Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page xx_SONIC_xx's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



xx_SONIC_xx's Profile Picture
Community Supporter

xx_SONIC_xx xx_SONIC_xx is offline

Bi

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 211 to 225 of 1546
  1. Galukxy
    March 30th, 2010 10:36 AM
    Galukxy

    did you like it?

  2. Galukxy
    March 30th, 2010 10:28 AM
    Galukxy

    it will with my graphic skills i can't wait to make this one though it's of one of my fav characters ever Kai Hiwatari of beyblade.
    Have you watched this anime before?

  3. Galukxy
    March 30th, 2010 10:20 AM
    Galukxy

    Beyblade, I lovez that show :D i'm gonna base it on this character:

    Quote:
    He's so awesome XD

  4. Galukxy
    March 30th, 2010 10:13 AM
    Galukxy

    I might make a new theme soon (not pokemon related)

  5. Galukxy
    March 30th, 2010 10:05 AM
    Galukxy

    not, sure, I think the programmers working on a new layout or something, Sharmines put up the new global news thingy and well, i'm not sure

  6. Galukxy
    March 30th, 2010 9:56 AM
    Galukxy

    That's cool.

  7. Galukxy
    March 30th, 2010 9:53 AM
    Galukxy

    no, i'm playing on the game right now. i'm just trying to get through some stupid cave at the moment XD wassup?

  8. Galukxy
    March 30th, 2010 9:48 AM
    Galukxy

    nothing

  9. Jalsy
    March 30th, 2010 7:03 AM
    Jalsy

    hey...

  10. Galukxy
    March 29th, 2010 8:39 PM
    Galukxy

    well, it evolved =D and my cyndaquil evolved too hehe and i beat falkner aswell.

  11. Shadow-Lucario
    March 29th, 2010 3:28 PM
    Shadow-Lucario

    sorry internet went haywire there also the ps3 games i have are . . . alot but the multiplayer ones that i am usually on are MGO (on metal gear solid 4) , call of duty modern warfare 2 but i am also playing yakuza 3,final fantasy 13, cross edge and some other ones as well lol

  12. Shadow-Lucario
    March 29th, 2010 1:31 PM
    Shadow-Lucario

    what ya mean and i just change my profile vid i love that song and that dance

  13. Shadow-Lucario
    March 29th, 2010 1:04 PM
    Shadow-Lucario

    yeah it was not funny when it happened lol but my slim is good as well but i miss the backwards gameplay i had just about 100% final fantasy 12 i just had to beat the behometh king

  14. Shadow-Lucario
    March 29th, 2010 12:57 PM
    Shadow-Lucario

    so what happened to your slim ps3 then and the ylod is the same as the red ring of death for the 360 but it can be fixed i fixed mine about 5-6 times lol before i gave up

  15. Shadow-Lucario
    March 29th, 2010 12:26 PM
    Shadow-Lucario

    mwhahahahhaha lol i had to replace mine i had the orignial 60 gig model but i bought a slim because of the YLOD

About Me

  • About xx_SONIC_xx
    Biography
    i love pokemon and sonic. im also a sega fan. recently been learning how to sing. love to play video games and go online and talk and meet new friends and go out. also im Bi-sexual.
    Interests
    SONIC AND POKEMON
    Location
    CHICAGO
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering
    Nature
    Quirky
  • Signature

    my pokemon brings all the nerds to the yard .And thier like "do you wanna play cards" Damn right i wanna play cards! i trade picka chu for electric charge

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Join Date: December 12th, 2009
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 13 of 13

Emblems

Emblem Showcase - 1 Total
  Emblem
Community supporter
These helpful members donate their money to help make PC a better place.
Awarded: September 20th, 2010 10:11 AM

All times are GMT -8. The time now is 8:34 AM.