< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Members List giradialkia's Profile


Community Supporter

giradialkia giradialkia is offline

I mean...

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 3511 to 3525 of 4026
  1. Tox
    January 31st, 2010 8:16 AM
    Sorry I didn't reply. I was caught up in a stupid project for school. Yeah, I have enough for my SoulSilver game. That's not being spent on anything else no matter what. I'm not bored enough with any of my games to trade them in. I just restart them. :3

    Ah, I see. I like that idea. You should have a double battle with them at some point in the game. That'd be awesome. :3 I agree, May was terrible. She is possibly the worst "rival" ever. She's more of a pseudo-rival, I suppose. I don't think it's possible to lose against her unless you're so badly underlevelled that you wouldn't beat a Level 10 Zigzagoon. I really like your idea of having two rivals and how they're involved in the game. You should do that. Lol, you've probably forgotten what to write in the PM now, considering the amount of time it took me to reply. You should put yourself in there somewhere. It would be awesome to have yourself in it somewhere. You could be like Red, except something else if that makes sense. You could make yourself be the Professor either. xD There's loads of things that you could be. xD Yeah, I don't like FireRed for anything other than the graphics. Emerald has so much more to play around with.

    Thanks, lol. I drew it by hand. Then, I scanned it onto the computer. I went into MS Paint and converted it to a Monochrome Bitmap. I fixed up the lines and then converted it to a 24-bit Bitmap so I could colour it. When the colouring was done, I saved it as a PNG image. I opened it in GIMP and took out the background. It was easy enough. :3 I'm planning on fixing it up and giving me a better pose when I get the chance. I see. I'm not great with computer drawing stuff. I haven't had the time to practice. Thank you. Yeah, a palette change shouldn't be a problem. It doesn't really bother me. Haha, nice. xD Alright then. :3 I made a sprite for my character. It's in my album if you want to check in out. I just recoloured my old one with a few minor changes. I like the hair so I decided to leave it the way it was, besides the colour.

    Awesome. I like that kind of music too. Wow, making music sounds cool. I'd love to try that. Have you made a lot of stuff yet?

    Yep, it's fairly cool sometimes. We finished the programming part yesterday. Next week, we're starting on web design. I thought it was finished but apparently it's going on for ages. It's going to be on through the summer and they're inviting us back for another course next year. It's a free course as well which is quite strange. All you had to do was get a B in honours maths and they'd let you into the course. :/

    Well, sometimes we have a lot to do. At the moment, we're supposed to create a product for something like the "Dragon's Den" that's going on in our town. It's really weird. We have a few other projects too. We organise a lot of stuff like coffee mornings. In class, we don't do much. It's fairly boring. In TY, we just sample subjects. We're doing everything this year and then we choose our final Leaving Cert subjects at Easter. It's fairly boring. We have a load of weird tests as well to see how smart we are or something. You get a percentage for everything. It's not how much you get right, it's how you did compared to the rest of the country, if that makes sense. Anyway, I got like 35% in Mechanical Reading. :/ I did fairly bad, lol. I got fairly high in everything else though. I got over 65% in the rest and I got in the top 1% for Abstract reading. I don't know when I'm ever going to use that, but hey! :D There I go again with my life story.
  2. trebornosliw
    January 31st, 2010 6:40 AM
    Wow, this userbar is just awesome! Thanks again!
  3. trebornosliw
    January 31st, 2010 6:36 AM
    Thanks man, I got the attachment this time, so everything's good. As for the scholarships, thanks again. I'm actually in Greeley, CO right now to accept one of those
  4. trebornosliw
    January 30th, 2010 5:22 AM
    I have no screen to post
    I'll see if I can write up another chapter of the storyline real quick and post that.
  5. poopnoodle
    January 29th, 2010 1:56 PM
    Haha, it's alright ^o^ Yipes @ the project, hope everything goes well!
    Lol, my sarcasm meter must have been broken. xP I was like, isn't that a bit too ~sexy~ for public schools? .~.
    Sure, I wouldn't mind! *v* I feel like a celebrity or something. But that'd be awesome to be heroine/rival, or a gym leader, whatever tickles your fancy. Thanks for the offer! c:
    Aaah real world @-@ I'm scared to fully enter the world of jobs and school and losing my all-day-every-day socializing on the webz. I wish there were people I could socialize with irl, but my new job might give my irl social life a little boost. Who knows, this town is quite boring though, so I have low expectations. Then again I don't mind having no social life because it gives me an excuse to leave. What am I rambling about again? Hopefully you find yourself a good-paying job, you seem like you'd be a personable guy, that you'd get hired on the spot and what not. But good luck with those endeavors pal!
    Haha, that's how moms operate. There's always something. But I'm doing alright, school's been easy and I've just been really bored. :I Can't complain a whole lot though. What about yourself?
    It's okay, sorry for my late reply...other people's late replies have encouraged me to also give late replies. x3
  6. Pokeyomom
    January 28th, 2010 12:49 PM
    Haha nawww man. I'm not some crazy soldiar of fortune nutjob or anything:p I just have always idolized the SEALs for some reason. Plus I like to test myself, to see what my true limits really are. I would probably get killed by their training right now lol.

    So Sav gets to be the good guy!:C Lol. I would totally be down for that. Maybe I could send you a pic of myself? It would be the simplest route, and I trust you not to post it everywhere lols:D Tyhat's totally swesome about the hack having mini spawns of the main poke/creature/?.

    That's good your musical prowess is evolving! Keep going MC Eoin:D I haven't been shredding the last week 2 much:C My ex is always over here wanting to do sh*t. Lol, I CAN'T TAKE IT ANYMORE! Jk! But sometimes people can be really time consuming. I hope that doesn't sound 2 awful lol? Keep rocking that school man, your almost there!

    I think they've come to terms with the fact that I can't play 2 slow lol. It's a small step in understanding, but a big one by the same virtue. Any more COD:MW2 adventures? Vetran is so tedious I've been perfecting my sniping abilites online:p
  7. trebornosliw
    January 27th, 2010 4:32 PM
    Okay, so the good news is, I got your email. The bad news, there was nothing attached to it.
    Glad to hear the insertions came out okay though!
  8. trebornosliw
    January 26th, 2010 2:04 PM
    Np, I got your pm and replied. I wonder why your first one didn't work?
  9. Pokeyomom
    January 25th, 2010 9:51 PM
    Haha yeah, it is hella fun. Some people do take it way to seriously unfortunately:C It saps the fun right outta events. Those guys just need a quick rifle butt to the head:D But yeah, it can be savage beyond garden

    Cloverfield was actually a cool movie! If your hack bears any sembelence to it, I'm hooked already! You gotta give me updates:D What happened to the old Forest Fury idea? I'm glad your fake Idea looks legit. Lol, I want to be posted on that front 2! Just don't blow all your money on boobs m'kay?

    I'm pretty good man. Just trying to find work around here. My health is still ebbing and flowing between tolerable, and extremly painful. But I am progressively doing more exercise, so yay:D I think I will be almost 100% by the summer. That's my goal at least! If I do reclaim my ftness, then I am going to go train with these Navy SEALs, and ex Navy SEALs on the east coast of the U.S. It's a program called extremesealexpeience. It makes me nervous, yet simultaneously gets the ole adrenaline flowing:D Should be a blast!

    Other than that, I am just planning on more school, more exercise, more music, and just more living in general. I've been dead to long!:D What shinanigans are you participating in? Lol, I like how we ask eachother this every few days.

    (My first post got deleted..... EEEEERRRRRR)
  10. Tox
    January 25th, 2010 12:34 PM
    Aww, I hate when that happens. It happened me at Christmas. They should have a warning that you're about to go over the limit if you view the next page. I do that fiver thing too. I'm going to start using by bank account to top-up. It's easier and I'm on the school bank team so I might as well. I got my debit card yesterday. I can't wait to actually use it. Now I just need to put money in my account first...

    You should put yourself in it too. It would look cool to have yourself in there somewhere. That sounds cool. What was your original idea though? Were you going to have two rivals - a boy and a girl? That's a pretty awesome idea too. The problem with putting me and Sav as the main characters is that you mightn't like our sprites and they mightn't fit together, etc. I don't mind what you do, I'm just thrilled that you're actually putting me in it. :3 The character I always use looks like this:

    I drew it a while ago so there's bit of it that I don't like but it's the general idea of what I usually look like.

    Lol, yeah, I understand what you mean. I quit guitar lesson just before my Junior Cert. I've quit almost everything besides my computer programming course. I don't even understand what I'm doing in it, I usually just download stuff onto my memory stick or watch videos. In the summer, we're doing web design (which I've done in another course already), flash animation, movie making, editing and more. That's what I'm waiting for. We get to use epic Apple Computers. I really need to take up a few more things though, before I get any lazier.

    Ah, the anime. Lol, well I watched enough of them. I wasn't that obsessed with it. I did watch enough to get the whole story and that though. I saw the movie the day it came out too so I could get a Pyramid of Light card. xD Wow, I can't believe I still remember that. Haha, I did that shoebox thing too. xD Those were the days...

    Haha, that sounds awesome. I'll have to check it out. xD I'll write it down somewhere. I can't watch videos on my laptop at the moment for some reason. D: We're going to try to switch broadband packages soon though. I can't wait. Damn, I really want to watch that. I love parodies. Dora the Explorer: Halloween Special. HILARIOUS. xD

    Hmm, well I like a bit of everything really. I'm probably closer to the second one. I'm not really into heavy metal and all the screaming, but I like most of the everything else. I like Rock, Dance and Pop the most. R&B is pretty good too. Rap depends on who it is and what the song is. I'll listen to almost anything. I like new songs, but I love old ones if you know what I mean. If I bought those NOW CDs, I'd like about 10 of the 42 songs on them. There are a lot of 90s songs that I love though. I actually don't know how to describe my taste in music. Bleh. Irrelevant questions are good. I've asked you enough of them. So what's your taste in music like?
  11. Tox
    January 24th, 2010 8:57 AM
    Aww man, I hate when that happens. Harsh. D: How much credit did you have? I hate when you're just after topping up and it happens. Thankfully, I usually only have about 3 euro left anyway. IOUs sound bad. My friend always gets them and when he tops up by a fiver and goes on the internet he has like 1 cent left.

    Haha, he actually looks scary. He has one red eye with all blood shots. It's really creepy. I decided not to ask, lol. I didn't know people could actually look like him. D: Haha, he says it's for "demonstration purposes". Likely... xD Yep, a long time. I got so bored of it. Nah, I don't really regret quitting. I have more time to do things on Friday evenings and Sunday mornings now. :3

    Yep, it was awesome! :] I never thought I'd get away with something like that. Three years? D: That is awful. I've missed about ten days this year. :3 I always make sure my appointments for things are during school hours. xD I was sick all through Halloween midterm though which really sucked. Christ, Galway sounds terrible. xD Two people in my whole school got the swine flu. That sounds depressing alright. D: Wow.

    Heh, whoa. If my shower broke or our water just went then I don't know what I'd do. All the bad things happening. xD I can't say that even a quarter of those things have happened to me. Good thing I don't live in Galway then. :] Lol nah, I'm sure good things happen there too. You get a Fake ID. That's a start. xD

    Yeah, I was pretty freaked out when I heard. I was in the middle of exams when I heard. We all had to leave early and we got an early midterm. It wasn't as great as it sounded though. We were all depressed for the week. Wow, that's actually horrible. The boy who died in my school was hit by a truck when he was cycling. He was on life support for three days and all. Some other boy nearly died too. He was swimming and something happened his heart and he nearly drowned. His cousins had to pull him out of the water and he was rushed to hospital in Dublin. o.O He was on life support for two weeks before he finally woke up. What's worse, his sister died three years ago when something happened her heart when she was dancing. They both had heart defects and their younger sister is my sister's best friend. She had to get an operation to try and prevent it from happening to her. So last year wasn't a great year for us. :/

    Oh, I know right. There's something wrong all the time.

    Oh, awesome. :D That sounds great! Haha, no need to apologize, that's awesome news for me. I'm delighted, haha. Thank you. <3 You're in it to right? I'm guessing you're the male character? Nice idea. This hack just got a hell of a lot more exciting. I loved it as it was. :D Awesomeness. I designed an overworld for me before. It's the massive one with the walking sprites in my album. I'm going to alter it a little though. I can do better. :D Thanks again.

    Heh, well sort of-ish. I collected the cards because my cousins all had them. I had a lot of them and I knew all the rules. I suppose I was. I just couldn't ever finish a game. xD When I did, I usually won though. [I gave my sister the sh!t cards] :3 Lol. xD You liked them, I take it from that last sentence?
  12. Tox
    January 23rd, 2010 4:17 PM
    Lol, no problem dude. Take as long as you need to. I'm not going anywhere. xD

    Awesome idea. I'd love to hear the outline. Whenever you're ready. Thank you, lol. <3 That would be great. Team. xD You're doing all of the hard work though. I'm just helping with the simple stuff. PM me away and I'll tell you what I think. :3

    Heh, yeah, I might cheat for the events. I would love to see things like the Giovanni event. That looks really interesting. I can't wait to check it out.

    Wow, so you've had water for less than a week? I couldn't live with that. Lol, my electricity went for five hours and I nearly cried. xD Ouch. Your floods sound terrible. Ours just earned me a few days off school and a broken car. Our water and everything was absolutely fine.

    Haha, I'm doing well enough in TY compared to most of my friends so it's all good. My teachers are freaking out though because I'm missing all of my classes. I volunteer for everything, lol. Haha, my mam would hold that against me too. xD Oh God. I got a day off school yesterday to make a poster. xD I told my mam I wasn't going in and I made a poster for my dad. I got a day off school for that. This year is awesome!

    Aww, that's awful about the girl. :/ Scary stuff. In our school, a teacher and a boy in second year died at the beginning of last year. I was so shocked. That kind of thing was really unusual here.

    A fake ID sounds great. I really need one. Lol, lucky you. I can't wait until I can get into pubs (besides my parent's one) to get drink. Some of us have to wait until September when their cousins turn 18 though. D:

    I'm pretty good, thanks. How are you? :3 Karate was boring enough but the end was funny. We did feck all at the start and I put my hand in chewing gum. D: The teacher guy's a bit psycho. He *****slapped some guy in my class across the face. He kicked another guy in the shin twice and pushed someone else over into a load of tables. xD I try to keep my distance. The red marks look really sore. Some people need to call ChildLine. xD Haha, nice one. I used to do Tae Kwon Do. I did it for seven years. Then I quit. :3
  13. trebornosliw
    January 22nd, 2010 1:44 PM
    I'm on... but you aren't
    lol, spam my PM box all you like, it's not like I'm using it for anything else.
  14. Pokeyomom
    January 21st, 2010 1:48 PM
    Ha yeah, I used it last night in a salute to you! I suck with close quarters weapons (which is odd considering you just have to get close and squeeze the f*cking trigger). I'm actaully sniping pretty well. Enough to still get more kills that deaths anyhow! I went 27-2 lat night, and am now playing Vetran mode. I made it through the first mission lol. We'll see if I can keep it up!

    Yeauh! Send that storyline on over! That's really awful man:C One of my childhood friends commited suicide when he was 15. It has permanently damaged his immediate family:C But I'm glad school is boring rather than hard! Well I dunno which one is worse really

    That's just what you need lol! Just make sure it has a first and last name:D This is airsoft-

    This event had nearly 400 people! I've played with these people before. Alot of the older guys are military, or ex military lol.
  15. poopnoodle
    January 21st, 2010 9:49 AM
    I would question our friendship if you didn't know who either were. Just kidding?
    I've never worn a corset, they look uncomfortable. At my private school we wore skirts and collared shirts, nothing that fancy.
    Is it just always kinda misty looking? Oh, and do you guys get icy ponds or whatever that you can ice skate on? o.o
    Oh yay! I feel so ~chosen.~ I can't wait to read it!
    Speaking of feeling chosen, I was just guaranteed a job I applied for :> I start on the 16th of February, sooo back to the real world!
    Well, my classes are scheduled, but they're only about an hour long and so far I have been given hardly any work, so it feels like I go to school then go home and get back to my life. It's okay if you have no clue what I'm talking about. xD Hope you're not too stressed out, good luck with those mock exams! I bet you're ready for school to just be done with already. Lol, I know what you mean about pesty mothers. If I ever come out of my room she's reminding/rushing me to do something, so I just avoid her at all costs and continue to procrastinate. xD
    You're experiencing Texas weather!

About Me

  • About giradialkia
    I'm the guy whose name you have to look at before typing it.

    I love electronic music of many kinds. I make music myself- the link in my usertitle links to my SoundCloud profile, where you can see my tunes.
    (In the event I become forgetful and end up deleting the usertitle link, here it is):

    Aside from that, I just love Pokemon games, haha. I joined on April 4th, 2009, and somewhere along the way I got into ROM Hacking. Until February 2014 I moderated the Emulation/ROM Hacking section, and it was suhweeeeeeeeeeeeeet. :)
    Playing music, listening to music, enjoying music :P

    ROM Hacking, drawing (doodling), reading, watching movies, going out with my friends at the weekend, etc.
    Male ♂
    Student (University)
    Also Known As
    Favorite Pokémon
  • Signature

    I'm working on an album of Pokémon-inspired music. Check out the Soundcloud link if you're interested!

    This is my Soundcloud | | This is my bandcamp


Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 1 Day Ago 9:07 AM
  • Join Date: April 4th, 2009
  • Referrals: 5


Showing Friends 1 to 20 of 98


Emblem Showcase - 15 Total
This member helped us celebrate the start of a new decade.
Awarded: January 11th, 2010 5:27 PM
My Goodies
You manipulated me into giving you this, didn't you?
Awarded: July 12th, 2010 12:03 PM
x. Moderator
The most striking Moderators receive this stylish emblem.
Awarded: August 26th, 2010 8:24 AM
Amateur Copter Controller
You did all right, you got to 1000 points in ROM Hacking's Helicopter Game event.
Awarded: September 13th, 2010 12:16 PM
This member joined us in celebrating the turn into 2011!
Awarded: January 21st, 2011 5:22 AM
We secretly think this person just lets the Who's Online page auto-refresh for them because they are just always around.
Awarded: June 24th, 2011 6:05 AM
Community supporter
These helpful members donate their money to help make PC a better place.
Awarded: December 25th, 2011 12:36 PM
My Work Here Is Done
Congratulations on finishing an LP, you have entertained us all and we hope that you will make another one soon.
Awarded: December 26th, 2011 1:11 PM
Holy Kommunion
The Bible says that Jesus was like, all about Bloody Mary's.
Awarded: March 20th, 2012 2:44 PM
PC Veteran
These old folks have been around for far too long but we love them anyway.
Awarded: April 17th, 2012 11:09 AM
Unova Springs Back Participant
You participated in at least one of our events in Unova Springs Back! Whether you completed 30 days of Unova, speculated on B2/W2 or even guessed a few Pokemon, we hope you had fun!
Awarded: April 18th, 2012 6:26 AM
Iwata's Direct Popup Attack
Watching the Pokémon Direct announcement, you pitched in the excitement in Satoru Iwata's Direct Popup Attack. It's super effective!
Awarded: January 8th, 2013 5:13 AM
Three Yveltal, Two Yveltal...
None. Thank you for joining us in the countdown to X and Y. Sorry it took so long!
Awarded: November 6th, 2013 11:58 AM
Manly Ex-Staff
The manliest members who used to be on the staff team are awarded this handsome emblem.
Awarded: February 18th, 2014 4:00 PM
i cantv even what sma i diong right now
Awarded: May 24th, 2014 1:22 AM


Latest Blog Entry

Posted July 30th, 2012 at 4:53 AM by giradialkia Comments 7
Posted inUncategorized

So, if you like electronic dancey music, check this link out:

I've had it as my usertitle for quite a while now, but.. well, I could do with using my blog a bit more often, haha.

That's my soundcloud. I've been playing music (piano) since I was about... five? Five. And for about four years now, I've been producing music electronically. I can play a bit of guitar/ukulele too, but...

Posted July 28th, 2012 at 9:19 AM by giradialkia Comments 13
Posted inBloggeh
I'm actually quite suckish at using my blog, but... I really don't care. I rarely have anything interesting to post but this is something I HAVE to write down somewhere, because it's just too weird.

So in the late 80s, my parents moved from Ireland to Canada. My siblings and I were born there, and we lived there til I finished Senior Kindergarten at age 5. We then moved back to Ireland, where we lived in the sorta suburbs. I went to school there for about two and a half years before...

Posted February 12th, 2012 at 7:55 AM by giradialkia Comments 8
Posted inUncategorized
Here I am with a slightly more controversial blog post. Definitely in comparison to my previous ones anyway, which have all pretty much been little notes about my life.

Anyway, with the death of Apple dude Steve Jobs a few weeks ago, and now with the recent passing of world-reknowned (have no idea if that's the correct way to say it) singer Whitney Housten at the age of 48, it's got me thinking; when it comes to celebrity deaths, there's something that really, really annoys me....

Posted November 20th, 2011 at 9:39 AM by giradialkia Comments 3
Posted inUncategorized
So, it's been a little while since I last posted in this little blog, and... well, I still don't really have that much interesting things to say, but oh well :P

So if it hasn't become clear by this stage, I'm a Scrubs fanatic. (How one could be anything but is totally beyond me). Most people who know me will also know that I'm quite into music in general. And so, when you cross these two fantastic things, you get...
This little gem of splendiforous wonder.
And here's what's...

Posted September 15th, 2011 at 4:09 AM by giradialkia Comments 9
Posted inUncategorized
(In case the first wasn't enough to make you notice, my title's will all start in "My", like Scrubs episodes).

So yeah, yesterday I met up with my buddy DrFuji, who came to Ireland all the way from Upside-downia :) We had a pretty awesome day, which consisted of much walking around, then sitting down, then walking around some more. It was odd to talk about the things we usually talk about, but in person :P

So a fair bit happened during the day. We got some food...
Recent Comments
make little irish babies!...
Posted October 24th, 2012 at 12:29 PM by Crimson5M Crimson5M is offline
Thanks guys. I'm not...
Posted July 31st, 2012 at 4:32 PM by giradialkia giradialkia is offline
needs more wubwubwubwubwubwubwubwub...
Posted July 30th, 2012 at 9:45 PM by DrFuji DrFuji is offline
Jeez man, some of your...
Posted July 30th, 2012 at 10:28 AM by seeker seeker is offline

Posted July 30th, 2012 at 10:09 AM by Spherical Ice Spherical Ice is offline

  All times are GMT -8. The time now is 6:40 AM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top