< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Members List molivious's Profile


molivious's Profile Picture

molivious molivious is offline

so much fail...

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 16 to 29 of 29
  1. JayD
    December 25th, 2013 8:04 PM
    Me too! The song gave me the chills, it was that good! :D

    The only movies with girls I liked were Beauty and the Beast, Pocahontas, Mulan and Tangled (Frozen too ofc )

    And I'm a guy too! xD
  2. JayD
    December 25th, 2013 12:53 PM
    Elsa is awesome, isn't she? :D
    And merry christmas to you too, stranger
  3. wolf
    July 31st, 2013 9:16 AM
    Oops, forgot to respond to this. Anyway, no, it remained unchanged since I made the forum splash. Doesn't matter now though, haha.
  4. PlatinumDude
    July 30th, 2013 11:08 PM
    Despite what the move animaton would suggest, Close Combat isn't a punching move. In the anime, Staraptor uses the move by kicking, pecking and striking its wings at the opponent.
  5. wolf
    July 23rd, 2013 1:40 PM
    They do, but only if you post right after your previous post was made. So, it's better to just edit your post.
  6. Meaii
    July 23rd, 2013 7:04 AM
    I've began making my team movesets, will finish as soon as possible.
  7. Meaii
    July 22nd, 2013 9:02 AM
    Hi there, molivious. How do you think I should slowly format movesets for my party?
  8. Esper
    July 20th, 2013 7:36 AM
    Thanks! It was fun to come up with and that's enough for me. I'd just like to actually make it someday.
  9. The Dark Avenger
    July 19th, 2013 3:30 PM
    The Dark Avenger
    Nope. No need to congratulate me on the last one
    Nice Job on the Design a Pokemon.

    I was tempted to reply to a certain someone about my less than stellar presentation of the racing-game genre, in the game concept design contest, but I decided to leave the troll hangin' haha.
  10. Ludger
    July 1st, 2013 5:48 PM
    Eh, as long as people don't constantly confuse them after I tell them twice, it doesn't bother me too much. I mean, I am here to help haha. It's really annoying when I tell someone something like where to go and why I close their thread and do it nicely, and then they PM me as if I'm Satan and I'm out to get them. And yeah, Advance Gen looks like that with the "help with team" lately.

    I play most Nintendo franchises, like Zelda, Mario, Harvest Moon, and Kirby. I also like Kindgom Hearts, Viva Pinata, and Final Fantasy! And yeah I collect stuff...Pokemon cards and Nintendo handhelds. :)
  11. Ludger
    June 30th, 2013 10:15 PM
    It's been a long time, but yeah, I vaguely remember the Gaia forums. Where there were a lottt of threads about masturbation. idk if that was just a 2007 thing or what but just...damn haha. And pfft, no one reads those really. Usually the section specific rules are the better ones to read since they're more defined for that particular forum, though I find the PC rules in general to be easy to follow. And eh...when you've been a mod as long as I have, the hard part's are over. :)

    Yeah, I haven't been on many other Pokemon forums, but the ones I have been on when compared to this one are a bit less organized and named...oddly. And eh...ROMs bother me cause they see "oh advance generation gaming? that's where rom hacking stuff must go!!!" and the forum splash even says it's not for ROMs and they still post about them there anyway. Like...come on. If you can hack a ROM, surely you know basic reading. :(
  12. Ludger
    June 29th, 2013 9:12 PM
    Oh, I know. First forum I joined was Serebii. No mercy there, lol. That was 08 though so idk, maybe it's changed. From what I've heard though, it hasn't.
  13. Ludger
    June 29th, 2013 8:24 PM
    That's okay! If you were blatantly spamming, I would have had to have given you a warning, but you were at least helping someone, so I couldn't fault you for that. :) And yes, it's appreciated! <3
  14. Ludger
    June 29th, 2013 1:23 PM
    Hey there! In regards to this post, please make sure you provide more than just a link in your posts. Posts needs to have 25 characters and no less than 4 words, so yeah. I know it seems silly, but ya know. I do appreciate you helping in that thread though, btw! :)

About Me

  • About molivious
    dozing off
    Aludna Village
    Male ♂
    Pokemon Ranger
    Also Known As
    Friday Azures
    Favorite Pokémon
  • Signature
    You could easily teach yourself if you observe the world closely." - Elise

    Squish, squish, squish. Goes the bug under your foot.
    Squish, squish, squish. I'm telling you not to look.


Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: February 18th, 2015 1:07 AM
  • Join Date: November 13th, 2009
  • Referrals: 0


Emblem Showcase - 17 Total
There's no Shaymin...
...not watching every movie, but at least you were able to watch one movie at PC's Get-Together 2013 Anime Movie Nights!
Awarded: July 13th, 2013 8:44 PM
Gotta catch 'em all!
You managed to catch every movie shown at PC's Get-Together 2013 Anime Movie Nights!
Awarded: July 13th, 2013 9:01 PM
That's right! You were quite the active chatter at PC's Get-Together 2013 Anime Movie Nights!
Awarded: July 13th, 2013 9:08 PM
Pokémon Game Design Contest Runner-Up
Your game idea didn't quite make it through to the end, but it was still really good. Thanks for taking part!
Awarded: July 18th, 2013 1:46 PM
Congrats on being a participant in the GT 2013 Anime Caption Contest!
Awarded: July 25th, 2013 1:22 PM
Better than Pikachu?
This goes to show that Pikachu isn't the best Pokémon design out there after all!
Awarded: August 4th, 2013 6:23 AM
Pokémon Designer
Who's that Pokémon? It's a Pikachu designed by you! Thank you for participating in the Pokémon Design Contest 2013!
Awarded: August 4th, 2013 6:24 AM
GT11 Anime Snapshot Contest Participant
Even though you didn't win in a specific category, we still thank you for participating in PC's GT11 Anime Snapshot Contest!
Awarded: July 20th, 2014 3:09 PM
Taking Risks
You took a risk and attempted something new by participating in the GT11 Pokemon Challenge! Good job!
Awarded: July 21st, 2014 7:14 AM
Challenge Pioneer
You successfully completed the GT11 Pokemon Challenge, making you one of the first to play a new type of challenge! Congrats!
Awarded: July 21st, 2014 7:34 AM
Thank you for joining in on the fun at the Design a Hoenn Mega Evolution event for GT 2014!
Awarded: July 21st, 2014 11:08 AM
Vigorous Viewer
Luke would feature you in his movies any day due to your energetic presence at the Pokémon streams!
Awarded: August 5th, 2014 5:37 PM
Welcome to the Arcade
You participated in the Stadium Arcadium event challenge!
Awarded: August 14th, 2014 9:58 AM
It's on...
You dodged barrels all the way to 1000 points in Stadium Arcadium!
Awarded: August 14th, 2014 10:06 AM
Delibird is Coming to Town
Ho ho ho! Good or bad, you still participated in Delibird's Stocking Stuffers!
Awarded: March 27th, 2015 12:50 PM
Tis The Season (or something)
All dressed up for the wrong holiday. At least you tried at Chandelure's Festival of Lights!
Awarded: March 28th, 2015 3:50 PM
Festival Champion
Shalom and congratulations on completing Chandelure's Festival of Lights!
Awarded: March 28th, 2015 3:52 PM

  All times are GMT -8. The time now is 4:44 PM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top