Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page strider9's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



strider9's Profile Picture

strider9 strider9 is offline

PKMN TRAINER

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1576 to 1590 of 2371
  1. MrsNorrington
    June 4th, 2010 12:22 AM
    MrsNorrington
    Yea that would be great. Then we'd have legit shiny Celebi's
  2. Livewire
    June 4th, 2010 12:22 AM
    Livewire
    @norrington

    nope i was traded a 10th anniversary shiny one and i asked twilightblade and she said any shiny celebi was a hack. unless the new japanese giovanni event one idk if that can be shiny either
  3. strider9
    June 4th, 2010 12:20 AM
    strider9
    My wish is they'll have a Celebi event where I can SR until i get one.
  4. MrsNorrington
    June 4th, 2010 12:15 AM
    MrsNorrington
    Do legit shiny celebi's exist? I thought celebi was just an event pkmn?
  5. Livewire
    June 4th, 2010 12:13 AM
    Livewire
    yeah thats true it has to be RNG'd then. use the smogon legality checker that may help out a bit
  6. Livewire
    June 4th, 2010 12:10 AM
    Livewire
    hmm well it sounds legit you can catch wild ghastly's at night on route 209 in D/P/PT
  7. MrsNorrington
    June 4th, 2010 12:04 AM
    MrsNorrington
    The perseverance you guys have for getting shinies by using the Pokeradar, and SR-ing amazes me. I wouldn't be able to do it seriously, I'd give up within an hour LOLZ. I wish I had that kind of patience.

    Only shiny I ever caught was cascoon. It surprised me, I was blown away. It was the first time I ever entered the bug catching contest, and I was trying to get a Syther or Pinser so I'd have a higher chance of winning. But this green cascoon appeared out of nowhere so I had no choice but to make sure I caught it, however lame it was. That's why I evolved it into Dustox, because I thought it was pretty lame that my first and only shiny was well for one thing ugly and for another completely useless in battle. So I evovled it to Dustox so that it was at least usable.
  8. A Magical Girl
    June 4th, 2010 12:00 AM
    A Magical Girl
    Its funny.
  9. Livewire
    June 3rd, 2010 11:58 PM
    Livewire
    ehh thats not too bad ive seen worse. at least it isnt impish. ouch.

    would you happen to have a good natured gengar? shiny or not
  10. MrsNorrington
    June 3rd, 2010 11:57 PM
    MrsNorrington
    Oh, I love Shiny Ray, don't get me wrong, but I love the original green also ^.^ It'll be nice to have both. I'm not patient at allllllllll that kind of thing would drive me mad. And I definitely don't want it to destroy my love for the game.
  11. MrsNorrington
    June 3rd, 2010 11:50 PM
    MrsNorrington
    Oh..if it means reset...over and over couple thousands times..I don't really wanna do that. The Shiny Ray you gave me pleases me enough. Besides, I'd love to have a green one, as green is fav colour.
  12. MrsNorrington
    June 3rd, 2010 11:48 PM
    MrsNorrington
    What does SR mean?
  13. MrsNorrington
    June 3rd, 2010 11:47 PM
    MrsNorrington
    ok, yea get some rest. I'll talk to you tomorrow! Goodnight and thanks for all the help today ^.^
  14. Livewire
    June 3rd, 2010 11:47 PM
    Livewire
    haha yeah.

    really nao. O_o would be interested in trading for it? and whats its nature?
  15. MrsNorrington
    June 3rd, 2010 11:45 PM
    MrsNorrington
    Awww, when I brought Groudon and Kyogre to Prof Oak, and he gave me the Jade Orb for Rayquaza, I had him evaluate my pokedex, and since it's now 100 % complete, 493/493 he got so excited and he let me take a picture with him <3 I dunno, I love Prof Oak...

About Me

  • About strider9
    Location
    California
    Gender
    Male ♂
    Nature
    Naive
    Favorite Pokémon
    Celebi, Eevee, Shiny Rayquaza and Mew
  • Signature
    PKMN Trainer

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: December 25th, 2014 10:43 PM
  • Join Date: July 23rd, 2009
  • Referrals: 1

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 26

All times are UTC -8. The time now is 07:15 AM.