< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Members List Cosmotone8's Profile


Cosmotone8's Profile Picture

Cosmotone8 Cosmotone8 is offline

silhouette of the past

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 76 to 90 of 666
  1. sad boy
    January 20th, 2013 11:43 AM
    sad boy
    ikr and btw....how do i do the sound thing like in your signature hm?
  2. Sheep
    January 19th, 2013 9:58 AM
    Yeah.. v_v Nothing I can do about it though, haha. ;;
  3. Sheep
    January 19th, 2013 8:38 AM
    Only a little, but I've been learning~ and yeah definitely, I just hope I'll be done by next winter but that doesn't seem likely since there's a shortage of teachers for my major since a few of them went on vacation. >:
  4. Cid
    January 19th, 2013 6:58 AM
    That's understandable. No need to rush things, haha.
  5. Cid
    January 19th, 2013 6:51 AM
    Oh of course. Have fun lazing around, if that's what you plan to do with it, haha.
    Hahaha. I didn't know how to cook either, but I had to learn or else I'll starve or get ripped off by continually buying overpriced meals. It's a task, sure. But it's sometimes quite accomplishing, too. Though there's always that option you mentioned. Up to you. :p
  6. Cid
    January 19th, 2013 6:13 AM
    Oh you guys have a long weekend? What for? :o
    Not much going on here. Just chillin' after a good meal, which me and my bro had to get ingredients from the grocery for and then cook ourselves, lol. But man, I am glad I'm not alone in this apartment. At least for a day or two before he goes back to his workplace.
  7. Cid
    January 17th, 2013 5:15 PM
    Yaaay VM! I suppose I did in your celebrations thread, haha. Hello to you, too! :) 'sup?
  8. halcyonic
    January 17th, 2013 1:18 AM
    lol im getting both
  9. Treecko
    January 16th, 2013 8:34 PM
    I know! Doing the Underground is weird when you're doing it just by yourself. And Feeling Check is complicated by yourself cause the finger thing requires both finger which is easier with two people obviously.
    And really high school was complicated for me cause I didn't know any Pokemon fans at my school. All of my friends who were Pokemon fans didn't go to my school or didn't play the current games. So until I joined Pokemon forums, I never really had a way to trade or battle with others. I hope when I get to college I find more Pokemon fans.
  10. Sheep
    January 16th, 2013 1:45 PM
    Not sure honestly, I know for the most part that I want to move to Japan but my boyfriend doesn't want to leave the US. :/ And ugh yeah, school is so hard to bear after a while. We go so long and I can say a lot of the stuff I "learned" I don't even remember anymore ;~;
  11. Sheep
    January 15th, 2013 1:10 PM
    I'm in NY and that's where my school is~ I can't wait to graduate though, just so tired of it. Dx Want to move out!
  12. Sheep
    January 15th, 2013 10:42 AM
    Yaaay extended weekends <33 I already have like two days off in February so that's pretty good considering I'll only be going to class twice a week~
  13. halcyonic
    January 15th, 2013 2:07 AM
  14. Sheep
    January 14th, 2013 12:29 PM
    Eeep, yeah schoolwork boggles me down sometimes too v__v Everything's pretty good for me, I start college back on the 28th and am dreading it though, since I'm just so tired of school. XD;
  15. Sheep
    January 14th, 2013 12:08 PM
    Uugh same, I'm usually not the first to send a message ;; Hey! Hope all is well with you over there! :DD


Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: March 16th, 2015 1:34 PM
  • Join Date: January 10th, 2012
  • Referrals: 1


Showing Friends 1 to 20 of 35


Emblem Showcase - 9 Total
Seems you didn't find enough eggs in the April Eas
So here, have some leftovers from April.
Awarded: May 31st, 2012 10:29 PM
Your review in the Pokémon Clubs Review Challenge was... interesting, to say the least!
Awarded: August 6th, 2012 6:37 AM
Conway's Apprentice
Your Pokemon Clubs reviews are almost up to Conway's standard!
Awarded: August 6th, 2012 6:39 AM
Slogan Genius
You came up with a genius slogan, worthy of second place in PCX's Slogan Contest.
Awarded: November 18th, 2012 5:18 AM
Puzzling Participant
You still had a few pieces to go, but thanks for joining us for PCX and playing some Word Games.
Awarded: November 18th, 2012 5:35 AM
It’s trivial, really…
Alright, so you didn’t win. But maybe that’s a good thing! At least you know there’s more to life than scouring Wikipedia… [PCX Trivia Challenge Participant]
Awarded: November 18th, 2012 6:15 AM
Member of the Year All-stars
You may not have won Member of the Year in Member of the Year, but you did place something in Member of the Year for one year.
Awarded: January 16th, 2013 1:40 AM
Why did I sign up for this?
It took blood, sweat and tears to brave through the 500 word limit and enter the 2012 in Review competition but you managed it; thanks for entering!
Awarded: February 4th, 2013 9:58 AM
Till Death Do Us Part
Because you certainly stuck with the Newlyweds challenge until the end!
Awarded: March 6th, 2013 7:53 AM

  All times are GMT -8. The time now is 11:39 PM.

Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top