a meteor fragment just happens to kill someone.

    Aha, I thought it was Ray too! But yeah, technically Ray and Missile are sort of the same SO WE WERE RIGHT. I had no idea who Ray was going to be. I got such a shock when I found out lmao. I want a cute little Pomeranian that will protect be and resurrect me back from the dead. ;_;
  12. Hagumi
    March 11th, 2012 02:39 AM
    Hagumi
    >yfw you've been playing as a cat all this time

    the ending is epic, but there's one thing i don't get: okay, so yomiel's (who is my favourite character!) fate gets changed and he ends up getting his legs crushed by the giant stone statue thing, right? then at the end, how the heck does he manage to just walk out of prison? is there something i'm missing here or what
  13. Hagumi
    March 10th, 2012 06:22 AM
    Hagumi
    omg that was sooo cute! :3c i love your voice.

    it was adorable when you started singing, ahaha. that was a good song choice!
  14. Hagumi
    March 9th, 2012 01:31 PM
    Hagumi
    i'm the next kyary pamyu pamyu right

    i was going to suggest popipo (sung by miku) but idk
    THINK OF A SONG THAT HAS ENGRISH IN IT
  15. Hagumi
    March 9th, 2012 01:20 PM
    Hagumi
    THERE YOU GO

    ENJOY

About Me

  • About Beelzebub
    Biography
    why am i even here.
    Interests
    yuno what it is.
    Occupation
    being kawaii uguu.
    Favorite Pokémon
    Raichu, Skuntank, Espeon, Swadloon
  • Signature

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Join Date: December 29th, 2008
  • Referrals: 1

Friends

Showing Friends 1 to 1 of 1

Emblems

Emblem Showcase - 2 Total
  Emblem
Profile Designer
When it comes to profile design, this person goes out of their way to make their profile the most stunning of them all.
Awarded: May 23rd, 2009 04:52 PM
Signature of the Week Winner
Recieved for winning one of the weekly SoTW's in the Graphics & Photography forums.
Awarded: May 31st, 2009 02:03 PM

All times are UTC -8. The time now is 05:31 PM.