Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page No, you fail's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



No, you fail's Profile Picture
Community Supporter

No, you fail No, you fail is offline

l to the o to the l

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 736 to 750 of 5552
  1. TwilightBlade
    December 24th, 2009 03:30 PM
    TwilightBlade
    stop folluweeng me u stranjur!!1
  2. TwilightBlade
    December 24th, 2009 03:25 PM
    TwilightBlade
    Wut r u talkeeng abut?
  3. TwilightBlade
    December 24th, 2009 03:17 PM
    TwilightBlade
    Yeah, I was late on my hourly dose, apologies!
  4. TwilightBlade
    December 24th, 2009 03:14 PM
    TwilightBlade
    I know, but I feel sorry for the needy, not for you, who has RNG and all. ^____^

    Now we can trade. ^^
  5. TwilightBlade
    December 24th, 2009 03:12 PM
    TwilightBlade
    Plat, but someone asked for a TM simultaneously so I am trading with him first as he has waited longer than you have, haha... #_#
  6. TwilightBlade
    December 24th, 2009 03:10 PM
    TwilightBlade
    I have 2 DS in front of me, hush. @_@
  7. TwilightBlade
    December 24th, 2009 03:09 PM
    TwilightBlade
    Omg I am trading the wrong person ugh give it back noob.
  8. TwilightBlade
    December 24th, 2009 03:01 PM
    TwilightBlade
    DDDD: I think I was invited to a Christmas party. ><
  9. TwilightBlade
    December 24th, 2009 02:59 PM
    TwilightBlade
    Oooo I wish I was doing something special today. ;;
  10. TwilightBlade
    December 24th, 2009 02:52 PM
    TwilightBlade
    Ok like I am on for you, noob. D:
  11. TwilightBlade
    December 24th, 2009 02:39 PM
    TwilightBlade
    Wait 5 minutes lol.
  12. TwilightBlade
    December 24th, 2009 02:29 PM
    TwilightBlade
    Go check out my thread. :o
  13. TwilightBlade
    December 24th, 2009 01:50 PM
    TwilightBlade
    That book would have more pages than the RNG Catching for Dummies!!
  14. TwilightBlade
    December 24th, 2009 01:41 PM
    TwilightBlade
    Sigh, you men will never understand how a girl's mind works. DDD:
  15. TwilightBlade
    December 24th, 2009 01:34 PM
    TwilightBlade
    this whole thing about sushi and maybe 3 people have told me not to trade with him

About Me

  • About No, you fail
    Interests
    what im doing right now
    Location
    right behind you
    Nature
    Jolly
    Favorite Pokémon
    kyogre, ninetales, cyndaquil, seedot, shiny lickilicky
    Olympics Region
    Kalos
  • Signature
    Wifi record as of 1/22/10
    Friend Code
    Used to be

    I win for having 2012 in my friend code.

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Join Date: July 18th, 2009
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 12 of 12

Emblems

Emblem Showcase - 3 Total
  Emblem
Community supporter
These helpful members donate their money to help make PC a better place.
Awarded: September 11th, 2009 08:16 PM
Color Coordinated
Yeah... your profile is certainly... interesting.
Awarded: January 17th, 2010 06:38 PM
PC Veteran
These old folks have been around for far too long but we love them anyway.
Awarded: July 7th, 2013 03:09 PM

All times are UTC -8. The time now is 11:43 PM.