Notices
For all updates, view the main page.

SS01 SS01 is offline

#PoC Collab

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 301 to 315 of 354
  1. G-Money
    March 19th, 2012 6:49 PM
    G-Money
    "lol" thanks, I'm bound to do it some time again.

    AND THE B'S WON 8-0!!!!!!!!
  2. G-Money
    March 19th, 2012 5:11 AM
    G-Money
    That fool!!! That darn Growlithe banned me!!!!!!!!!!!!!!!!
  3. CarefulWetPaint
    March 18th, 2012 1:19 PM
    CarefulWetPaint
    Its k. I was going to bed and thought thatd be a classy way to leave
  4. CarefulWetPaint
    March 15th, 2012 6:49 PM
    CarefulWetPaint
    Don't worry about it man! Its alright I usually just drop in to see if there's anyone to talk to while I'm at work cause work is boring as hell!!
  5. TheShinyEevee
    March 10th, 2012 1:52 PM
    TheShinyEevee
    I ERFUSE (not a spelling error xD)
    SHINY SMEARGLE!
    ERFUSE TO LOVE!!!
  6. Squirrel
    March 8th, 2012 9:25 AM
    Squirrel
    YOU ARE SUCH A LIAR GOSH xD
  7. Squirrel
    March 8th, 2012 8:54 AM
    Squirrel
    It certainly is. But that wasn't the question ;D
  8. Squirrel
    March 8th, 2012 8:39 AM
    Squirrel
    Well... Okay number 1, but that's cheating! Which is cuter?

    Spoiler:


    or

    Spoiler:


    ;p

    Although I did find this whilst searching and omg wow cute...

  9. Squirrel
    March 8th, 2012 7:35 AM
    Squirrel
    I hadn't seen a hedgehog's genitals until I'd seen that o.o
  10. Squirrel
    March 8th, 2012 5:21 AM
    Squirrel
    YOU WILL LOVE THEM OR ELSE.

    Spoiler:












  11. SS01
    March 3rd, 2012 10:08 AM
    SS01
    Come visit my blog! ShinySearcher.blogspot.com
  12. Arceus Whisper
    March 2nd, 2012 6:00 PM
    Arceus Whisper
    Thanks man for clearing that up, once I get chamander (over 1700 hatched now...) I will fish on route 18, or maybe SR Ho-oh idk lol
  13. NeonTsuba
    February 29th, 2012 4:58 PM
    NeonTsuba
    Thanks, I've changed targets now and no harm done, though I must admit I feel a little bit silly!
  14. G-Money
    February 27th, 2012 4:52 PM
    G-Money
    That's a really good question, but I don't have the answer the answer to that. I myself would like to know, haha. That could be really useful...
  15. G-Money
    February 27th, 2012 4:45 PM
    G-Money
    "lol" sorry if I sounded harsh! I'm still trying to find a good balance between being serious as the owner with laying down the law and keeping the mulitcolored opaque milkiness that is G-Money style!

    But yeah, if you get the legit Flute from Route 47 and stack it with Static, that would be awesome! Good luck!

About Me

  • About SS01
    Gender
    Other
    Nature
    Timid

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: July 18th, 2016 12:57 PM
  • Join Date: December 5th, 2011
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 23

Emblems

Emblem Showcase - 5 Total
  Emblem
It's Your Birthday!
And it’s the first one you’ve celebrated with us! Here’s to many more.
Awarded: June 23rd, 2012 6:02 AM
Format Genius
Hahaha! This person is [b]such[/i] a good proofreader.
Awarded: December 15th, 2013 5:24 PM
Champion Club
A Pokemon club under your ownership won the CotM competition; keep up the good work!
Awarded: December 15th, 2013 5:25 PM
Seems you didn't find enough eggs in the April Eas
So here, have some leftovers from April.
Awarded: December 15th, 2013 5:26 PM
Member of the Year All-stars
You may not have won Member of the Year in Member of the Year, but you did place something in Member of the Year for one year.
Awarded: December 15th, 2013 5:28 PM

All times are GMT -8. The time now is 7:44 PM.