Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page Ficher's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



Ficher Ficher is offline

 

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 61 to 75 of 78
  1. mervyn797
    September 6th, 2010 02:28 AM
    mervyn797
    Yup, that is a Gen V pokemon. Mamepato is its name. It should have atleast 1 evolutionary form, though it hasn't been released.
    My class had 36 children. lol
  2. mervyn797
    September 6th, 2010 01:50 AM
    mervyn797
    6 children? OMG! Thats terrible. Our new session began in April, and all students from my class passed.
  3. mervyn797
    September 5th, 2010 05:27 PM
    mervyn797
    I'm fine, thank you. How about you?
  4. mervyn797
    September 5th, 2010 08:29 AM
    mervyn797
    Your welcome!
    Everybody, stop figuring out my name.
    Maybe its just a bit too obvious... XD;
  5. curiousnathan
    September 5th, 2010 03:42 AM
    curiousnathan
    Hahaha, you make me laugh. See ya, have a good day.
  6. Scarlette
    September 5th, 2010 03:41 AM
    Scarlette
    It was fun chatting you to my friend take care
  7. curiousnathan
    September 5th, 2010 03:38 AM
    curiousnathan
    Sort of.. I have had it before. No black things appear. But your eyes get really sticky, itchy and sensitive. When you go to sleep, and wake up your eyes are stuck together! It horrible. You gotta get eye drops! Anyway enough of me. How are you going?
  8. Scarlette
    September 5th, 2010 03:36 AM
    Scarlette
    Thats cool its like being an Adult!
    I'm from Michigan. My moms here and Sadly my father I have no clue.
    and now i'm living in a apartment with my friend and we both go to school together
    its really fun!
  9. curiousnathan
    September 5th, 2010 03:33 AM
    curiousnathan
    Yeah it is! I am alright, just a bit frustrated with my eyes. They are so itchy and inflamed. I think I might have conjungctivitus.
  10. Scarlette
    September 5th, 2010 03:30 AM
    Scarlette
    Awsome!
    Aw i'm sorry that sucks
    Which country are your parents from? you must miss them alot
  11. Scarlette
    September 5th, 2010 03:25 AM
    Scarlette
    Aw thats cool!
    I would love to read your stories someday
    I haven't traveld as much as I would love to but the past year I got to go to New York, Chicago, Ohio, The U.P, and Miami! They were really fun and I had a great time with friends
  12. curiousnathan
    September 5th, 2010 03:24 AM
    curiousnathan
    LOL! I know, I wish I could! I can speak turkish can you? :cer_smile:
  13. curiousnathan
    September 5th, 2010 03:19 AM
    curiousnathan
    Noo way! Sweet! I can't speak any lebanese though. Haha.
    Hey, just asking and not to be rude. But are you white in skin colour? Cause I am and no-body believes that I am lebanese!
  14. Scarlette
    September 5th, 2010 03:18 AM
    Scarlette
    Haha very cool
    I like dancing Watching japanese dramas, Eating to xD. Gawd I could never give up on food. Traveling, shopping and just talking to people
  15. Scarlette
    September 5th, 2010 03:13 AM
    Scarlette
    I will train hard! haha
    Noo you don't sound like a freak! you sound very nice!
    What are your hobbies?

About Me

  • About Ficher
    Gender
    Male ♂
    Olympics Region
    Sinnoh
  • Signature
    Away forever

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: January 15th, 2012 03:14 PM
  • Join Date: September 2nd, 2010
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 4 of 4

All times are UTC -8. The time now is 09:13 PM.