The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Sign Up Rules/FAQ Live Battle Blogs Mark Forums Read

Notices

thedestinedblade's Profile Picture
Community Supporter

thedestinedblade thedestinedblade is offline

Radiant Cool Boy

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 421 to 430 of 853
  1. Mōnštȝr¿
    January 17th, 2010 11:34 PM
    Mōnštȝr¿
    Yeah.. :p Sorryyy about that.

  2. leingodf8
    January 17th, 2010 07:26 PM
    leingodf8
    well, depends on if you wanna reincarnate or not. You dont really have too, it just lets you get slightly better versions of the same guy (which can help) but it really isnt necessary. (also depends on how many characters you wanna use, i usually get 10). But really, you could almost beat the game without ever repeating a single level if you wanted. (though youd prbly hafta grind a little bit for the final boss).

  3. ÇyänïdëÉX
    January 17th, 2010 07:23 PM
    ÇyänïdëÉX
    Yeah sorry to be spamming your visitor message board and all . Umm yeah they have a samurai showdown anthology which brings all of the samurai games its pretty cool. Ohh n64 games huh? i have mostly nintendo and super nintendo stuff. Heh i have mario rpg too, it wasn't that bad of a game to beat. Yeah they should add more of every system in there.

  4. Mōnštȝr¿
    January 17th, 2010 04:47 PM
    Mōnštȝr¿
    No problem, i'm a bit late on the reply.. lol.

  5. ÇyänïdëÉX
    January 17th, 2010 03:38 PM
    ÇyänïdëÉX
    Ive heard about silent hill. I played the first one and it freaked me out. I just figured the next couple of silent hills would be way worse. I guess thats why i stick to resident evil hah. Me neither but fighting games are still fun against others as long as they arent super good at it then it just gets boring. Well recently my collection of wii games grew couse game stop had this buy two get one free sale thing on used games so i bought a bunch of games. Its mostly guitar hero, two resident evil games, under the knife, house of the dead, metroid, castlevania, metal slug and samurai showdown. Ohh and a couple of wii ware and virtual console games. Thanks for the add XD does it automatically add me to your list?

  6. ÇyänïdëÉX
    January 17th, 2010 10:56 AM
    ÇyänïdëÉX
    XD wow all three systems? richie rich XD ohh me i just have a wii and a ds lite. Me well hmm survival horrors, and lets see fighting games. Also classic games from the 80's and 90's. Uhh i don't like fps as much as people do, i just don't like the controls. I don't do sports games couse im not like a super fanatic of it. I know its weird but i like cooking mama XD

  7. ÇyänïdëÉX
    January 17th, 2010 07:17 AM
    ÇyänïdëÉX
    So mind me asking what other games you play besides rpgs? I for myself used to play them quiet a lot but the newer ones are all anime graphics which gets kinda boring because its just a clone of the other with different characters.

  8. ÇyänïdëÉX
    January 16th, 2010 07:29 PM
    ÇyänïdëÉX
    really? i love handheld games. Its my prefered system to play on and i have a wii XD but what game types do you like?

  9. ÇyänïdëÉX
    January 16th, 2010 03:22 PM
    ÇyänïdëÉX
    hmm i dunno how many i skipped but it was a while like so many remakes came out for the game boy advance and then for the ds. I dunno what initially got me into it. But yeah i think ill be getting the remake of gold but i doubt ill be buying it any time soon. The pokewalker thing sounds pretty cool. So you haven't felt pulled towards pokemon games since a year huh?

  10. ÇyänïdëÉX
    January 16th, 2010 09:11 AM
    ÇyänïdëÉX
    Hmm thats a good question. I don't know anything about the card game and the show is kinda not my cup of tea but i was into the platinum game a lot before my DS broke. When i got a new one i finished it and i got kinda bored. I joined this site when the bug bit me to try and find people to play over the wifi network. It had been the first pokemon i had played since...gold for the gameboy color O_O! How about you?

About Me

  • About thedestinedblade
    Biography
    "Still listening? All that exists in the universe are the destinies of lives. Don't think that only what you can see and touch are reality." -CT
    Interests
    I'm a big RPG fan. I'm always looking for new ones to play. Message me if you're up for a chat. I don't mind random comments. I'm into anime as well, so any recommendations would be nice.
    Location
    far east of eden (Miami, FL)
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    IT Assistant
    Nature
    Mild
    Favorite Pokémon
    Torkoal, Druddigon, Snover
  • Signature

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: September 11th, 2014 02:35 AM
  • Join Date: February 20th, 2009
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 27

Emblems

Emblem Showcase - 2 Total
  Emblem
Community supporter
These helpful members donate their money to help make PC a better place.
Awarded: December 23rd, 2009 07:03 AM
GAMING IS MY LIFE!
You spend way too much time playing games. I wonder if you hug your consoles at times...
Awarded: April 24th, 2011 11:43 AM

All times are UTC -8. The time now is 12:24 AM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2014 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2014 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.