< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Members List Razer302's Profile


Razer302 Razer302 is offline

Three Days Grace - Break

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 16 to 30 of 225
  1. Aslan
    October 1st, 2014 5:47 AM
    No worries, take your time. :)

    Well, it's kinda sad when the only way you go is up and not sideways. :( I'm talking like eating a whole room of hamburgers and not gaining anything. It's like being a stick in disguise that eats food a lot. XD

    Ouch. I couldn't do that even if you paid me a million dollars. For me, watching 12 episode anime in chunks is good enough at the moment. :p But that's pretty cool, I wouldn't be able to do that even if I tried. Really hard.

    You'd be surprised, it's possible. :( I cracked a section by dropping my phone one too many times and the result was well ... no wifi. :D
  2. Aslan
    September 29th, 2014 1:46 AM
    Aye aye cap'n, will do. Yep it is! Apparently the anime was really rushed and not that great but I still enjoyed it regardless. :p Yeah I've gotten through the first three or so episodes of FMA? I feel really bad for Alphonse, I'd cry if I couldn't eat anything. :( I have a feeling this show will end up being really awesome though so I'll get around to finishing it!

    Oh god, One Piece. Have you actually watched every episode or do you just skip the fillers? :P I can't even handle 64 episodes at the moment, let alone 600+. Maybe I'll get through all of Naruto before taking a look at it, lol. Also woo, SAO II. Been meaning to get around to that but I'm taking a break from SAO to watch other stuff. XD

    Nope, never have. I somehow cracked the wifi section of my phone so yay me. :D
  3. Aslan
    September 28th, 2014 6:14 PM
    Yeah, I think so. :( woops

    Its been a whole mix of things, lol. Just been trying to finish all of the stuff I was planning to watch so I went through all of FLCL, Danganronpa and am now halfway through Madoka Magica. Also the first episode of Tokyo Ghoul and trying to get through 100+ episodes of YYH. I've still got 4 more shows with 100+ episodes to go after that as well. ;__;

    It's a lot though. For me at least, since I can't focus on one thing for a very long time. :D I've also really wanted to give Steins Gate and FMA: Brotherhood a go but yeah it's a bit much at the moment. And then I've also wanted to watch shows related to the ones I've already watched :(
  4. Aslan
    September 27th, 2014 3:50 PM
    Yeah sure, I'll be on in a bit :D

    Just watching through some anime so give me a while. XD
  5. Aslan
    July 28th, 2014 11:12 PM
    you da man
  6. Aslan
    July 26th, 2014 4:13 PM
    i only got it a few days ago so its probably new XD
  7. Aslan
    July 25th, 2014 1:12 PM
    its a thing going around :p
  8. Aslan
    July 25th, 2014 2:07 AM
    you da man
    now pass this around to three others who are da man!

    merry christmas
  9. Aslan
    May 22nd, 2014 10:02 PM
    forgot about pokebattle, i got into the beta :(

    how different is it, idr?
  10. Aslan
    May 8th, 2014 1:19 PM
    ya dats cool
  11. Aslan
    May 8th, 2014 3:33 AM
    dude on the weekend if you're free we need to pwn some bot lane y? ;p
  12. Aslan
    May 5th, 2014 10:28 PM
    Haha guess I'm amazing then that all other supports seem crap. ;]

    Ya I don't like support either when you're not ADC. It's just annoying seeing bad players everywhere and ♥♥♥♥♥y Vaynes. XD
  13. Nah
    May 1st, 2014 9:10 AM
    Ooooh that blows. My memory card once corrupted on me too, but fortunately I wasn't THAT far into the game and had a couple of friends give me some of their extra good stuff, so it didn't take so long to recover from it. TBH, I've kinda given up on Episode 2 Ultimate mode; the amount of exp needed for a level up is getting absurd, as is the drop rates for the better rares. After 10 years of playing, maybe its about time for me to retire as a hunter...
  14. Nah
    May 1st, 2014 8:56 AM
    ;_; omg someone else plays PSO! But damn, you have a level 180 character? It must've taken forever to get that high in level. My highest level character is about 128.
  15. Aslan
    April 11th, 2014 1:23 AM
    too smart fo dem noobs

    Haha, most people tell me right click to win. And I know about 'you have to farm decently, position, hope your support does stuff, pay attention, engage and disengage." In teamfights you're almost always dead meat if the enemy gets even a scratch on you. idk it just seems like such a "omg u better do good or die" role like jungle, where you get called a noob if you don't camp that stupid ADC Yi and Support Trundle's lane. :/

About Me

  • About Razer302


Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 1 Day Ago 5:14 PM
  • Join Date: April 7th, 2006
  • Referrals: 0


Showing Friends 1 to 13 of 13


Emblem Showcase - 15 Total
You're awesome!
Not really, but thanks for playing! (For participating in the gaming event of the PokéCommunity Get-Together 6)
Awarded: September 9th, 2009 8:02 AM
Heavenly AMV Contest Participant!
Your submission was certainly fun to watch no doubt, but the votes are in and you didn't win it. Better luck next time!
Awarded: January 7th, 2011 6:51 PM
You spend way too much time playing games. I wonder if you hug your consoles at times...
Awarded: April 19th, 2011 2:21 PM
Pacman Month: Participant
This member participated and chomped many white dots in the Pacman Video Games event.
Awarded: May 31st, 2011 3:39 PM
You nerded out to the 2011 E3 Expo!
Awarded: June 7th, 2011 1:57 PM
Participant of the GT8 Tours
Piplup is interested in your true potential, we know you have it in you!
Awarded: September 15th, 2011 10:23 AM
But why is the popcorn gone??
You made it to two or more movies during the Holiday Hop! Have some popcorn and sprite, you winner.
Awarded: January 5th, 2012 2:27 AM
This member chimed into MMXII at the PokéCommunity!
Awarded: January 13th, 2012 8:18 PM
The Power of One
Maybe you couldn't attend every movie but at least you got to feel the power of one! (PCX Movie Nights)
Awarded: November 17th, 2012 7:19 PM
A Fellowship of Gamers
You were a valuable teammate during the Get-Together 2013 Video Gaming Event. Can we be co-op partners for life?
Awarded: July 13th, 2013 4:56 PM
There's no Shaymin...
...not watching every movie, but at least you were able to watch one movie at PC's Get-Together 2013 Anime Movie Nights!
Awarded: July 13th, 2013 8:50 PM
Notable Appearance
Thanks for bringing your unique spirit to the Pokémon Anime Marathons of GT2013!
Awarded: July 25th, 2013 1:11 PM
Koopa Klaus
Thank you for participating in the 2013 PC Video Games Winter Event! Happy Holidays!
Awarded: January 1st, 2014 3:50 PM
Desolate Land
You participated in the ORAS anniversary event, and answered at least 7 out of 14 questions! Thanks for taking part, the desolate land quakes beneath your feet as you enjoy these games for many more years to come!
Awarded: 6 Days Ago 10:46 AM
Delta Stream
You participated in the ORAS anniversary event and answered all 14 questions! Thanks for recounting your journey through Hoenn with us! You now sit high in the skies as a true master of the Hoenn region.
Awarded: 6 Days Ago 10:47 AM

  All times are GMT -8. The time now is 8:23 PM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top