< >
Hello, guest! Please log in or register.

The PokéCommunity

Go Back     The PokéCommunity Forums > Members List ShinyUmbreon189's Profile

Notices

ShinyUmbreon189 ShinyUmbreon189 is offline

Is it crazy how saying sentences backwards creates backwards sentences saying how crazy it is?

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 76 to 90 of 538
  1. UndertakerFreak1127
    March 15th, 2016 7:17 PM
    UndertakerFreak1127
    I'm for gun control. I'm also in favor of constitutional revisions. It's 2016, not 1788.
  2. BadSheep
    March 15th, 2016 7:11 PM
    BadSheep
    lol ya tbh i hear that joke all the time regarding everything haha

    nah this is for my personal enjoyment and for my friends/parents to read. I'm in high school and most of my friends are not interested in politics or republican/democrat.

    Im so sorry! I have to watch out for that on my essays tbh, because my english teacher would do that to me.
  3. UndertakerFreak1127
    March 15th, 2016 7:06 PM
    UndertakerFreak1127
    Progressive.
  4. BadSheep
    March 15th, 2016 6:49 PM
    BadSheep
    Id be a cool cop too lol. I would be like, "you selling illegal drugs and prostituting?" "ya" "let me arre- just kidding lol let me compensate you for your troubles." *puts on shades*

    ya, i respect that. Unfortunately I am losing the faith mostly do to secular philosophy, so i should get that sorted out.

    exactly. sometimes i feel like i would be happier being a sheep, but then i would be betraying my principles.

    I'm going to write an essay over the break describing why taxation is theft. woohoo!
  5. BadSheep
    March 15th, 2016 6:17 PM
    BadSheep
    ya i live in America. The country everyone thinks is free but really isn't. Every candidate sucks, even the liberty candidates. Rand Paul was the only viable one. In fact, I'm converting my parents to libertarianism and they said they almost voted paul today even though he dropped out, but instead voted to Rubio to beat out trump (which failed of course lol).

    Im Christian, but I dont force my religion on others because I believe it has the opposite effect. Christians nowadays seriously give us good ones a bad rap. I actually want gay marriage to be legalized!!!

    i have been more depressed since i converted to libertarianism, and i think its a disease all libertarians catch. I have heard multiple people (who are libertarians) get depressed and angry at everyone. And then we divide ourselves with our own "duck" vs. "rabbit" libertarianism, and we can't win elections because of it. that is why I want to stay out of debates, but I'm so drawn in...
  6. BadSheep
    March 15th, 2016 5:47 PM
    BadSheep
    Did you take that political compass test? its really inaccurate because its really left-leaning. A Voluntaryist (who would be put far bottom right) is put dead center.

    i dont believe in the NWO. Im not really into that stuff lol. But I agree with you: america is screwed and I secretly hope it gets screwed bad because then people will wake up and start voting for a free market.

    I dont really trust media sources, but then again, I haven't looked into credible ones. I dont believe GMO's are bad or in FEMA camps. i believe it is a potential possibility in the farish future tho.
  7. BadSheep
    March 15th, 2016 5:22 PM
    BadSheep
    So civil libertarian... are you fiscally left or right?

    I agree with you- the party system needs to be done away with. Our founding fathers warned against it, and Thomas Paine in Common Sense described how they aren't functional, and always lead to larger government.

    political party: a right-libertarian party to oppose the authoritarian left (socialist party). Speaking of which, they dont even have the proper definition of socialism lol, so idk what is really is.

    It depends what mood Im in. In the mornings before school, I like to read manga, but on the weekends or in my free time, I read political stuff. Im in the middle of some books by Ron paul, rothbard, and walter block.
  8. BadSheep
    March 15th, 2016 4:32 PM
    BadSheep
    Ya! another Libertarian! *insert Rothbard pun here* What type of Libertarian are you? I am personally a Voluntaryist, and I doubt I have to explain myself lol. xD

    That probably explains why I am trying to keep the debate more philosophical rather than debating practicality. while I do believe that my views are superior practically, I prefer debating principles because its less tiring lol. Facts dont change minds, but philosophy does (i hope). Idk, but this is just my experience.

    Do you want to start a party?

    what is your favorite genre of books/manga/whatever?
  9. BadSheep
    March 15th, 2016 4:17 PM
    BadSheep
    Hm. you seem more conservative than the other members. Not that they are bad, its just that I dont see very many on the forum.

    What are you politically?

    Btw, im BadSheep and I do homework, study, watch anime, and read manga. I am also super interested in politics. Ya, I know, weird combination lol.
  10. Mawa
    March 13th, 2016 8:15 AM
    Mawa
    Hummm I don't think so :s sorry.

    You can ask in the trade section here! Or try to wondertrade untill you got one. It happen.
  11. Sheep
    March 12th, 2016 8:01 PM
    Sheep
    Should just be called 'Background Color' for bg color! It's one of the options at the top of the customize profile page. Then check all the Text Color options and see which are blue with help of the color previews in the little boxes, unsure which ones you filled in.
  12. Sheep
    March 12th, 2016 7:44 PM
    Sheep
    Oh I'm 99% joking ahahaha. I'd hope I'm smarter than that!

    I'm a receptionist/mortgage loan processing assistant. Answering phones is a bummer and the pay isn't very high so it's not something I can handle long-term, especially with my moody boss. Weekends help. <3
  13. Sheep
    March 12th, 2016 7:12 PM
    Sheep
    lmao :(
    I wish I could drunk my worries away because I hate my job and need to quit soon.
  14. Sheep
    March 10th, 2016 8:49 PM
    Sheep
    PC is generally pretty lax, almost as much as EGC. Glad you've been doing ok so far! o/

    and yeah it's awful. I can't see a thing I'm typing right now.. @_@ please fix. lol
  15. Minun172
    March 10th, 2016 8:16 PM
    Minun172
    Naah. People can tell I do it all the time once I start yapping my mouth.

About Me

  • About ShinyUmbreon189
    Quick Self-Introduction
    Chill and laid back. Generally get along with most people. Wanna talk or know more hmu.
    Biography
    Musician; intermediate hip hop artist, song writer, audio engineer mixing & mastering, novice producer, and guitarist.

    Shiny Umbreon is badass btw.
    Interests
    Spittin flame flows, music mixing, writing, music production, camping, reading, Pokemon, computers, cars, music in general, guitar, basketball, video games, sports, smoking weed, etc.
    Location
    Chicago
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    Sound Engineer, Hip-Hop artist,writer, composer
    Nature
    Relaxed
    Also Known As
    RealTalkRealFlow/Half Baked
    Favorite Pokémon
    Umbreon (shiny), Raichu, Scizor, Charizard, Dragonite, Hitmontop, Absol, Flygon, Jolteon, Lugia, Mewtwo, Tyranitar, Moltres, Suicune, Chikorita, Ninetales, Zoroark that's all I could think off the top of my head
    X&Y/OR&AS In-Game Name
    OR: Rius
  • Signature

    https://soundcloud.com/sickarius

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 1 Day Ago 10:56 AM
  • Join Date: March 17th, 2012
  • Referrals: 1

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 46

Contact Info

Instant Messaging
Send an Instant Message to ShinyUmbreon189 Using...
Gaming Information
Xbox Live Gamertag: XxT3chNik4xX
Playstation Network ID: DeadlyReefer
Nintendo Network ID ShinyUmbreon189
This Page
http://www.pokecommunity.com/member.php?u=309387

Emblems

Emblem Showcase - 2 Total
  Emblem
Member of the Year All-stars
You may not have won Member of the Year in Member of the Year, but you did place something in Member of the Year for one year.
Awarded: January 16th, 2013 1:37 AM
Discussion Master
You've made a thread in Discussions and Debates that got over 100 replies! It must have been either really good or a giant flamefest!
Awarded: April 13th, 2013 4:14 PM

  All times are GMT -8. The time now is 8:49 PM.


Contact Us Archive Privacy Statement Terms of Service Top