Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page LuverofPokemon's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



LuverofPokemon's Profile Picture

LuverofPokemon LuverofPokemon is offline

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 211 to 225 of 419
  1. WolfWrath
    August 22nd, 2009 09:59 AM
    WolfWrath
    Kay, I will(=

    What's up? well... I'm bored XD
  2. Ryuzaki_Lawliet
    August 21st, 2009 05:30 PM
    Ryuzaki_Lawliet
    YAAAAY! you remembered my bday!! I can't beleive I didn't post sooner. PC doesn't work on my computer so I've limited access to my grandmothers.
  3. ryushin5
    August 21st, 2009 05:09 PM
    ryushin5
    Thanks for the birthday wish.
  4. Kamui
    August 21st, 2009 10:26 AM
    Kamui
    LOL,
    hey, thanks for the birthday wish.
    Didnt knw anyone at PC would care to wish my birthday :P.
  5. WolfWrath
    August 20th, 2009 11:18 PM
    WolfWrath
    I made a gallery thing of the sprites I already made, check 'em out if you wanna . The halloween sprites are going to be pokemon, with some chao BTW(=
  6. Sasuke Hinamori
    August 20th, 2009 06:17 PM
    Sasuke Hinamori
    school sooooo boreing
    im in school aqnd like its the same
    nothings really different XD
    nothing just school i gues lol
    anything new for you?
    lol hope ur keyboard works soon
    ugh another late reply *cry* XD
  7. WolfWrath
    August 20th, 2009 02:31 PM
    WolfWrath
    Your so welcome =) I taught myself by just being bored and playing with pokemon sprites. That's totally awesomel that your putting 'em in your sig!!!!!! I'm making more later, I'll show you 'em after I'm done. I'm focusing on a theme: Halloween since that's coming in 2 months (Its my fave. Holiday)

    BOO!!

  8. Dixie Kong
    August 20th, 2009 12:49 PM
    Dixie Kong
    Thank ya, stranger.
  9. Ben.
    August 20th, 2009 12:06 PM
    Ben.
    *Shares cake* had to much allready
  10. Oh, The Places You'll Go.
    August 19th, 2009 09:17 PM
    Oh, The Places You'll Go.
    AWW. thanks so much hunnn. (:
  11. WolfWrath
    August 19th, 2009 12:09 AM
    WolfWrath
    Ima done! sorry it took so long, I had bug problems.If there's one animal I hate its bugs (spare the Praying Mantis, Moth, and Butterfly those are just too cool).

    without further ado...
    Here are your sprites!
    first one Skitty:


    next, Leafeon:
    ain't it cute? he reminds me of autum.

    Mawhile:

    Glaceon:
    I think this one's the prettiest

    aaand Chikorita! I couldn't think of a repose for it so I did this:

    do you leik them? I couldn't make them look like they're running that well sorry )=. but IMO I think they're pretty cool aren't they? you can save them to your desktop if you want to.Hope you like them =D
  12. Ben.
    August 18th, 2009 11:09 PM
    Ben.
    Thanks Hands *slice of cake*
  13. WolfWrath
    August 18th, 2009 09:56 PM
    WolfWrath
    Yay!!! so I'll be loging out for a little bit to make these. I'm already started on the Skitty 'cause it already looks like she's kinda in a running pose. But I'll make it look more.....uh....runny? I dunno lol
  14. WolfWrath
    August 18th, 2009 09:48 PM
    WolfWrath
    Yay! yellow is my fave. color! sure thing =D I'll start working on them in about 2 minutes!
  15. WolfWrath
    August 18th, 2009 09:43 PM
    WolfWrath
    Whoops forgot to tell you about RC and RP.

    a recolor is the pokemon's sprite colored different i.e: a purple Poochyena. a repose is the sprite posed a different way i.e: the Electrike's sprite has its mouth open right? you can change it so it closed or turned around, or in a running pose, so on & so on. That should explain them for you =D

About Me

  • About LuverofPokemon
    Biography
    I like anime and manga,playing video game,playing Pokemon,listining to Vocaloid and other stuff,ummm being on the internet too much?xD and drawing but im not good...^-^ so yeah ill add more stuff later =P send me a friend request if you want =) bye!!^_^
    Interests
    Anime,manga,video games,Pokemon,Vocaloid,internet,and more stuff ima write later ^_^
    Location
    at my house!^^
    Gender
    Female ♀
    Occupation
    School...=P
    Nature
    Calm
    Favorite Pokémon
    Chikorita,Skitty,Mawile,Shaymin,Gardevoir,Mothim,Eevee,Leafeon,Glaceon
  • Signature
    Diamond FC:0173-7655-4227.
    Platinum FC:3180-2768-9214.
    I'll tell you which FC to use.

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: July 2nd, 2011 09:47 PM
  • Join Date: March 1st, 2009
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 22

All times are UTC -8. The time now is 10:49 PM.