< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Members List butterbiscuit's Profile


butterbiscuit butterbiscuit is offline


Visitor Messages

Showing Visitor Messages 91 to 105 of 1366
  1. Skylerguns
    February 14th, 2012 9:13 PM
    Alright now problem. It might have to be at tommarow though. I am trying RNGing for the first time xD
  2. -Jared-
    February 14th, 2012 9:05 PM
    Well damn. :\ Mission to encourage outrageous laughter in butterbiscuit; FAILED. D:

    Also I am crazy tired from an extremely busy night at work. .__.;
  3. -Jared-
    February 14th, 2012 8:57 PM
    You don't find it falling out of your chair hilarious? D:
  4. Pokemon Game Fan
    February 14th, 2012 8:01 PM
    Pokemon Game Fan
    I've been waiting in the WiFi room for around half an hour..
  5. Pokemon Game Fan
    February 14th, 2012 7:38 PM
    Pokemon Game Fan
    Oh yeah sure, I'll get on now.
    Porygon for Cloyster?
  6. Pokemon Game Fan
    February 14th, 2012 6:57 PM
    Pokemon Game Fan
    Well I'm on now and I'm aboutta trade someone else, since you're on, wanna trade now?
  7. -Jared-
    February 14th, 2012 9:23 AM
    xD Secret plan to end convo succeeded! Jk, jk. xD


    This is hilarious:
  8. -Jared-
    February 14th, 2012 8:23 AM
    No, I will torture you with thoughts of yummy lasagna! >:D
  9. TwiDragon
    February 14th, 2012 2:42 AM
    icon is done, feedback in my thread = awesome.

    Also, turns up in interview thread :x
  10. -Jared-
    February 13th, 2012 8:22 PM
    No seriously! I did! With Parmesan cheese on it, as well!
  11. -Jared-
    February 13th, 2012 7:17 PM
    Oh well I just finished my lasagna. :P
  12. -Jared-
    February 13th, 2012 6:25 PM
    ...-drools- I want sooooooome. xD
  13. Pokemon Game Fan
    February 13th, 2012 6:20 PM
    Pokemon Game Fan
    No it's fine, I'll take them anyway, but I really hope you do get some more lol
  14. -Jared-
    February 13th, 2012 5:53 PM
    Lol yeah. xD I am totally a member of PETA; People for the Eating of Tasty Animals. xD
  15. Pokemon Game Fan
    February 13th, 2012 4:47 PM
    Pokemon Game Fan
    Ohh.. hmm, I really don't like nicknamed ones unless I named em lol. Well, if you get anything else, I can trade for that, if you don't then I'll just find something else. I have an issue with names lol.

About Me

  • About butterbiscuit
    Hi. :B I'm butterbiscuit. I like me my Pokemanz. XD

    I do like to read, draw, and play video games in my spare time. My favorite Pokemon game is Gold. Yeah, not much to say about me. :b
    So yeah, see yuz.
    Reading, Drawing, Playing video games.
    Male ♂
    Favorite Pokémon
    Slowpoke, Zuruggu, Huntail, Parasect.
  • Signature
    Trade Thread:


Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: August 17th, 2013 5:53 PM
  • Join Date: September 28th, 2010
  • Referrals: 1


Showing Friends 1 to 5 of 5


Emblem Showcase - 1 Total
What could be inside? It will take a little time..
Thanks! You participated in the Great Egg Swap 2010/2011. I wonder what you've got...?
Awarded: January 7th, 2011 6:26 PM

  All times are GMT -8. The time now is 9:24 AM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top