Go Back   The PokéCommunity Forums > Members List
Reload this Page Crux's Profile

Notices
For all updates, view the main page.



Crux Crux is offline

Evermore

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 136 to 150 of 281
  1. Limerent
    January 22nd, 2014 02:07 AM
    Limerent
    Hey, nice to meet you too Ardent! Yeah I hang out at CCC a lot, it's probably my favourite section. My memory is really bad but I've probably seen your old username around, we've never spoken before though...

    Feel free to attempt to start conversation with me or comment on my posts if you'd like, I don't reach out to new people often unless they grab my interest.
  2. ShadowE
    January 21st, 2014 10:56 PM
    ShadowE
    Hey, im pretty great, you?
  3. Nolafus
    January 21st, 2014 08:51 PM
    Nolafus
    I don't accept friend requests from just anyone. I like to get to know them a bit before. So, how's life?

    Okay, I know that's a typical conversation starter, but we have to start somewhere.
  4. Tsutarja
    January 21st, 2014 01:37 AM
    Tsutarja
    Thank you :D
  5. Avishka
    January 16th, 2014 10:01 PM
    Avishka
    lol yeah xD I have exam tomorrow D:

    what hobbies?
    aand u got a name change...it's nice :3
  6. Golurks Were Meant to Fly
    January 16th, 2014 04:57 PM
    Golurks Were Meant to Fly
    That's close!
    Rapping? That's awesome! Have you recorded any songs? And have you made an art thread to showcase your drawings?

    Haha my main reason for learning it is so i can shout really nice things at people but have it sound like I'm cursing them out XD

    Yeah it's pretty unfortunate :< However I've mostly taken Amerian history courses (since that's a lot of what my school offers, as you kinda follow a schedule) but there are modern history and euro history courses available. And the worst thing about the American school system is no child left behind. It drags everyone down. :(
  7. Arx
    January 16th, 2014 03:52 PM
    Arx
    Video gaming, music, researching... You?
  8. Arx
    January 16th, 2014 03:34 PM
    Arx
    Haha I'm not dying on you now
  9. Arx
    January 16th, 2014 03:19 PM
    Arx
    Not much is known for now. But don't worry, it's not up to the point where my liver is failing :D

    If I take my meds properly, I'll be fine.
  10. Arx
    January 16th, 2014 02:55 PM
    Arx
    I've been fine except having a sickness in my liver.
  11. Avishka
    January 15th, 2014 03:11 AM
    Avishka
    glad to hear that

    yeah I am taking care of myself Roco :p
    I'm fine...just busy with my exams >.<
    sup?
  12. Introvert
    January 14th, 2014 06:07 PM
    Introvert
    they were the last of the mohicans
  13. Arx
    January 14th, 2014 05:31 PM
    Arx
    Nice new name dude!
    So how have you been?
  14. Golurks Were Meant to Fly
    January 14th, 2014 11:34 AM
    Golurks Were Meant to Fly
    Omg how'd you almost fall off a cliff :O Partying too hard I presume?
    And oh what hobbies? New skills are always cool! I was thinking of trying to pick up either a bit of german or asl.

    Haha true. Although to be honest In class I've never learned about anything after world war II. The American school system is awesome like that. So hopefully we go in depth about more current events and not just the revolutionary war!
    And yup, I like languages! I don't think I'm particularly great at them, but they're fun to learn about!
  15. Introvert
    January 14th, 2014 10:25 AM
    Introvert

About Me

  • About Crux
    Location
    青い世界
    Gender
    Male ♂
    Occupation
    Freelancer
    Nature
    Relaxed
    Also Known As
    Erik | Roc
    Olympics Region
    Unova
  • Claims
    Pairings
    Rococo × synerjee: Good Friends
  • Signature





    {Never and Forever}

    Tees | Coming Soon | Coming Soon

Statistics

Total Posts
Activity by Forum
Visitor Messages
Blog
General Information
  • Last Activity: October 10th, 2014 06:45 PM
  • Join Date: September 26th, 2012
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 20 of 24

Contact Info

Instant Messaging
Send an Instant Message to Crux Using...
Home Page
http://wordploy.tumblr.com
This Page
http://www.pokecommunity.com/member.php?u=348853

Emblems

Emblem Showcase - 3 Total
  Emblem
Slogan Participator
You may not of won, but you still participated and had fun in PCX's Slogan Contest.
Awarded: November 18th, 2012 05:27 AM
Committed
You've kept the same pair for over a year. The worst is now over! Wait... wasn't this just supposed to be for fun?
Awarded: November 18th, 2013 10:44 AM
Shadow Team
Together we'll make peace all over the globe. :3
Awarded: January 29th, 2014 12:31 PM

All times are UTC -8. The time now is 01:35 PM.