Notices
For all updates, view the main page.

.Snorlax .Snorlax is offline

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 16 to 30 of 113
  1. .тαмєя
    April 12th, 2010 4:21 AM
    .тαмєя
    =d
  2. .тαмєя
    April 9th, 2010 2:53 AM
    .тαмєя
    bye
  3. .тαмєя
    April 9th, 2010 2:50 AM
    .тαмєя
    Umm... dunno xD
  4. .тαмєя
    April 9th, 2010 2:48 AM
    .тαмєя
    Um actually can we trade later?
  5. .тαмєя
    April 9th, 2010 2:42 AM
    .тαмєя
    That will do !
    can you trade now?
  6. .тαмєя
    April 9th, 2010 2:36 AM
    .тαмєя
    Strike or Mantis or Sock Ninja =]
    Awesome Just need to get a pokemon that can learn fly you got one that you don't need I can't catch one somehow xD
    I'll give you a RANDOM ENCOUNTER DROWSEE FOR ONE :O
  7. .тαмєя
    April 9th, 2010 2:27 AM
    .тαмєя
    Haha
    Um.. good thanks ^-^
    you?
    where are you in SS i've just beaten Chuck xD
  8. .тαмєя
    April 9th, 2010 2:23 AM
    .тαмєя
    xD
    thats my sister for you !
  9. .тαмєя
    April 8th, 2010 12:54 AM
    .тαмєя
    Hahaa =D
    Thnks
  10. chillxd
    April 7th, 2010 3:43 AM
    chillxd
    Np, I have fun using PS so I don't mind making stuff for ppls.
  11. .тαмєя
    April 6th, 2010 12:27 PM
    .тαмєя
    Bye Wow awesome sig underneeath!
  12. chillxd
    April 6th, 2010 12:27 PM
    chillxd
    I'm actually done with it. I don't know if you'll like it tho. Kinda experimented on this one.
  13. .тαмєя
    April 6th, 2010 12:25 PM
    .тαмєя
    Probally E4 Kanto?
  14. .тαмєя
    April 6th, 2010 12:16 PM
    .тαмєя
    yh
  15. .тαмєя
    April 6th, 2010 11:57 AM
    .тαмєя
    Ok thanks
    Shall I get Ledyba or Caterpie?

About Me

  • About .Snorlax
    Interests
    Pokemon
    Swimming
    Golf sometimes
    Video games
    Location
    England
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    Pupil
    Nature
    Jolly
    Favorite Pokémon
    Meganium
    Sudowoodo
    Vaporeon
    Noctowl
    Scizor
    Magmortar
  • Signature

    Made by chillxd.
    1 Up is now .Snorlax

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: May 14th, 2010 5:43 AM
  • Join Date: April 2nd, 2010
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 2 of 2

All times are GMT -8. The time now is 3:51 PM.