Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page k-van's Profile

For all updates, view the main page.

k-van k-van is offline

Ruler of K-vanian Empire

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 226 to 240 of 444
  1. Xeto
    May 22nd, 2011 1:30 PM
    wat do mean you blue bars? on the stats? i don't know but it is legit ill explain go to wifi and give me the original palkia back,ill be waiting.
  2. Xeto
    May 22nd, 2011 1:18 PM
    alright im going in.........
  3. Xeto
    May 22nd, 2011 1:11 PM
    alright then my bad.ill need my original pokemon back though so tell me when ur in wifi.
  4. Xeto
    May 22nd, 2011 12:52 PM
    hey for your DW politoed i offer a shiny ev trained palkia.
  5. johnny18
    May 22nd, 2011 12:29 PM
    Thanks but I think I have him already.....Can I trade the shiny ev'd starmie for your slaking?
  6. Dr Alex
    May 21st, 2011 9:07 PM
    Dr Alex
    hey thanks a lot, if i had a trade thread, youd be on my white list lol
  7. Dr Alex
    May 21st, 2011 8:48 PM
    Dr Alex
    alrighty, take your time, im in no rush
  8. Dr Alex
    May 21st, 2011 8:44 PM
    Dr Alex
    kk im back and btw the bisharp is jolly, 255 atk/255spe
  9. Dr Alex
    May 21st, 2011 8:29 PM
    Dr Alex
    omg yay ok ill see you there, if im not then just vm me, ima take a quick shower
  10. Dr Alex
    May 21st, 2011 8:22 PM
    Dr Alex
    ok sweet i already like it haha. i know you probably want to keep the trading business in the thread but would you be willing to trade that Volcarona with HP ice for an EVd Bisharp
  11. Dr Alex
    May 21st, 2011 8:12 PM
    Dr Alex
    like omg you are awesome! yeah sure ill wait in wifi. dude you made my night lol
  12. Dr Alex
    May 21st, 2011 8:04 PM
    Dr Alex
    hehe yeah absolutley, i dont know how many people would want it since its IVs arent all that great, but go for it. Hey actually, if you can clone can i get a copy of it? ill give you something in return, and if not its cool, i was just wondering ^.^
  13. Dr Alex
    May 21st, 2011 7:59 PM
    Dr Alex
    shoot well sorry about that, take care of that, i couldnt clone it
  14. Dr Alex
    May 21st, 2011 7:56 PM
    Dr Alex
    lol ok, i thought i typed your fc wrong but i didnt... did you?
  15. Dr Alex
    May 21st, 2011 7:54 PM
    Dr Alex
    **** misstype i guess hold on

About Me

  • About k-van
    I live where you don't.
    Male ♂
    Also Known As
    Favorite Pokémon
    X&Y/OR&AS In-Game Name
  • Signature
    Platinum FC: 1119-6576-4050 (not in use)
    White FC: 2795 1154 9122 (not in use)
    POKEMON Y/ORAS FC: 4854-7730-6868
    IGN: K-van or Smbai

    My trade shop (closed):



Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: March 10th, 2015 7:35 PM
  • Join Date: February 23rd, 2010
  • Referrals: 2


Showing Friends 1 to 10 of 10

All times are UTC -8. The time now is 2:47 AM.