Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page Nemaru's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



Nemaru's Profile Picture

Nemaru Nemaru is offline

nah

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 16 to 30 of 127
  1. vibratingcat
    April 12th, 2010 11:26 PM
    vibratingcat
    haha nice. looks like it could be an evil dude from an anime XD
  2. coconutberry
    April 12th, 2010 06:11 AM
    coconutberry
    Nothing much. You?
  3. vibratingcat
    April 12th, 2010 12:19 AM
    vibratingcat
    wow love ur dp. wats it of?
  4. Flamboyant
    February 3rd, 2010 05:59 PM
    Flamboyant
    awww man, that sucks D: *hug*
    and if I didn't have that much homework, I'd be sleeping at night.
  5. Flamboyant
    February 3rd, 2010 05:40 PM
    Flamboyant
    Whoa they really think that? Damn.
    And yeah, homework are coming a ton at a time...
  6. Flamboyant
    February 3rd, 2010 05:13 PM
    Flamboyant
    So early in the morning? God, that is evil xD
  7. Flamboyant
    February 2nd, 2010 02:11 PM
    Flamboyant
    Well, school begins at 9:25 and finishes at 3:55, but I have to take my bus at 8:30 and I get home around 4:45.
    What about you?
  8. Flamboyant
    January 28th, 2010 09:01 PM
    Flamboyant
    Meh, school's killing me these times, I'm dead tired.
  9. Flamboyant
    January 27th, 2010 06:46 PM
    Flamboyant
    Ahhh, well the semester's finally over so I have 4 days off. Feels so great to have nothing to do for once, ahhh ~
  10. Flamboyant
    January 25th, 2010 03:23 PM
    Flamboyant
    Haha yeah should've been funny xDD
    Except after the event, less funny eh? haha
  11. Flamboyant
    January 23rd, 2010 07:26 PM
    Flamboyant
    Off a rollercoaster?? omg haha xD
  12. Flamboyant
    January 23rd, 2010 01:55 PM
    Flamboyant
    Let's see...
    "just above ugly"?
    Nah, just above average is better. You seem pretty fine to me. How's your new haircut?
  13. Flamboyant
    January 23rd, 2010 01:43 PM
    Flamboyant
    It's up to you to tell me which one xD
  14. Flamboyant
    January 23rd, 2010 12:02 PM
    Flamboyant
    and are you one of those? haha
  15. Flamboyant
    January 19th, 2010 05:25 PM
    Flamboyant
    Hey I'm doing fine, thank you :D
    Apparently there ARE some gorgeous pokemon fans. HAHA
    Seriously thank you :)

About Me

  • About Nemaru
    Biography
    I'm 18 years old and from new jersey. Really into music. Favorite bands are Say Anything, Brand New, and the Arctic Monkeys.
    Interests
    Music, movies, art, nature, animals, adventuring.
    Location
    New Jersey
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    I sell burritos (seriously, it's pretty tight)
    Nature
    Adamant
    Favorite Pokémon
    Raichu

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: January 28th, 2015 10:31 PM
  • Join Date: March 21st, 2009
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 9 of 9

Contact Info

Instant Messaging
Send an Instant Message to Nemaru Using...
This Page
http://www.pokecommunity.com/member.php?u=138318

Emblems

Emblem Showcase - 1 Total
  Emblem
SAY CHEESE!
You just love to take pictures of yourself, don't you? Perhaps this person is aiming to become a model.
Awarded: March 28th, 2009 09:12 AM

All times are UTC -8. The time now is 04:23 PM.