The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Sign Up Rules/FAQ Live Battle Blogs Mark Forums Read

Notices


Zayphora's Profile Picture

Zayphora Zayphora is offline

Don't mess with the lights...

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 531 to 540 of 565
  1. TheFallenUmbreon
    May 13th, 2012 06:24 AM
    TheFallenUmbreon
    Thx. My first Gimp creation...

  2. AWsquared
    May 11th, 2012 10:37 PM
    AWsquared
    My favorite has to be Galazies.
    He has a new album comin in the summer! And that new EP on May 15th. I'm freaking pumped.
    Sorry, I'm just checking this now. I was on a forum break.

  3. LadyScathach
    May 11th, 2012 04:06 PM
    LadyScathach
    I totally agree. ^.^

  4. Mockingjay
    May 11th, 2012 12:56 PM
    Mockingjay
    If you should be doing your homework..shouldn't you be doing your homework? lol

  5. Mockingjay
    May 11th, 2012 12:49 PM
    Mockingjay
    This would be the point that you should slap a kid, lol. Pokemon is the best. >_>

    Thou shalt not maketh fun of Pikachu.

  6. Sonicfan9988
    May 9th, 2012 12:35 AM
    Sonicfan9988
    I like your funny Cyrus sig =D!!

  7. Snivy063
    May 8th, 2012 11:42 PM
    Snivy063
    mods are allowed to have friends lol

  8. GlaciaFox
    May 8th, 2012 03:57 PM
    GlaciaFox
    oh lol me too XD

  9. Mockingjay
    May 7th, 2012 01:03 PM
    Mockingjay
    12? Oh my! xD. Liking Pokemon doesn't make you a nerd. Pokemon's pretty awesome..

    I'd probably punch those kids, lol. THOU SHALT NOT SAY THE NAME OF PIKACHU IN VAIN

    Why would someone take a DS apart?! That kid has no brain.

  10. Mockingjay
    May 6th, 2012 04:22 PM
    Mockingjay
    I really don't know, haha..

    How can the anime songs scare you?! You're a traitor to the Pokemon name! T_T

    I wanna be the very best like no one ever was.

    I sing it whenever I feel like; I don't care what people think. I like Pokemon and I'm proud, lol. How old are you? I'm 15 and in High School; some of my friends think Pokemon is stupid. However, I jabber on and on about Pokemon, Star Wars, and other stuff that they don't care for..haha.

About Me

  • About Zayphora
    Biography
    Welcome to my profile!

    So, Im the type of person that likes to read a LOT. A WHOLE LOT. But I also enjoy things like Pokemon. (OBVIOUSLY, as I'm here. XD) I don't like to give out personal info, so please do not ask.

    On the topic of video games, I have only played Platinum, Soul Silver, Black and Black 2for the Pokemon franchise, but I liked Pokemon for a few years before that. Yeah, I'm a n00b, I know, but really, who cares? My characters in Pt and SS were named Vanessa(that's not my real name, IDK why I named them that) and in Black I was Zaphora; currently, my character in B2 is named Danie, after a character in a story I was writing. I don't EV train, I really don't care about natures, and to be honest I don't really care about most stats either, but I'm working on it. I also don't breed or use the Dream World because I don't have a Pokemon Trainer Club account. My favorite characters from the games are Looker(because he's such an epic fail that he ends up being epic)(and also, he's secretly The Doctor), Cyrus(because he's just epic in general, and also, as I read the Eureka seveN manga I have a feeling that he and Dewey Novak are secretly the same person), N(because he's also epic and plus he HAS GREEN HAIR XDDDD) and the weird disappearing girl on the Marvelous Bridge in Black. Oh, and Kcalb. DOPPELGÄNGERS FTW. swab a ekiL

    I don't hack, and I know nothing about programming. Like I said, I'm a noob.

    I also play Animal Crossing Wild World and would be happy to wifi with someone.

    On a completely different note, owls are cute.

    And the band Owl City is EPIC. Not just because it has owl in the name.

    I also loooooove creepypastas if you couldn't tell.

    Derp.
    BYE!
    Interests
    I like reading, Harry Potter, drawing manga, playing clarinet and saxophone, owls, Sirius Black, the band Owl City, science, sci-fi in general, polar bears, collecting American Girl dolls, the colors fuchsia and turquoise, Wreck It Ralph, Minecraft, creepypastas, Tobuscus, Eureka Seven, Yume Nikki, BEN DROWNED, and...Yeah. Pokemon.

    My current theme is based off Yume Nikki (Dream Diary), an indie game from Japan that follows a hikikomori named Madotsuki through her strange and trippy dreams, collecting powers called "effects" and meeting all sorts of bizarre creatures along the way. Like Seccom Masada, the crosseyed space piano man. And the Aztec Rave Monkey. And UBOAAAAAAAAAAAAAAAAAA...yeah.

    Past themes were
    -Cyrus/Team Galactic
    -Creepy Black/GHOST
    -Kcalb and Etihw
    -Looker
    -Kcalb, AGAIN
    -MissingNo.
    -Turbo from Wreck-It Ralph
    -Tobuscus
    -THE ENEMY'S GATE IS DOWN (Ender's Game)
    -Eureka seveN Anemone X Dominic
    Location
    Somewhere beyond the Veil
    Gender
    Female ♀
    Occupation
    I'm a kid in school lol
    Nature
    Sassy
    Also Known As
    Zay, Zayphy, that one creepypasta girl
    Favorite Pokémon
    Milotic, Zorua, Poocheyeena, Arcanine, Glaceon, Umbreon, Espeon, Empoleon, Krokorok, Giratina, Cressalia, Lugia, Zoroark, Glameow, Hoothoot, Noctowl, Mighteyena, Piplup, Oshawott, Hydregion, Braviary, Articuno, Staravia, Ninetales.....too many.....

    Oh, and don't forget about MissingNo.
    Club Memberships
    Owner of-
    It's Raining Cats and Dogs- Feline/Canine Pokemon Fan Club
    Lavender Town- Pokeconspiracies and Strange Tales Club(co-owned with TSUITC)
    Member of-
    Fox and Hound Club- Arcanine and Ninetales Fanclub
    Thieves of the Night- Dark-Type Fanclub
    The Harry Potter Fan Club
  • Signature

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: July 16th, 2013 04:29 PM
  • Join Date: April 24th, 2012
  • Referrals: 2

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 34

All times are UTC -8. The time now is 08:24 PM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2014 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2014 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.