< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Members List strider9's Profile


strider9's Profile Picture

strider9 strider9 is offline


Visitor Messages

Showing Visitor Messages 931 to 945 of 2371
  1. MrsNorrington
    June 12th, 2010 11:16 PM

    I've bred 9 shinies from RNG-ing so far ^.^
  2. MrsNorrington
    June 12th, 2010 11:12 PM
    Yay got my shiny Gligar <333
  3. strider9
    June 12th, 2010 11:07 PM
    And I have to keep trading form diamond to Platinum. I have nothing worth rng'ing on platinum!
  4. MrsNorrington
    June 12th, 2010 10:59 PM
    Ive got nothing on diamond except legendaries, staters and just a few random select pokes. everytime i rng i transfer pokes from Soulsilver lolz. it's annoying.
  5. KinaWolf24
    June 12th, 2010 10:53 PM
    Do you know a Code to display a poke's EVs?
  6. MrsNorrington
    June 12th, 2010 10:52 PM
    Thanks lots!! ^.^ I'm thinking we'll do all the trading back and forth tomorrow? If that's fine wit you. Right now I'm rng-ing gligar, female sneasel, yanma, and zangoose (not sure if i'll get to do all them tonight tho. but thats my order up lol)
  7. MrsNorrington
    June 12th, 2010 10:48 PM
    when you clone my rng-ed shinies, can you clone me another set? i want a set of them to train in my SS, but i want to keep another set to showcase in my Diamond.

    nd don't worry i changed me mind, i dont want you to clone my eevee for me 6 times, I decided i will rng 6 different eevees, more variety and stats to choose from when I decide who to evolve into who. ^.^
  8. KinaWolf24
    June 12th, 2010 10:43 PM
    Yep I've updated my shop. Do you know one for EVs?
  9. MrsNorrington
    June 12th, 2010 10:20 PM
    Aww that sucks ='(
  10. KinaWolf24
    June 12th, 2010 10:15 PM
    Wendy - nice lol

    That was a long code, btw. My mom's getting me a cell phone for my birthday!!! XD
  11. MrsNorrington
    June 12th, 2010 10:13 PM
    Yea I tried that game because I wanted to get Lugia and Ho-oh. But I quit playing it, it was frustrating. I think I killed entei or something and couldnt try and get him again, so i stopped.
  12. MrsNorrington
    June 12th, 2010 10:02 PM
    Yea, Lugia is my favourite Pokemon , along with Raikou. And the shiny version of Lugia sucks. But I LOVE dark Lugia. I saw a plushie of Dark Lugia at Disney -Epcot , in the Japan giftshop. I AM SO MAD I DIDNT BUY IT ='(
  13. MrsNorrington
    June 12th, 2010 10:00 PM
    Fiance went to bed. RNG time! ^.^
  14. MrsNorrington
    June 12th, 2010 9:59 PM
    omg i would freak out if my game froze ='(
  15. MrsNorrington
    June 12th, 2010 9:56 PM
    i really wish shiny lugia was this http://ecx.images-amazon.com/images/I/51PBABJ5TPL.jpg

    then i would SR

About Me

  • About strider9
    Male ♂
    Favorite Pokémon
    Celebi, Eevee, Shiny Rayquaza and Mew
  • Signature
    PKMN Trainer


Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: June 3rd, 2015 7:47 PM
  • Join Date: July 23rd, 2009
  • Referrals: 1


Showing Friends 1 to 20 of 26

  All times are GMT -8. The time now is 7:57 AM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top