Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page Meowing Mewtwo's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



Meowing Mewtwo's Profile Picture

Meowing Mewtwo Meowing Mewtwo is offline

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 31 to 45 of 271
  1. pikakitten
    December 24th, 2012 03:50 PM
    pikakitten
    Thanks, you too :) and sure give me the link, btw my phone is about to die so if I don't respond it's 'cause it's dead :P
  2. pikakitten
    December 24th, 2012 03:30 PM
    pikakitten
    Yeah, I know!

    Yeah sure! And I'll sprite you a present!
  3. Fuyu
    December 24th, 2012 03:20 PM
    Fuyu
    ~Yay!
  4. Fuyu
    December 24th, 2012 02:48 PM
    Fuyu
    It was nice to chat with you too! IT was fun! That sounds really fun though.
  5. pikakitten
    December 24th, 2012 01:51 PM
    pikakitten
    Yeah, the music is lovely isn't it? Apparently, we're going to Wal-mart though my mom said she couldn't afford presents this year sooo... kind of suspicious. I only need to buy 2 more presents, one for my grandma and for this one girl, Jessica.
  6. pikakitten
    December 24th, 2012 01:06 PM
    pikakitten
    Awesome! That'd be cool to do, but alas, I don't know that much French. XD what song.are you on now? I think Final Hours?
  7. pikakitten
    December 24th, 2012 12:51 PM
    pikakitten
    Yeah, lol, that's good. And your friend sounds like me, I can actually pretend to be French and meet someone, I've done it before, it's hilarious but eventually I admitted I wasn't xD
  8. pikakitten
    December 24th, 2012 12:42 PM
    pikakitten
    Yep, I'm Mexican but I grew up here so English and Spanish are my first languages, binary I just learned because I'm quirky, and French is what I'm learning in school and on my free time, I have a bunch of unique talents. Chases you? That's weird, and haha yes dying would be painful it normally is xD
  9. pikakitten
    December 24th, 2012 12:28 PM
    pikakitten
    Yeah, it's where I save all my stuff like storyline for my hack, to-do lists, sprites, etc
    Off-topic, I just realized that I said speaking, when talking about my languages I meant speaking Binary. It's English, Spanish (1st language) Binary (2nd) and French (3rd)
  10. Fuyu
    December 24th, 2012 12:24 PM
    Fuyu
    I'll probably watch you.
  11. pikakitten
    December 24th, 2012 12:21 PM
    pikakitten
    Yeah, i love that one too. BTW, sorry if it takes awhile for me to respond my sister took the laptop and I'm using my slow phone :P
  12. Fuyu
    December 24th, 2012 12:14 PM
    Fuyu
    I accepted you already.
  13. pikakitten
    December 24th, 2012 12:11 PM
    pikakitten
    Yeah, ironically, you could listen to the whole thing while drawing since it also takes up.around an hour xD

    Time's End speaks to me too but Lover's Mask has a stronger effect, Majora's Wrath is nice to listen to too along with the Clockworks
  14. pikakitten
    December 24th, 2012 11:58 AM
    pikakitten
    It'll take around an hour, but it's worth it.

    Yeah, counting it would be crazy, like saying oh look a bag of rice, I think I'll count how many grains there are xD
  15. Fuyu
    December 24th, 2012 11:47 AM
    Fuyu
    That's slightly counterproductive. XD

About Me

  • About Meowing Mewtwo
    Location
    California
    Gender
    Other
    Nature
    Serious
    Also Known As
    Thori
  • Signature
    This account is dead and has been for a long time.
    I did, however, remake it on August 09, 2014. You can find my new location here.

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: August 9th, 2014 07:00 PM
  • Join Date: August 10th, 2012
  • Referrals: 2

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 10

All times are UTC -8. The time now is 09:59 PM.