The PokéCommunity Forums  

Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Sign Up Rules/FAQ Live Battle Blogs Mark Forums Read

Notices


Advertise here

Triston1zn's Profile Picture

Triston1zn Triston1zn is offline

GYM LEADER

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 61 to 70 of 223
  1. Galoria
    December 11th, 2012 12:23 AM
    Galoria
    Hey, you!!

  2. Cadance
    December 10th, 2012 05:49 PM
    Cadance
    Yeeeeeep. And spots are filling up fast! I just submitted the In-Character thread and I have two spots remaining. First come first serve. I just made my own adventure and so far people are going crazy about it. xD

  3. xxkaylabby
    December 10th, 2012 05:27 PM
    xxkaylabby
    awww. im sorry. hope you're okay.

  4. Hikamaru
    December 10th, 2012 02:34 PM
    Hikamaru
    Nope.

  5. xxkaylabby
    December 10th, 2012 12:55 PM
    xxkaylabby
    yes i did get it, but you went to sleep batman D:

  6. Cadance
    December 10th, 2012 09:26 AM
    Cadance
    Ahahaha thank you, thank yoooou xD

    Yeah, I'm running my own roleplay while I have the time off, and I think it's gonna start off pretty good! It's...sorta Pokemon related, kinda. You played Super Smash Bros, right? :D

  7. Hikamaru
    December 10th, 2012 06:00 AM
    Hikamaru
    One of the funny things about my real name (Nichole) is that almost everyone misses the "h" when spelling it.

    But I do like being called by my online nicknames here better so that I don't run into this error.

  8. Cadance
    December 10th, 2012 12:07 AM
    Cadance
    Oh so you made it yourself? You are so clever!

    Omg so tired tonight. I may have written a bazillion words towards my roleplay. Lmao

  9. xxkaylabby
    December 9th, 2012 08:51 PM
    xxkaylabby
    hey did you get my pm? you didnt answer nor did i get a text

    im okay work was very long.

    yes i have.

  10. Elite Four Lucian
    December 9th, 2012 03:57 PM
    Elite Four Lucian
    I haven't played them yet. I have no money to get a new DS or the games, so it sucks :(

About Me

  • About Triston1zn
    Biography
    Hardworking, Helpful...AND CRAZAY lol, that's how I'm usually described by the people of Earth.

    Love to have fun with friends, whether it be just online chatting, catching a movie or going surfing or doing weights.

    Been a nerd since birth! haha...always fascinated with technology and what makes it tick.
    Interests
    Computers/technology(my number one),

    Surfing (my number two),

    Reading,

    partying with friends (alcohol free, because I'm boring that way),

    spending time with family..well my friends are my familly(very important to me)

    and recently hanging out with my niece (not really my niece...my friends kid) (shes a few weeks old, and already my favourite gal lol)
    Location
    South frica
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    Student - Acturial Science
    Nature
    Calm
    Also Known As
    Triston Thomas
    Favorite Pokémon
    Zekrom, Charizard, Dragonite, Mewtwo, Blastoise, DARKRAI
  • Signature

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: November 24th, 2013 11:32 PM
  • Join Date: June 20th, 2012
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 9 of 9

Emblems

Emblem Showcase - 1 Total
  Emblem
Graded A for Awesome
You were eager to learn what PC is all about, all thanks to your mentor. With that, you deserve a high grade! Thanks for stopping by the Adoption Center and have a wonderful stay here! (Adoption Center Mentee)
Awarded: December 5th, 2012 07:29 PM

All times are UTC -8. The time now is 08:33 AM.


Style by Nymphadora, artwork by Sa-Dui.
Like our Facebook Page Follow us on Twitter © 2002 - 2014 The PokéCommunity™, pokecommunity.com.
Pokémon characters and images belong to The Pokémon Company International and Nintendo. This website is in no way affiliated with or endorsed by Nintendo, Creatures, GAMEFREAK, The Pokémon Company or The Pokémon Company International. We just love Pokémon.
All forum styles, their images (unless noted otherwise) and site designs are © 2002 - 2014 The PokéCommunity / PokéCommunity.com.
PokéCommunity™ is a trademark of The PokéCommunity. All rights reserved. Sponsor advertisements do not imply our endorsement of that product or service. User generated content remains the property of its creator.