< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Members List BlitŻ's Profile


BlitŻ's Profile Picture
Community Supporter

BlitŻ BlitŻ is offline

guahh my dog is so cute

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 61 to 75 of 449
  1. Esper
    July 30th, 2010 10:01 PM
    And here I was thinking of changing that :3
  2. MegaSlowBro.
    July 30th, 2010 10:00 PM
    Lol Then I've got zero
  3. MegaSlowBro.
    July 30th, 2010 9:53 PM
    Writing is easy to start, but so hard to finish >.<
  4. Waffle-San
    July 28th, 2010 7:41 PM
    Haha that's cool. My musical talent is zilcho...though I love to sing!! (Whether I'm good at it...well...not for me to decide :P)
    Haha that is pretty freaking awesome though it might suck for him. Why do american's call ham Canadian bacon? It's always stumped me...
    And there's a Texan who plays in the CFL who's name is Tom Canada xD
  5. MegaSlowBro.
    July 26th, 2010 8:05 PM
    Hmm...just the usual (post, trade, etc.) But I haven't been on lately ; I've been pretty busy this Summer >.<
  6. MegaSlowBro.
    July 25th, 2010 5:48 PM
    Haha, then you're new to me too XP Well Kyle, you can just call me Sky like everyone else does
  7. Waffle-San
    July 24th, 2010 2:25 PM
    Ooh that sucks. Band concert or something? Advil!! :P
    Haha I'm a huge NHL freak so you can mention anyone in the NHL and I'll generally know who he plays for and what position.
  8. Ninja Caterpie
    July 23rd, 2010 5:48 PM
    Ninja Caterpie
    >D YUP. :D
  9. Ninja Caterpie
    July 22nd, 2010 10:49 PM
    Ninja Caterpie
    Meh, I'll still just make mine on Bera. I'll see if I have time to go on later. ;-; I probably won't, considering I'll just get up to a bit past second job. :|

    EDIT: I made my Dual Blade and used the auto-level-30 thing (I'm not here for slashing and hacking 10 levels, then double-stabbing ten more), and the first thing I did was squee at the skills. Then I screwed up my build before auto-adding AP. :D

    So in other words, my DEX is at 60 and I have 2 Nimble Body. :D
  10. MegaSlowBro.
    July 22nd, 2010 4:00 PM
    Hey xD I'm still new? Or did I go back in time? O_o lol
  11. Ninja Caterpie
    July 21st, 2010 10:45 PM
    Ninja Caterpie
    Neither have I. We'll see when we get there. All I know is Dagger + Blade + Thief clothes + old 8wg is what I'll be wearing.
  12. Waffle-San
    July 21st, 2010 11:20 AM
    Haha I was just excited since I found a fellow Canucks fan on PC!! Yeah the Canucks game I do get to watch usually left me being frustrated with Bieksa. With Hamhuis being signed and O'Brien being resigned his 3.5 million cap hit is doing us nothing.
  13. Jönne
    July 21st, 2010 8:16 AM
    I have 5 mins to read other posts and write my own of course. xD

    I know 6 would be too much, but I added one more place for you?
  14. Jönne
    July 20th, 2010 10:48 PM
    I'm sorry, but I can't. I just don't have time, even for my RP.

    I saw it though, good job!
  15. Ninja Caterpie
    July 20th, 2010 10:21 PM
    Ninja Caterpie
    I honestly wouldn't go too low unless you're willing to spend lots. :D

About Me

  • About BlitŻ
    From CA, Bay Area, studying Software Engineering.
    Programming, driving, nuzlocke runs.
    Bay Area, Califronia.
    Male ♂
    Also Known As
    Favorite Pokémon
    Turtwig is my wigga.
  • Signature


Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: October 1st, 2015 1:17 PM
  • Join Date: February 22nd, 2009
  • Referrals: 1


Showing Friends 1 to 18 of 18

Contact Info

Instant Messaging
Send an Instant Message to BlitŻ Using...
Gaming Information
Steam Network User ID: Grand Theft Potato
This Page


Emblem Showcase - 1 Total
Community supporter
These helpful members donate their money to help make PC a better place.
Awarded: August 13th, 2009 12:05 PM

  All times are GMT -8. The time now is 1:06 AM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top