Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List

Notices
For all updates, view the main page.



Teh Blazer's Profile Picture

Teh Blazer Teh Blazer is offline

Divider of Zero

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 501 to 510 of 3385
  1. Winter Wonderland
    December 18th, 2013 11:40 PM
    Winter Wonderland
    I have such a blistering headache.
  2. Winter Wonderland
    December 18th, 2013 10:57 PM
    Winter Wonderland
    ... There's a difference?
  3. Winter Wonderland
    December 18th, 2013 01:10 PM
    Winter Wonderland
    I'm quite perfect.
  4. Kakarot1212
    December 17th, 2013 08:09 PM
    Kakarot1212
    I know right! That is why its hard for me to hack and go to school at the same time D:
  5. Kakarot1212
    December 17th, 2013 01:22 AM
    Kakarot1212
    Okey dokee! ;P
    I will tell some features, but no screenies yet! haha.
    Spoiler:
    1-6th gen pokes
    New moves from the past 5 generations
    Tiles from the 5th and 4th gen
    Errr.. I'm gonna think of more. But that will be the main and the one that i will focus on
  6. Kakarot1212
    December 17th, 2013 12:13 AM
    Kakarot1212
    Nope, none yet.
  7. Kakarot1212
    December 16th, 2013 11:51 PM
    Kakarot1212
    TRUE! lolz
    I'll never exchange my studies only for rom Hacking
  8. Kakarot1212
    December 16th, 2013 08:13 PM
    Kakarot1212
    Its kinda long story though. lol
    I just stop because of school matters, you know. exams,quizes, etc.
  9. Winter Wonderland
    December 16th, 2013 06:23 PM
    Winter Wonderland
    Me.
  10. Winter Wonderland
    December 16th, 2013 06:01 PM
    Winter Wonderland
    I have an armory.

About Me

  • About Teh Blazer
    Location
    'MERICA
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    Sleeping, Eating, Sleeping...
    Nature
    Relaxed
    Also Known As
    Megastud
    Favorite Pokémon
    Umbreon. Umbreon hands down. Especially dat shiny Umbreon, makes me wanna holla.
  • Signature
    Coming soon...

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 5 Hours Ago 05:32 PM
  • Join Date: February 14th, 2009
  • Referrals: 2

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 39

All times are UTC -8. The time now is 11:20 PM.