For all updates, view the main page.

tajaros's Profile Picture

tajaros tajaros is offline

Hi I'm dawg

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 976 to 990 of 1260
  1. mavy42
    August 20th, 2012 12:04 AM
    salamat tajaros! hehehehehehe!
  2. Ink Heart
    August 19th, 2012 9:40 PM
    Ink Heart
    tama, haha. xD
    minsan tatago p nila pero aaminin nlng sa time.
  3. mavy42
    August 19th, 2012 7:50 PM
    tajaros, gumawa ako ng userbar para sa philippine club. tingnan mo don.
    tapos pre pwede pa link ng shop sa sig mo? salamat!
  4. PokemonMasters
    August 19th, 2012 5:03 PM
    k. do you know how to add links to a picture in your signature?
  5. PokemonMasters
    August 19th, 2012 4:52 PM
    hey, do you know where i can find 4th generation icons? not sprites.. and if i use your sprites who am i gonna give credit to ?
  6. Gerokunz
    August 19th, 2012 2:25 AM
    Hi, you can sprite?
    Please show me.
  7. mavy42
    August 19th, 2012 1:31 AM
  8. Ink Heart
    August 19th, 2012 1:19 AM
    Ink Heart
    Talaga lang! xD Haha.

    Awsu. NCAE. Nalilimutan ko may NCAE pala ang 3rd year.

    yan ang hindi ko alam. o3o I mean, we have monthly exams and stuff, then idk. xD Tanong ko p sila this Weds which actually is the start of our 2nd prelim exams.
  9. Bourne-mouth
    August 19th, 2012 1:12 AM

    Nakakaantok ba?
  10. Ink Heart
    August 19th, 2012 1:11 AM
    Ink Heart
    :3 Mahirap yan~ Ang iba, Pilipino na nasa ibang bansa, ang iba, Filipino na hindi marunong mag Tagalog ;o
    And iba, inactive. -3-" lol. :)))

    Musta? :D
  11. Ink Heart
    August 19th, 2012 1:05 AM
    Ink Heart
    Salllamat sa FR~ :3 Hai btw. XD
  12. mavy42
    August 19th, 2012 12:53 AM
    tajaros, pano ba maka-claim ng pokemon at magkaron ng pair? tignan mo rin yung shop ko ah. nasa sig ko yung link! :O
  13. Bourne-mouth
    August 19th, 2012 12:38 AM
    trollface yong avatar ko don wag ka matakot haha.
  14. Bourne-mouth
    August 19th, 2012 12:36 AM
    Add kita dun, ano pangalan mo?
  15. SneakerTheOtter
    August 19th, 2012 12:08 AM
    Oh sorry! I completely forgot about that ; It's up now

About Me

  • About tajaros
    As you can see I'm a Rom Hacker and it was the sole reason why I joined PC.

    I also like watching Anime's Like Sword Art Online. And like to battle competitively in the Pokecommunity server in Pokemon Showdown.

    I'm a friendly guy that usually will go out to help other people so don't be shy to have a chat with me.

    And FYI I'm a Filipino and I'm proud on being one.
    Rom Hacking, Video Games, Chess, Basketball, Music, and Gurls.
    Male ♂
    Do you think a kid has a job?
    Also Known As
    Val Rique Tajaros
    Favorite Pokémon
    I love them all! :)
  • Signature


Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
General Information
  • Join Date: April 18th, 2012
  • Referrals: 2


Showing Friends 1 to 20 of 74

All times are GMT -8. The time now is 8:36 AM.