The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page xx_SONIC_xx's Profile
Sign Up Rules/FAQ Daily Battle Blogs Mark Forums Read


xx_SONIC_xx's Profile Picture
Community Supporter

xx_SONIC_xx xx_SONIC_xx is offline

Bi

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 826 to 840 of 1546
  1. Zodiac Realm
    February 13th, 2010 5:26 AM
    Zodiac Realm
    Lol bens been banned
  2. ShadowDeeps
    February 13th, 2010 3:41 AM
    ShadowDeeps
    Not much, you? How's it going buddy?
  3. Zodiac Realm
    February 12th, 2010 1:28 PM
    Zodiac Realm
    Hello
  4. Galukxy
    February 12th, 2010 11:34 AM
    Galukxy
    sorry i need to log off im gonna be off for a while cya later
  5. Galukxy
    February 12th, 2010 9:53 AM
    Galukxy
    hey, sorry answered your pm
  6. Zodiac Realm
    February 11th, 2010 4:29 PM
    Zodiac Realm
    Yep.
  7. Zodiac Realm
    February 11th, 2010 4:19 PM
    Zodiac Realm
    My parents think I'm asleep so all I can do is sit on my bed and browse the site.
  8. Zodiac Realm
    February 11th, 2010 4:01 PM
    Zodiac Realm
    Mw2, rock band2, Army of two 42nd day. I have loads more but Ive borrowed most of them of my cousin.
  9. Zodiac Realm
    February 11th, 2010 3:52 PM
    Zodiac Realm
    Yes. I do. That answers both questions lol.
  10. Zodiac Realm
    February 11th, 2010 3:42 PM
    Zodiac Realm
    No. I retuned cod4 for money to buy mw2.
  11. Zodiac Realm
    February 11th, 2010 3:30 PM
    Zodiac Realm
    I've barely played on mine, lol. Which is strange because I loved cod4.

    School was okay. A kid interupted a mass.
  12. Zodiac Realm
    February 11th, 2010 3:22 PM
    Zodiac Realm
    Nah, I'll be fine. I go to sleep for three hours when I get backfrom school. I just feel tired because I forgot my sleep.

    I'm good. Fancy a game of cod on Saturday?
  13. Zodiac Realm
    February 11th, 2010 3:15 PM
    Zodiac Realm
    I've been doing it for almost two and a half months and I haven't fallen asleep at school once.
  14. Zodiac Realm
    February 11th, 2010 3:08 PM
    Zodiac Realm
    Not much. Just really tired. I'm really not in the mood for staying up till 2am tonight. =/
  15. Galukxy
    February 11th, 2010 12:45 PM
    Galukxy
    heya im online ^~

About Me

  • About xx_SONIC_xx
    Biography
    i love pokemon and sonic. im also a sega fan. recently been learning how to sing. love to play video games and go online and talk and meet new friends and go out. also im Bi-sexual.
    Interests
    SONIC AND POKEMON
    Location
    CHICAGO
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering
    Nature
    Quirky
  • Signature
    my pokemon brings all the nerds to the yard .And thier like "do you wanna play cards" Damn right i wanna play cards! i trade picka chu for electric charge

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Join Date: December 12th, 2009
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 13 of 13

Emblems

Emblem Showcase - 1 Total
  Emblem
Community supporter
These helpful members donate their money to help make PC a better place.
Awarded: September 20th, 2010 10:11 AM

All times are GMT -8. The time now is 9:47 PM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2016 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2016 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.

Acknowledgements
Use of PokéCommunity Assets
vB Optimise by DragonByte Technologies Ltd © 2016.