Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page Brickbusterx's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



Brickbusterx Brickbusterx is offline

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 31 to 45 of 557
  1. xxkaylabby
    July 24th, 2013 08:21 PM
    xxkaylabby
    thank you, but please stop with the comments before i hide>.<
    lol i won't go too far away .
  2. xxkaylabby
    July 24th, 2013 08:13 PM
    xxkaylabby
    how do you know it's true? hmm?
    yeah i won't be gone for long(:
  3. xxkaylabby
    July 24th, 2013 08:07 PM
    xxkaylabby
    >.< stop the compliments lol.
    lol i only work from 2-7 tomororw. 5 hours isn't a big deal. i'll be on tomorrow night of course!
  4. xxkaylabby
    July 24th, 2013 07:52 PM
    xxkaylabby
    i hope so don't be a meanie.
    well i wouldn't wanna bike on the freeway xD
    i work today D:
  5. xxkaylabby
    July 24th, 2013 07:33 PM
    xxkaylabby
    not true D:
  6. xxkaylabby
    July 24th, 2013 06:53 PM
    xxkaylabby
    i never said that D" it's just far away!
  7. xxkaylabby
    July 24th, 2013 06:36 PM
    xxkaylabby
    i have to drive to work
  8. xxkaylabby
    July 24th, 2013 06:10 PM
    xxkaylabby
    i need a new bike. i haven't been biking in forever.
  9. xxkaylabby
    July 24th, 2013 05:22 PM
    xxkaylabby
    aww yeah that's what im use to doing.
  10. xxkaylabby
    July 24th, 2013 05:05 PM
    xxkaylabby
    lolxD
    oh so you do your job in the summer and college the rest of the year? that's nice
  11. xxkaylabby
    July 24th, 2013 04:10 PM
    xxkaylabby
    lol i woke up though at 11 today so no worries.
    oh are you like on vacation?
  12. xxkaylabby
    July 24th, 2013 03:46 PM
    xxkaylabby
    lol so if i wake up, i try to get up so i don't sleep all day.
    aww..you need to live closer to stores D:
  13. xxkaylabby
    July 24th, 2013 03:19 PM
    xxkaylabby
    yeah it feels like you've slept through the whole day.
    no gamestop, best buy, walmart, target?
  14. xxkaylabby
    July 24th, 2013 02:30 PM
    xxkaylabby
    that's really early. i only wake up early if i have work, going somewhere, or college.
    yay!
  15. xxkaylabby
    July 24th, 2013 02:09 PM
    xxkaylabby
    i always need to sleep in since i stay up late.
    i have the new leaf one

About Me

  • About Brickbusterx
    Biography
    I enjoy video games a lot and enjoy programming and making things on the computer. I also enjoy helping people if i can and like being apart of a community.
    Interests
    I enjoy making videos in my spare time about video games with friends. I enjoy programming both in C# and hacking pokemon roms aswell. I am new to the pokemon rom area so im hopping to learn as much as i can and have fun with it.
    Location
    Canada
    Gender
    Male ♂
    Favorite Pokémon
    Pikachu!
  • Signature
    WHITE FRIEND CODE : 4127-5220-4980

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: January 22nd, 2015 06:35 AM
  • Join Date: January 26th, 2012
  • Referrals: 1

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 36

All times are UTC -8. The time now is 06:07 PM.