The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Sign Up Rules/FAQ Live Battle Blogs Mark Forums Read

Notices


Advertise here

TheShinyEevee's Profile Picture

TheShinyEevee TheShinyEevee is offline

ShinyHunter Before it was Cool

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 101 to 110 of 498
  1. Janske
    May 16th, 2013 06:21 AM
    Janske
    Haha yes that would be great xD. I let you surprise me:D. And wow over a year haha... and here I am doing 6k RE in 4 days xD. It took me like 20 hours for sure though. The reason it goes so fast is because 3rd gen animation is just so much quicker. 4th gen isnt too bad but 5th gen is very slow, though the double patches might make up for the slower animation I guess xD.

    We should hunt together for something lol. Like the same pokmon or both a SR pokemon or a RE pokemon, both starting at 0 lol.

    But only if you like it of course XD.

  2. Janske
    May 15th, 2013 11:37 AM
    Janske
    Haha aww you poor thing xD. We always got half a day of school on Wednesdays, guess we were lucky:p. And true lol, but I am awful in getting up early haha xD.

    And yeah I know what you mean lol, I want to SR for ho-oh and treecko in Soul Silver, but then I still want this stupid nidoran first xD. Oh and in my opinion pidgey is a very nice shiny lol. Especially pidgeot:p. Id like all the ones you mention on route 31 asides lediba. Not that I think ledian isnt a cool pokemon lol, it is just incrediably weak to no end haha. And his typing doesnt help either xD. But it is a nice collectable though:p. I just wish it was stronger. And shiny butterfree is just simply amazing if you ask me:D.

    How the hell did you get the patience for treecko btw lol? 18k SR's is just madness haha. I'm sure I'd have given up lol.

    Oh and you have any idea on how you will do the signature? (dw there is no rush haha xD) just curious on how what idea you have in mind:D.

    Anyway good luck on that eevee and I hope you find your shiny quicker than me on route 31 lol.

    And I so wanne replay soul silver now lol, I simply love that game xD.

    EDIT: Aww you didn't talk to me on Skype lol.

  3. Janske
    May 14th, 2013 11:07 PM
    Janske
    Well 4100 RE and still nothing haha xD. No use in hunting faster if they aren't popping up haha :D. And phew at least you know what I mean cause sometimes I am a bad explainer:p.

    And poor thing you are up so early lol. And thanks a lot for making me one:D! I really appreciate it:D. I know a lot about programs and pc's and some devices, but I honestly suck at photoshop/paint and all that stuff xD.

    What you will hunt for asides eevee? I mean for the challenge that is:p. And what I noticed, you never ever found a pokemon by random encounter if I look at your signature:p? But I have the same with masuda method lol, though I never tried it on black yet lol.

    Anyway, I hope to hear from you soon:D! Oh and do you have wednesdays also only half a day school?:p

  4. Janske
    May 14th, 2013 12:42 PM
    Janske
    Yaay you are still up xD! I have 0 motivation though. It never took this long for a RE before I think lol.3468 so far as we speak.

    Sure I can tell u the info on them! Id like it so that I caught it in the 3rd gen you could do a picture of a 3rd gen sprite as it is seen in the pokedex? And then a 4th gen sprite if I have seen it in gen 4? I hope you know what I mean lol haha xD. On the info all that needs to be on it are the amount of SR/RE and the amount it took me lol. Oh and of course their shiny spirite xD.

    Fire red: spearow x 2 2467 and 394 RE.
    Fire red: jigglypuff 287 RE.
    Fire red: Machop 825 RE.
    Fire red: Charmander 2412 SR
    Ruby: Wishmur 578 RE.
    Ruby: Wurmple (beautifly now) 118! RE
    Ruby: Zigzagoon 318 RE.
    Soul Silver: Ekans 1127 RE.
    Soul Silver: Abra 5834 SR.

    Currently hunting nidoran male

    I guess thats all I can think of haha xD. Well I can do pokeradared ones too but I specifically want 1/8192 only lol.

    I really need a motivation boost for it though, sigh.

    And eevee is not for Kitori's challenge right or yes?:p. Oh and the background, I dunno how advanced you can go but could you do the 5 legendary birds xD? Moltres, articuno, zapdos, ho-oh and lugia? Would be awesome but you tell me what you are capable of lol:D

    PS: British accents are awesome!!

  5. Janske
    May 14th, 2013 11:38 AM
    Janske
    Well so far for the competition haha you beated me already xD. You never replied back though:O! And now I'm sad *sniff*. Haha xD, anyway lol, any idea for your next hunts? And if you like and have time, can you make me a signature thingie xD? But only if you have time cause you seem busy and I don't really wan't to bother you too much lol.

    Also I saw some videos on your youtube channel! Very nice and awesome accent xD. I couldnt see them all due to my internet is very limited atm.

    Oh and I'm at 3300 RE so far for nidoran, it just isn't wanting to shine or anything for that matter lol.

    Good luck for future hunts.

  6. Blaze the Cat
    May 13th, 2013 03:27 AM
    Blaze the Cat
    OK, I've decided on the placements of the themes. I'm going to PM the list to you, but try something out first. Just to try it out, you could make the art for 24th, FireRed LeafGreen Route 1.

  7. Janske
    May 12th, 2013 05:23 AM
    Janske
    Aww thanks I'll need it xD. Oh and really:O? Are they that common in there? Grats anyway though xD. And I personally never played any other games other then the "normal" ones lol. I did play pokemon stadium on the good old nintendo 64 though xD.

    EDIT: I also did a total of 2000 RE so far after i got shiny spearow but nothing shines yet. Going to keep on going no matter what though:p. Maybe we could try a little competition to see who gets a shiny 1st:O?

    Anyway good look to you, I hope u get it soon :D! Would be great if we both get it the same day/time:p.

  8. Janske
    May 11th, 2013 12:18 PM
    Janske
    Awww u poor thing lol. I really hope you get it soon. Did another 300 RE for nidoran but nothing yet obviously xD. I hope I will get a bit more time tomorrow to do it since today was busy. Ill tell u all about it tomorrow:D.

    Once more I really hope you get that cyndaquil, u deserve it

  9. Catalyst.
    May 11th, 2013 05:19 AM
    Catalyst.
    Lol you're still here?

  10. Janske
    May 11th, 2013 02:22 AM
    Janske
    Yeah you kinda do tbh xD. And yeah you don't come over as a shy person to me lol. And yes the break paid off haha:D. I am so glad i brought it with me, else I might have not been able to claim it lol. Which starter do you want in HG/SS and how many SR's you did so far?

About Me

  • About TheShinyEevee
    Biography
    There isn't much to put here.

    I've been shiny hunting since August 2011, I have been playing Pokémon since at least 2004. I love to make friends and hunt shinies, so feel free to shoot me a PM or VM! :)
    Location
    England
    Gender
    Female ♀
    Nature
    Timid
    Favorite Pokémon
    Eevee
    Dialga
    Lucario
    Entei
    Poochyena
    Vulpix
    Club Memberships
    ~>{*Shiny Hunters Club}<~
  • Signature


    3DS FC: 1032-1814-9041
    уσυтυвє | ѕнιηу нυηтєя'ѕ ¢υв | тυмвя

    Keep your head up...
    Keep your heart strong.

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 3 Days Ago 06:56 PM
  • Join Date: August 23rd, 2011
  • Referrals: 2

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 32

Emblems

Emblem Showcase - 1 Total
  Emblem
Three Yveltal, Two Yveltal...
None. Thank you for joining us in the countdown to X and Y. Sorry it took so long!
Awarded: November 6th, 2013 10:42 AM

All times are UTC -8. The time now is 06:18 AM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2014 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2014 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.