Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page ShinyUmbreon189's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



ShinyUmbreon189 ShinyUmbreon189 is offline

Indigo Child

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 106 to 120 of 590
  1. Jetfire
    March 21st, 2016 4:03 PM
    Jetfire
    Hahaha, actually I got the car through an auction. The car was repossessed by the bank and I snagged the deal. Props to the hood
  2. gimmepie
    March 20th, 2016 2:33 AM
    gimmepie
    Well done lmfao
  3. gimmepie
    March 18th, 2016 8:29 PM
    gimmepie
    I can't see any other way for that to possibly happen lol
  4. gimmepie
    March 17th, 2016 8:54 PM
    gimmepie
    You don't know how you made another account? lol
  5. BadSheep
    March 17th, 2016 3:18 PM
    BadSheep
    the prison system is to keep up the protectionist racket, similar to how the perpetual wars on drugs and terror help expand/protect a government's protectionist racket (its especially beneficial to them because its an excuse to take away liberties and increase taxation without an worry of an enemy government taking over their protectionist racket)
  6. BadSheep
    March 17th, 2016 2:29 PM
    BadSheep
    A private road system would ban drunk driving because people wouldnt drive on a road with tons of deaths due to drunk drivers.

    You have been arrested for cannabis? that seriously sucks man. I dont do drugs, or plan to, but it is sickening that people are arrested, have their property seized, and forced into jail for nothing.
  7. BadSheep
    March 17th, 2016 12:17 PM
    BadSheep
    they enforce the law, not protect the people. the law's existence violates property rights and rights to self-ownership.

    I believe in private security firms as an alternative.
  8. Jetfire
    March 17th, 2016 5:43 AM
    Jetfire
    Lmao. Yeah dude, no joke .. It was such a unique experience. I was like, damn even in the ghetto there are people tryna become PKMN masters haha
  9. BadSheep
    March 16th, 2016 6:12 PM
    BadSheep
    the government has no business existing. they are funded by violence. And them spying or encroaching on property is even worse.
  10. BadSheep
    March 16th, 2016 5:44 PM
    BadSheep
    legality/illegality is irrelevant to me. Legality does not equate morality. Do you mean it is a violation of property rights and/or self ownership for the government to be spying?

    But within a single state it could...
  11. BadSheep
    March 16th, 2016 5:18 PM
    BadSheep
    ya, it would be significantly easier to take away the rest of our rights. *cough UN cough* They literally are trying to ban hentai in the name of women's rights lol.

    Im not a gun owner, but idk if I would comply or not with the law. I really dont want to die in a shootout haha. I would probably try to find ways around it, give away my current firearm to the gov, and then buy an illegal firearm off the black market and keep it hidden.

    idk what these guys are trying to argue tbh. they have yet to justify how they have a right to my property.
  12. JohnnyMustang
    March 16th, 2016 4:00 PM
    JohnnyMustang
    Yes. I'm from Argentina. As a matter of fact, I do live in a dangerous neighborhood. Sorry but I don't think that everyday someone saves his own life thanks to having a gun.
  13. Controversial?
    March 16th, 2016 3:53 PM
    Controversial?
    yoooooo
  14. BadSheep
    March 16th, 2016 3:30 PM
    BadSheep
    Well if you locked up every gang banker, you still haven't removed violence because it takes violence to coerce the people into paying for the prison systems.

    it would be anarchy if the government tried to take away people's guns, but I do not have any studies to back this up. maybe some people may be willing to give it up?
  15. JohnnyMustang
    March 16th, 2016 3:21 PM
    JohnnyMustang
    As I see it, the problem is that there is no clear way to get rid of gang bangers. A citizen, even with a gun at hand is extremely outpowered, against a criminal. Because they don't respect the laws. I don't remember well but it was you who said that you were alive because you were able to defend yourself thanks to a gun? If that's the case, I'm afraid you might be a little biased. What happened to you, doesn't happen everyday. There had been more cases of common citizen killing each other with their guns, than common citizens that are alive thanks to a gun (like you). My standpoint is that a gun is more of a liability than it is helpful in any way.

About Me

  • About ShinyUmbreon189
    Quick Self-Introduction
    Chill and laid back. My motto is get high, party, spit bars, and raise hell.
    Generally get along with most people. Wanna talk or know more
    Biography
    Musician; hip hop artist, song writer, intermediate audio engineer mixing & mastering, novice producer, and intermediate guitarist.

    Sickarius is the best rapper on PC. Jsyk
    Interests
    Spittin flows, music mixing, writing, music production, camping, reading, Pokemon, computers, cars, music in general, guitar, basketball, video games, sports, smoking weed, raising hell, beer, etc.
    Location
    Chicago
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    Sound Engineer, Hip-Hop artist,writer, composer
    Nature
    Relaxed
    Also Known As
    Sickarius
    Favorite Pokémon
    Umbreon (shiny), Raichu, Scizor, Charizard, Dragonite, Hitmontop, Absol, Flygon, Jolteon, Lugia, Mewtwo, Tyranitar, Moltres, Suicune, Chikorita, Ninetales, Zoroark that's all I could think off the top of my head
  • Signature


    Fire tracks ^

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: 1 Day Ago 11:10 AM
  • Join Date: March 17th, 2012
  • Referrals: 1

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 50

Emblems

Emblem Showcase - 2 Total
  Emblem
Member of the Year All-stars
You may not have won Member of the Year in Member of the Year, but you did place something in Member of the Year for one year.
Awarded: January 16th, 2013 1:37 AM
Discussion Master
You've made a thread in Discussions and Debates that got over 100 replies! It must have been either really good or a giant flamefest!
Awarded: April 13th, 2013 4:14 PM

All times are GMT -8. The time now is 5:20 PM.