Notices
For all updates, view the main page.

miley810's Profile Picture

miley810 miley810 is offline

Assassin

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1621 to 1635 of 7697
  1. arceus123shiny
    August 31st, 2011 6:04 PM
    arceus123shiny
    I wanted to see harry potter and the deathly hollows part 2, I think its still out over here. So did harry win against voldamort.
  2. Pokemon Trainer Touko
    August 31st, 2011 3:45 AM
    Pokemon Trainer Touko
    Hey Miley :D
    Kwl! When did your summer vacation end? :D
  3. Ink Heart
    August 31st, 2011 2:57 AM
    Ink Heart
    Nu-uh~
  4. Ink Heart
    August 24th, 2011 2:31 AM
    Ink Heart
    Lol. xD

    Nu-uh!!
  5. countryemo
    August 23rd, 2011 4:59 PM
    countryemo
    Thats great! Glad you finally got her!
  6. countryemo
    August 23rd, 2011 7:46 AM
    countryemo
    ...I must have not checked my profile to reply for awhile o.O

    You did? Thats awesome! :D
  7. Ink Heart
    August 22nd, 2011 2:17 AM
    Ink Heart
    I don't care if you don't care.

    S-e-c-r-e-t.
  8. lucarioishere
    August 21st, 2011 4:06 PM
    lucarioishere
    had any wered dreams lately?
  9. lucarioishere
    August 21st, 2011 11:57 AM
    lucarioishere
    cool.
  10. Fire Heart
    August 21st, 2011 8:27 AM
    Fire Heart
    I am doing just great, how are you?
  11. Ink Heart
    August 21st, 2011 8:25 AM
    Ink Heart
    Oh, the term is called a Smart Aleck.

    A person I really wanted to beat all my life ever since I saw her art.
  12. Fire Heart
    August 21st, 2011 8:19 AM
    Fire Heart
    Hallos.
  13. Ink Heart
    August 21st, 2011 8:18 AM
    Ink Heart
    Haha, yeah. :P You're excused, lol. xD

    Well, it's what I call a simple and as in simple basic for major beginner theme packs for PC-ers who just like. Includes icons, siggy stuff (css/non css included), palletes for the profile.. And such. :> In all things, making things like these, well, help me improve and eventually beat her. 3:)
  14. Ink Heart
    August 21st, 2011 8:11 AM
    Ink Heart
    Hm, I do talk. Just not at certain times, mostly when people are.. idk. Haha. You people are just asleep when I do talk.

    Me? I'm just fine. Creating some random basic theme packs for ppl, probably gonna sleep soon (as it's 12:11 am here..) and such things.
  15. Ink Heart
    August 20th, 2011 11:32 PM
    Ink Heart
    Hello Kayla. How are you?

About Me

  • About miley810
    Quick Self-Introduction
    That character limit tho. Uhhh... nerd? That is... about it. An amv maker? Writer? Nerd nerdy nerd?
    Biography
    Basically just know I constantly forget about this place because of bad memories but yeah. Bye.

    PC and Real Life Cousin: Fearless Love
    Busy PC sister: Chelly1107
    Busy PC brother: Piplup Trainer
    PC creative brother: Marx_Ultra
    PC best older brother ever: countryemo
    PC super epic awesome brother who thinks a lot of himself: Zack the Raichu
    PC Shugo Chara loving sister: Fire Heart
    PC Bff (even if they don't relize it): Meerfall
    My awesome rping PC brother: Supervegeta
    My PC cool brother: atif
    Interests
    Anime, manga, art, video games, writing, roleplaying...
    Location
    Kukuroo Mountain
    Gender
    Other
    Occupation
    Assassin
    Nature
    Jolly
    Also Known As
    Wrath Reign
    Favorite Pokémon
    Cubone
    Glaceon
    Zorua
    Twitter
    wrathychan
  • Friend Safari Fields
    You know what this is.
    Type
    Electric
  • Signature

    Card Captor Sakura ★ April

    Miley ★ BFF // Cousin // Siblings
    Sig Credit: Fire Heart (thanks sis!)

    My vampire brother: ShinyDiamond
    My vampire sister: PinkSapphire
    My Pair: Nonexistant...Besides anime characters of course

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: June 17th, 2016 7:48 PM
  • Join Date: February 27th, 2010
  • Referrals: 1

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 55

Emblems

Emblem Showcase - 6 Total
  Emblem
Eevee's Aspiration
You participated in the Get-Together 2010 Shoddy Battle Tournament! Keep training, and one day you'll evolve out of NFE.
Awarded: August 21st, 2010 8:04 PM
Color Coordinated
Yeah... your profile is certainly... interesting.
Awarded: September 6th, 2010 5:07 PM
Unova's Autumn Festival Participant
Whether you participated in the blog or art event - or even completed the crossword and word sleuth, we commend you for your efforts and hope you had fun!
Awarded: April 7th, 2011 3:26 AM
The End
You actually managed to finish your roleplay. Kudos! Now get started on that sequel!
Awarded: November 29th, 2011 1:43 PM
Holiday Writing Competition: Participation
Thank you for entering the Holiday Hop Writing Competition!
Awarded: January 7th, 2012 4:39 AM
2012
This member chimed into MMXII at the PokéCommunity!
Awarded: January 13th, 2012 7:45 PM

All times are GMT -8. The time now is 4:36 AM.